بازدید 8168
۴

اگر من جای آقای رئیسی بودم....

سخنگوی حزب مردم سلاری گفت: احزاب اعتماد به نفس و ظرفیت کادر سازی برای کشور را ندارند.
کد خبر: ۱۰۶۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ 03 August 2021

به گزارش «تابناک»، آرش حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با ضرورت ارتباط دو سویه میان احزاب و دولت سیزدهم اظهار کرد: بررسی نقش احزاب در دولت های مدرن امری ضروری است؛ اما متاسفانه در اداره کشور ما احزاب تاثیر گذاری چندانی ندارند.

وی ادامه داد: شاید در سایه جریان ها و گروه ها شخصیت هایی در سازماندهی و انتصابات نقش اساسی داشته باشند، اما در این بین کم ترین نقش به احزاب تعلق دارد.

این فعال سیاسی گفت: اگر من جای آقای رئیسی بودم حتما به این امر توجهه ویژه ای می کردم. ایشان باید ورود کنند و احزاب را برای رسیدن به اهداف ملی به کار گیرند. مبارزه با فساد، رشد و توسعه همه جانبه با کمک احزاب اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: دولت بعدی نیاز دارد تا اعتماد عمومی به جامعه را بازگرداند. اگر این ارتباط را از طریق احزاب با مردم برقرار نکند، موفق نخواهد شد. این عدم موفقیت به ایجاد یک بی اعتمادی بزرگ تر می انجامد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با انتقاد از ضعف احزاب در کادرسازی ها نیز گفت: به نظر من آقای رئیسی باید از احزاب بخواهند برنامه های خود را ارائه دهند. کادر اجرایی هم نظرات آنان را برای بررسی و اجرا بگیرند.

حبیبی همچنین یادآور شد: احزاب اعتماد به نفس لازم را ندارند که در کل کشور کادر سازی کنند. ظرفیت، قدرت و توان اجرایی ندارند و مجبور هستند به شکل سنتی عمل کنند، چون بهایی به احزاب داده نشده است آن ها هم نتوانستند کادر سازی کنند. همین الان هم بین احزاب ائتلاف شود هم نمی توانند کاری از پیش ببرند. بنا بر این واجب است تا حاکمیت به این نتیجه برسد که باید فضا را برای رشد احزاب و توسعه فرهنگ حزبی گسترش دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
فکری به حال مسکن ملی میکردم...

پروژه ای که برای خانه دار شدن افراد کم بضاعت طراحی شد اما حالا با قیمتهای نجومی ساخته میشه و در دست دلال هاست
احزاب در کشور ما دقیقا افراد به درد نخوری بودند وگرنه بعد از چهل سال وضع ما این نبود ، تمام گزینه های معادله مشخصه ، دقیقا بهتره آقای رییسی اصلا از احزاب استفاده نکنند ، و اونا رو به زباله دان تاریخ بسپرن ، و از نیروهای جوان و متخصص ، استفاده کنن ، گرچه بعیده اینکار رو بکنن ، چون بالاخره ریشه در احزاب دارن !
اگر من جای آقای رئیسی بودم ذره ای از کسانی که به این مملکت و خون شهدا خیانت میکنند گذشت نمکردم به خصوص آنهایی که پول بیت المال و حق این مردم مظلوم را به هر طریقی چپاول میکنند . یا علی
وقتی نظام موافق نباشد از رئیس جمهور هیچکاری بر نمی آید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان