بازدید 7938

آمریکا و هند دو رکورددار بالاترین آمار ابتلا به کرونا

مجموع مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» ناشی از کروناویروس جدید در جهان تاکنون به ۲۰۳ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۱۲۱ نفر رسیده، مرگ چهار میلیون و ۳۰۷ هزار و ۴۵۶ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده و همچنین ۱۸۲ میلیون و ۷۷۱ هزار و ۳۱۱ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.
کد خبر: ۱۰۶۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ 09 August 2021

به گزارش ایسنا، بر اساس آمارهای جهانی، آمریکا با بیش از ۳۶.۵ میلیون مبتلا و بیش از ۶۳۳ هزار قربانی همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد.

هند نیز با آمار بیش از ۳۱.۹ میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی به لحاظ میزان ابتلا قرار دارد و آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در برزیل هم از ۲۰.۱ میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر سومین کشور جهان به لحاظ بالاترین شمار مبتلایان است. همچنین پس از ایالات متحده، کشورهای برزیل با بیش از ۵۶۳ هزار و هند با بیش از ۴۲۸ هزار جانباخته، بالاترین آمار قربانیان کووید ۱۹ را در این فهرست جهانی گزارش داده‌اند.

بنابر جدول به روز شده در پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (دوشنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

# نام کشور مجموع مبتلایان مجموع قربانیان
۱ آمریکا ۳۶,۵۴۳,۳۳۸ ۶۳۳,۱۱۶
۲ هند ۳۱,۹۶۹,۹۵۴ ۴۲۸,۳۳۹
۳ برزیل ۲۰,۱۶۵,۶۷۲ ۵۶۳,۴۷۰
۴ روسیه ۶,۴۴۷,۷۵۰ ۱۶۴,۸۸۱
۵ فرانسه ۶,۳۰۵,۱۵۸ ۱۱۲,۲۲۰
۶ انگلیس ۶,۰۶۹,۳۶۲ ۱۳۰,۳۲۰
۷ ترکیه ۵,۹۱۸,۵۴۰ ۵۲,۱۹۶
۸ آرژانتین ۵,۰۱۸,۸۹۵ ۱۰۷,۴۵۹
۹ کلمبیا ۴,۸۳۸,۹۸۴ ۱۲۲,۴۵۸
۱۰ اسپانیا ۴,۵۸۸,۱۳۲ ۸۲,۰۰۶

براساس این فهرست، روسیه نیز با گذشتن از آمار ۱۶۴ هزار قربانی تاکنون بیشترین تلفات کرونا را در بین کشورهای اروپایی داشته است.

براساس آمار فوق در حال حاضر در ۳۲ کشور، شمار مبتلایان از رقم یک میلیون نفر عبور کرده‌ است و پس از ایالات متحده، هند و برزیل - که همچنان سه کشور رکورددار شمار مبتلایان در دنیا هستند - کشورهای روسیه، فرانسه، انگلیس، ترکیه، آرژانتین، کلمبیا، اسپانیا، ایتالیا، ایران، آلمان، اندونزی، مکزیک، لهستان، آفریقای جنوبی، اوکراین، پرو، هلند، عراق، جمهوری چک، فیلیپین، شیلی، کانادا، بنگلادش،مالزی، بلژیک، سوئد، رومانی، پاکستان و ژاپن نیز بیش از یک میلیون مبتلا را ثبت کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۲۰ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته است، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۹
لطفا به شعور مردم توهین نکنید . وقتی آمار میدهید چرا میانگین در نظر نمیگیرید. جمعیت کل کشورها را هم اعلام کنید. ابتلا و مرگ در ایران از همه کشور ها بیشتر است . چرا خیانت و اهمال کاری و دولتمردان را نمیگویید.آخه تا کی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
خیلی داری می سوزی نه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
جمعیت سیصد میلیونی امریکا و میلیاردی هند اصن قابل مقایسه با فاجعه توایران نیست
-یعنی امار تلفات ما کمتر از اسپانیا و ترکیه است؟
-درصد تلفات و بهبودیافته به کل جمعیت گویاست نه کل جمعیت.
چرا آمار روزانه رو منتشر نکردی؟؟؟
الان چند روزی هست که با اقتدار رده نخست ابتلای روزانه متعلق به ایرانه و آمریکا به علت واکسیناسیون مناسب در بیست کشور اول تعداد مبتلای روزانه نیست نسبت جمعیت آمریکا به ایران چهار برابره و هند رو که نگم براتون
تابی امار امریکا وسایرکشورها بیشترمربوط به قبل واکسیناسیون است .بهتراست امارمبتلایان روزانه این کشورها رامنتشرکنید وبا امارکشورما مقایسه کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
امریکا جان با ابتلای روزانه 100هزار در دیروز
آمار روزانه رو منتشر کن. توو امریکا اگه هم آمار ابتلا زیاد بشه ولی چون واکسن معتبر زدن آمار بستری و مرگ خیلی کمی دارن. البته نیازی به سانسور شماها نیست. توو اینترنت میشه همه چی رو پیدا کرد بخاطر همین اینطوری سفت و سخت دنبال محدود کردن اینترنت هستین.
حمعیت کشور را در نظر بگیر میبینی که ایران با اختلاف در صدره
آمارهای قبل کشف واکسنو ول کنید. طبق آمارهای فعلی مبتلای روزانه درایران 40 هزارنفر(البته رسمیش) ودر امریکا با 4 برابرجمعیت ایران 3000 نفراست.یعنی به نسبت جمعیت بیش از50 برابرامریکا مبتلا داریم .
آمریکا مبتلایان زیاد شدن ولی مرگ و میر بدلیل واکسن خیلی کم است
اگر خبر منتشر می کنید کامل منتشر کنید
در اینترنت سرج کنیدcovid19 worldwide
تا متوجه بشید که علی رغم اینکه بیماران بدحال امریکا عدد خام نه نسبت جمعیتی دو برابر ما است اما مرگ ومیر ما بسیار بیشتر است چون امکانات انها در مراقبت از بیماران بد حال بسیار بیشتر و پیشرفته تر هست
آقا ما با 80 میلیون جمعیت دیروز با 39619 مبتلا رتبه اول بیماران را داشتیم هند و آمریکا رو ول کنید به داد مردم خودمون برسید تازه اینجا 8 نفر کرونا گرفتیم 3 تا مثبت بوذ 2 تا منفی 3 تا رو هم تست نگرفتن یعنی آمار خیلی با این اعداد متفاوت هست
مزخرف نگوو..امار روزانه ایران داره به 600 فوتی میرسه
تابی همچنان بصورت وارونه میکوبد به نعل علی برک الله
تو داروخانه ها سرم نیست . داروی معمولی هر بسته یک میلیون تومان داد وستد می شه . امیدمان به اقای رییسی بود ایشان هم که با انتخاب معاون اول و شهرداری تکلیف خودشان را مشخص کردند و اینده این مملکت را مثل انتخاب استانداری که اقای روحانی برای خوزستان انجام داد.
حداقل شما به شعور مردم توهین نکنین !
صدا وسیما را کاری ندارم . کارش همینه !
هر وقت سیل میاد ایران یه گزارشگر از ایتالیا گزارش می ده سیل وریرانگر ایتالیا را درنوردید !
هر وقت کمبود روغن می شه اقای معصومی گزارش تهیه می کنه کمبود روغن در ایتالیا !
اقا به خدا گناه داره !
چرا کسی نمی گه که انتخابات باعث کشتار مردم شده
چرا کسی نمی گه که برگزاری ماه محرم باعث کشتار مردم خواهد شد
چرا
چرا
مردم رو خر فرض کردین !
نسبت جمعیت به ابتلا رو هم بگین
خود مسئولین ایرانی تعداد واقعی را حداقل دو برابر دانسته اند
به طور کلی خیلی وقته که رسانه ها توی ایران در شاخص های آماری از

فراوانی مطلق استفاده می کنن در صورتی که باید این مقایسه ها با فراوانی نسبی و درصد فراوانی محاسبه بشه انگار اطلاع ندارن که به مدد دانشگاههای آزاد و پیام نور

دیگه همه مردم سواد ریاضی و آماری و اقتصادی حداقلی رو دارن اینقدر که رسانه ها

سرشون کلاه نذارن البته خودشون رو زدن به اون راه یعنی اصلا حالیشون نیست جمعیت هند 20 برابر جمعیت ایرانه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی