بازدید 14427

محمد نادری با استقلالی‌ها خداحافظی کرد

کد خبر: ۱۰۶۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳ 09 August 2021

خروجی‌های استقلال بعداز سوت پایان آخرین بازی فصل شروع شد و محمدنادری بلافاصله بعد از پایان فینال جام حذفی با استقلالی ها خداحافظی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که بعداز خروج میلیج از لیست استقلال، آبی‌ها نیاز مبرمی به مدافع چپ خود دارند، اما گویا  نادری تصمیمش را گرفته است. درباره این خداحافظی غیرمنتظره گفته می‌شود او بعداز یک فصل بازی در ترکیب استقلال، حالا تصمیم گرفته مجددا  به اروپا برگردد و فوتبال خود را خارج از ایران دنبال کند. گفته می‌شود نادری به هدف خود یعنی راهیابی به لیست تیم ملی با پوشیدن پیراهن استقلال و پرسپولیس نرسید.

در حالی که به نظر می رسد مقصد بعدی این مدافع همان فوتبال بلژیک باشد، نزدیکان نادری مدعی هستند این بازیکن برای فصل آینده به یک تیم یونانی یا یک تیم پرتغالی می پیوندد.

محمد نادری قبل از عضویت در پرسپولیس و استقلال در بلژیک شاغل بود اما در این لیگ فرصت چندانی نصیبش نشد تا دوباره به فوتبال ایران برگردد.

محمد نادری حالا تصمیم گرفته شانس خود را یک بار دیگر در فوتبال اروپا امتحان کند. همین که بعد از فینال جام حذفی زمین چمن ورزشگاه نقش جهان را بوسید نشان می دهد نادری فقط با استقلال خداحافظی نکرده و قصد خروج از لیگ برتر ایران را دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی