بازدید 9294

مصدومیت و شکست تلخ عباسعلی در یکقدمی برنز

عباسعلی در رقابت نهایی از ناحیه زانوی پای چپ مصدوم شد و نزدیک به نیمی از زمان مبارزه را با مصدومیت دنبال کرد. به نظر می‌رسد او دوباره از ناحیه‌ای مصدوم شده که سال گذشته عمل جراحی داشت.
کد خبر: ۱۰۶۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰ 07 August 2021

در چهاردهمین روز از بازی‌های المپیک 2020 توکیو، دو نماینده کاراته کشورمان به روی تاتامی رفته‌اند که حمیده عباسعلی با وجود کسب دو پیروزی حیاتی، به دلیل مصدومیت از دور بازی‌ها کنار رفت و شانس برنز را ازدست داد.

در کاراته بانوان حمید عباسعلی در وزن 61+ کیلوگرم بانوان که گروه دوم قرار گرفته است، در نخستین مبارزه خود در این گروه از ساعت 10 صبح برابر «لامیا ماتوب» از الجزایر، دارنده مدال برنز جهان در سال 2018 و 2 طلا و 2 نقره مسابقات قهرمانی آفریقا قرار گرفت و 4 بر صفر به برتری دست یافت.

مصدومیت و شکست دردناک عباسعلی در یکقدمی برنز

عباسعلی در دومین مبارزه برابر «الینا کویریچی» از سوئیس، دارنده مدال برنز جهان در سال 2012 و برنز بازی‌های اروپایی در سال 2019 به روی تاتامی رفت و 4 بر صفر شکست خورد.

ملی‌پوش کاراته کشورمان در سومین مبارزه مقابل «فریال عبدالعزیز» از مصر، دارنده مدال نقره بازی‌های آفریقایی در سال 2019 قرار گرفت و 9 بر 7 پیروز شد تا شرایطش برای صعود به نیمه نهایی و قطعی شدن مدال برنزش بهتر شود.

«گانگ لی» از چین آخرین حریف عباسعلی بود. ملی‌پوش کشورمان برابر این حریف 8 بر 4 باخت و شانس صعود به نیمه نهایی و کسب مدال برنز را از دست داد. عباسعلی در این رقابت از ناحیه زانوی پای چپ مصدوم شد و نزدیک به نیمی از زمان مبارزه را با مصدومیت دنبال کرد. به نظر می‌رسد او دوباره از ناحیه‌ای مصدوم شده که سال گذشته عمل جراحی داشت.

مصدومیت و شکست دردناک عباسعلی در یکقدمی برنز

 

مصدومیت و شکست دردناک عباسعلی در یکقدمی برنز

 

مصدومیت و شکست دردناک عباسعلی در یکقدمی برنز

از این گروه دو کاراته‌کای مصر و چین به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار