بازدید 5357

راز مبهم قتل کارگر تعمیرگاه

کد خبر: ۱۰۶۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸ 07 August 2021

همزمان با قتل کارگر تعمیرگاه خودرو در اتاق استراحت و فرار یکی از همکارانش احتمال وقوع جنایت از سوی وی قوت گرفت.

به ‌گزارش ایران، ظهر سه‌شنبه 12 مرداد، قتلی در یکی از محله‌های شرق پایتخت به بازپرس محمد زارعی مخابره شد. به‌دنبال اعلام این خبر بازپرس کشیک قتل پایتخت به‌همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.

جنایت در یک تعمیرگاه خودرو در محدوده خیابان فرجام رخ داده بود با حضور تیم جنایی در محل آنها با جسد خونین مرد جوانی مواجه شدند.

کارگر جوان در اتاقک تعمیرگاه با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. در نخستین گام، تیم جنایی به تحقیق از کارکنان تعمیرگاه پرداخته و مشخص شد ایمان دو سال قبل به این تعمیرگاه آمده و مشغول به کار شده بود.

همکاران ایمان اظهار داشتند وی اغلب شب‌ها در اتاقک کارگران استراحت می‌کرد اما آن روز به همکارانش گفته بود که مرخصی گرفته است. به‌همین دلیل همکاران ایمان تصور می‌کردند که او در اتاقک نیست اما صبح روز بعد به محض ورود به اتاق استراحت کارگران با جسد مرد جوان مواجه شدند.

در بازرسی از جیب‌های مقتول تلفن همراه و پول‌هایش به‌دست آمد و این موضوع نشان می‌داد که قتل به خاطر سرقت رخ نداده است.

بنابراین تیم جنایی روی فرضیه‌های دیگر از جمله انتقامجویی و خصومت متمرکز شد.

سرنخ در دوربین‌های مداربسته

در گام بعدی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به دستور بازپرس جنایی به بازبینی دوربین‌های مداربسته تعمیرگاه پرداختند. دوربین‌های مداربسته تصاویری گرفته بودند که سرنخ اصلی را به‌دست تیم جنایی دادند.

تصاویر نشان می‌داد که یکی از کارکنان تعمیرگاه به‌ نام اشکان، در حالی که مقتول در اتاقک کارگاه بود، وارد اتاقک شده است. با گذشت چندین ساعت، قبل از ورود سایر کارگران و کارکنان تعمیرگاه، اشکان محل را ترک می‌کند و بدین ترتیب هیچ کسی ورود و خروج او را نمی‌بیند. این در حالی بود که شخص دیگری وارد اتاقک نشده بود و احتمال دست داشتن اشکان در این جنایت پررنگ شد.

در ادامه کارآگاهان به تحقیق از کارگران و کارمندان تعمیرگاه پرداختند اما بررسی‌ها نشان می‌داد که اشکان با مقتول هیچ اختلافی نداشته و همین مسأله انگیزه جنایت را در هاله ابهام قرار داد.

فرار متهم

در ادامه تیم جنایی به سراغ اشکان رفته اما مرد جوان از خانه‌اش نیز متواری شده بود. فرار ناگهانی اشکان، احتمال دست داشتن او در این جنایت را پررنگ‌تر می‌کرد.

تحقیقات برای دستگیری اشکان به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت ادامه دارد تا با دستگیری متهم انگیزه او از این قتل شبانه نیز برملا شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست