بازدید 4762
۲

تمدید کاهش ساعت کاری ادارات لرستان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان گفت: مصوبه کاهش ساعت کاری ادارات دولتی و بانک‌های استان باتوجه به افزایش دمای هوا و ضرورت صرفه‌جویی در مصرف برق، تا پایان مردادماه تمدید شد.
کد خبر: ۱۰۶۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰ 31 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا حمید کشکولی روز جمعه به خبرنگاران گفت: با توجه به ابلاغ معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در زمینه مصرف بهینه حامل های انرژی در ادارات، ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان مرداد ماه با تغییر همراه خواهد بود.

وی گفت: بر این اساس ساعت کاری ادارات در طول هفته از هفت تا ۱۳ خواهد بود و روزهای پنجشنبه هر هفته نیز تعطیل است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی همچنین مکلف هستند نسبت به قطع برق تمام سیستم‌های برقی خود از ساعت ۱۳ اقدام کنند تا از هدر رفت انرژی جلوگیری شود .

کشکولی بیان کرد: به منظور حسن اجرای این مصوبه، بازرسی استانداری و شرکت توزیع نیروی برق از ادارات استان بازدیدهای دوره ای را به عمل خواهند آورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
برای بخش خصوصی هم کاری کنید
این دیگر چه جور ابلاغی است؟ واقعاً مسخره است.
اولاً که دورکاری چه سی درصد و چه پنجاه در صد اصلاً و ابداً در هیچ ارگان و سازمان چه دولتی و خصولتی و خصوصی اجرا نمی شود که نمی شود که نمی شود. در حد زیرنویس شبکه خبر است و لاغیر.

ثانثاً وقتی که اضافه کار بر اساس آنچه که به کارمندان ابلاغ شده و با توجه به ساعات کارت زنی محاسبه می شود، دیگر خاموش کردن سیستم ها و روشنایی ها رأس ساعت سیزده معنا و مصداقش چیست؟

به من کارمند گفتند که بیست و پنج ساعت اضافه کار حضور داشته باش و همان را در حقوق محاسبه میکنیم و پرداخت میکنیم.
هر چند مبلغ ناچیز است ولی باز کاچی به از هیچ چی است. حال من کارمند چگونه ساعت سیزده تعطیل کنم؟
اگر واقعا میخواهید کاهش مصرف انرژی داشته باشید کافیست به ادارات ابلاغ فرمایند که اضافه کار کارمندان را تا اطلاع ثانوی بدون حضور فیزیکی پرداخت کنید. والسلام ختم کلام
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار