بازدید 5211

ادامه آتش سوزی در جنگل‌های اروپا

آتش سوزی در جنگل‌های اروپا و از جمله ترکیه و یونان همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۶۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶ 30 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از شبکه تلویزیونی یورونیوز، مقامات ترکیه به دنبال آتش سوزی در جنگل‌های این کشور ساکنان چند منطقه را تخلیه کردند. وزش شدید باد در این مناطق که در ساحل دریای مدیترانه هستند سبب گسترش آتش سوزی شده است. در حدود ۱۹ فروند بالگرد و ۳۳ دستگاه خودرو آتش نشانی همراه با ۴۰۰ آتش نشان در تلاش برای خاموش کردن شعله‌های آتش هستند. یکی از مناطق آتش سوزی در ۸۰ کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد. در حدود ۱۵۰۰ هکتار از جنگل‌های منطقه دچار آتش سوزی شده است.

در این حال در کشور یونان آتش نشان اهالی مناطق دچار آتش سوزی را در این کشور تخلیه کردند. آتش سوزی از غروب روز چهارشنبه آغاز شده است. وزش باد شدید مقابله با شعله‌های آتش را با چالش‌های زیادی همراه کرده است. ۱۶ دستگاه خودرو آتش نشان با ۷۵ آتش نشان، به همراه هواپیما‌ها و بالگرد‌های اطفاء حریق در تلاش برای کنترل آتش سوزی هستند.

در همین حال مقامات ایتالیا از کشور‌های اروپایی برای مقابله با آتش سوزی‌های جنگلی در این کشور درخواست کمک کرده اند. سرویس‌های امدادرسانی در اسپانیا و سایر کشور‌های اروپایی همچنان در تلاشند آتش سوزی در مناطق جنگلی را مهار کنند. ده‌ها هزار هکتار از مناطق جنگلی این کشور‌ها در اثر آتش سوزی نابود شده است. در همین حال، بسیاری از مناطق اروپا برای مقابله با آتش سوزی در حال آماده باش هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس