بازدید 7112

معرفی ۳برنامه برای ریکاوری عکس‌های پاک‌شده گوشی

کد خبر: ۱۰۶۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ 06 August 2021

معرفی3برنامه برای ریکاوری عکس های پاک شده گوشی

پاک شدن ناگهانی و یا به اشتباه عکس‌های گوشی اتفاق تلخی است که ممکن است هرکسی آن را تجربه کرده باشد. یک روز وارد قسمت تصاویر گوشی خود می‌شوید و به دنبال عکس مورد نظر می‌گردید ولی متوجه می‌شوید که تصویر مورد نظر سر جایش نیست و پاک شده است. اما آیا این شرایط راه حلی هم دارد؟ در ادامه می‌خواهیم ابزار‌هایی را برای ریکاوری عکس‌ های پاک شده معرفی کنیم. استفاده از این ابزار‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا عکس‌های خود را دوباره به‌دست آورید.

قبل از ریکاوری عکس‌ های پاک شده، چه مواردی را بررسی کنیم؟

پس از این‌که متوجه شدید عکس‌هایتان پاک شده حتما بررسی کنید علت این اتفاق چه چیزی بوده است. ممکن است ویروس یا نقص فنی در قطعات گوشی باعث پاک شدن فایل‌ها شود. اگر علت یکی از این دو مورد بود، حتما باید به یک فرد متخصص مراجعه کنید. اگر این مورد را برطرف نکنید ممکن است فایل‌های بیشتری را از دست بدهیم.

گوشی‌های مختلفی که در بازار تولید شده‌اند از سیستم‌ عامل‌های متنوعی استفاده می‌کنند. به همین دلیل امکانات نرم‌افزاری که در آن‌ها وجود دارد نیز متفاوت است. بهتر است همیشه گوشی موبایلی انتخاب کنید که امکاناتی به‌روز داشته باشد. باتوجه به گسترده بودن بازار گوشی‌های موبایل، بررسی دقیق امکانات آن‌ها قبل از خرید، کار ساده‌ای نیست. اما شما می‌توانید برای مشاهده قیمت گوشی و مشخصات آن‌ها از سایت تیمچه کمک بگیرید. این وب‌سایت گوشی‌های موبایل را با قیمتی مناسب‌تر نسبت به دیگر فروشگاه‌ها عرضه می‌کند و به‌راحتی می‌توانید از آن خرید کنید.

یک پیشنهاد برای جلوگیری از پاک شدن تصاویر

بهتر است همیشه از فایل‌هایی که برایتان اهمیت بیشتری دارند، یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. یکی از بهترین کار‌ها این است که از یک هارد دیسک اکسترنال استفاده کنید. به این صورت که تمام فایل‌ها و تصاویر مهم خود را بر روی هارد کپی کنید تا در صورت بروز مشکل برای گوشی همراهتان، بتوانید به آن‌ها مراجعه کنید.

استفاده از هارد‌های اکسترنال یکی از بهترین روش‌های توصیه شده برای تهیه نسخه پشتیبان از فایل‌های مهم است. این تجهیزات در انواع مختلف تولید شده است و با توجه به نیازی که دارید می‌توانید به صفحه هارد دیسک اکسترنال در سایت تیمچه مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع هارد‌های اکسترنال وجود دارند که می‌توانید پس از بررسی مشخصات آن‌ها، یک هارد باکیفیت را انتخاب کنید تا خیال شما از بابت فایل‌های روی گوشی راحت شود.

معرفی3برنامه برای ریکاوری عکس های پاک شده گوشی

۳  برنامه آسان و قدرتمند ریکاوری عکس های پاک شده

برنامه‌های مختلفی برای ریکاوری عکس های پاک شده تولید شده‌اند. برخی از برنامه‌ها کیفیت خوبی در بازیابی اطلاعات دارند ولی استفاده از امکانات آن‌ها نیازمند پرداخت هزینه است. در این قسمت سعی کرده‌ایم مواردی را معرفی کنیم که رایگان هستند.

برنامه ریکاوری EaseUS

این نرم افزار یکی از قدرتمند‌ترین ابزارهای ریکاوری عکس های پاک شده است. البته کار این نرم افزار تنها به بازیابی تصاویر محدود نمی‌شود. شما به وسیله این ابزار قوی امکان بازیابی انواع فایل را خواهید داشت. برای این برنامه تفاوتی ندارد که تصاویر شما در کجا ذخیره شده بودند. حتی اگر تصاویر خود را از داخل لپ تاپ نیز پاک کرده باشید، بازهم این امکان وجود دارد که آن‌ها را بازیابی کنید. روش استفاده از این نرم‌افزار به این صورت است:

  1. برنامه EaseUS را دانلود کنید و آن را بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر خود نصب کنید.
  2. گوشی خود را به وسیله کابل به لپ تاپ متصل کنید.
  3. برنامه را باز کنید و حافظه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  4. پس از انجام اسکن به شما فایل‌هایی را نشان خواهد داد که امکان بازیابی آن وجود دارد.
  5. هر موردی را که می‌خواهید انتخاب کنید و ریکاوری عکس‌ های پاک شده را به‌راحتی انجام دهید.

اگر تصاویر را بر روی کارت حافظه ذخیره کرده باشید، بازیابی آن خیلی راحت‌تر انجام خواهد شد. پیشنهاد ما این است که تا جایی که می‌توانید تصاویر خود را به کارت حافظه انتقال دهید تا در این شرایط کار آسان‌تری در پیش داشته باشید. اگر کارت حافظه ندارید می‌توانید از فروشگاه تیمچه یک کارت حافظه با ظرفیت مناسب خریداری کنید.

نرم افزار ریکاوری GT Data Recovery

این نرم افزار برای گوشی‌های اندوریدی طراحی شده است. شما می‌توانید ریکاوری عکس های پاک شده گوشی یا تبلت خود را با استفاده از GT Data Recovery انجام دهید. روش استفاده از این نرم‌افزار به این صورت است:

  1. برنامه را بر روی گوشی خود نصب کنید.
  2. این برنامه پس از اسکن حافظه گوشی شما تصاویر پاک شده را به شما نمایش می‌دهد.
  3. پوشه‌ای را به عنوان محل ذخیره تصاویر منتخب انتخاب کنید. اجازه دهید اپلیکیشن کار خود را انجام دهد و فایل‌های شما ریکاوری شود.

کار کردن با این اپلیکیشن بسیار آسان است و نیاز به دانش خاصی ندارد. اگر فایل‌هایی غیر از تصاویر نیز نیاز به بازیابی داشته باشند این اپلیکیشن می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد.

معرفی3برنامه برای ریکاوری عکس های پاک شده گوشی

DiskDigger

استفاده از این نرم افزار نیز مانند دو نرم افزار دیگر کاری ساده است. ویژگی خوبی که DiskDigger دارد این است که شما می‌توانید هم از نسخه ویندوز آن استفاده کنید و هم آن را مستقیم بر روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید.

در نسخه ویندوز این نرم افزار قدرتمند، ریکاوری عکس های پاک شده از هر منبعی که به رایانه شما متصل باشد، قابل انجام است. می‌توانید کارت حافظه خود را متصل کنید و هر فایل پاک شده‌ای را دوباره به‌دست آورید.

اگر از نسخه اندورید آن استفاده کنید کار راحت‌تر است و مستقیم گوشی شما را اسکن می‌کند و ریکاوری عکس های پاک شده با چند مرحله انجام می‌شود.

روش‌هایی برای حفظ عکس‌ها و اطلاعات گوشی

همانطور که گفتیم دو روش مهم برای حفظ عکس‌ها و اطلاعات ذخیره شده روی گوشی‌های موبایل وجود دارد: هارد اکسترنال و کارت حافظه. پس پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه مشکلی برای اطلاعات گوشی شما پیش بیاید، به فکر خرید هارد اکسترنال یا کارت حافظه باشید و عکس‌ها و اطلاعات مهم خود را حفظ کنید. همچنین انتخاب یک گوشی موبایل با ظرفیت حافظه بالا می‌تواند برای شما مفید باشد. در حال حاضر امکان خرید گوشی موبایل، هارد اکسترنال و کارت حافظه، به شکلی مطمئن و ساده از طریق فروشگاه آنلاین تیمچه برای شما فراهم شده است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار