بازدید 4689

بزگزاری آخرین نوبت کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

سومین و آخرین نوبت از کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از ساعت هشت صبح امروز جمعه هشتم مردادماه با رقابت ۲۵۵ هزار و ۸۳۵ داوطلب آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۶۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶ 30 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، کنکور کارشناسی ارشد از صبح روز چهارشنبه (ششم مرداد) در ۱۷۹ شهر آغاز شد و امروز جمعه هشتم مردادماه به پایان می رسد. در سومین نوبت این آزمون که از ساعت هشت صبح امروز هشتم مرداد آغاز شد، داوطلبان در ۶۳ رشته امتحانی به رقابت پرداختند.

آخرین نوبت کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ تعداد ۲۵۵ هزار و ۸۳۵ داوطلب دارد و در کل ۶۳۴ هزار و ۵۴ داوطلب در مدت سه روز در ۳۶۷ حوزه امتحانی اصلی و ۱۴۸ حوزه امتحانی فرعی به رقابت پرداختند.

نتیجه اولیه کنکور کارشناسی ارشد بر اساس برنامه زمان‌بندی سازمان سنجش آموزش کشور در قالب کارنامه دهه نخست شهریورماه از طریق درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. همچنین نتیجه نهایی هفته پایانی مهرماه یا اوایل آبان ماه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

در کنکور کارشناسی ارشد ۳۶۴ داوطلب کرونایی خوداظهاری کردند که در محل‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، برای شرکت در کنکور حاضر می‌شوند. همچنین پروتکل‌های بهداشتی در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ با نظارت بازرسان وزارت بهداشت اعمال شد.

به گزارش ایرنا، گزینش اولیه و نهایی داوطلبان بر اساس نمره کل حاصل از ۸۰ درصد نمره آزمون و ۲۰ درصد معدل تراز شده دوره کارشناسی انجام می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر