بازدید 14556
۶

آخرین آمار کرونا در ایران تا هفتم مرداد/ با فوت ۲۹۲ بیمار دیگر، شمار جان باختگان از ۹۰ هزار تن گذشت

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۱ میلیون و ۸۰۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۳۴ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۲۹۶ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۶۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ 29 July 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۹ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۸۹ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۱۴۱ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۱ میلیون و ۸۰۸ هزار و ۲۳۰ دُز رسیده است. عددی که حکایت از تزریق ۴۰۰ هزار و ۴۹۲ دوز واکسن در شبانه روز اخیر در کشورمان دارد.
 
به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۴ هزار و ۴۳۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که از این بیماران، ۳۵۰۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳ میلیون و ۸۲۶ هزار و ۴۴۷ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۹۲ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۹۰ هزار و ۷۴ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۳ میلیون و ۳۲۹ هزار و ۶۵ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۵۲۹۶ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۲۵ میلیون و ۷۹۵ هزار و ۱۵۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۳۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۷ شهر در وضعیت نارنجی و ۹۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۶ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۴ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
همه کشورهای جهان روی واکسن تمرکز کرده اند اما کسی به ساخت داروی مناسب برای درمان قطعی کرونا فکر نکرده
نباید فقط به واکسن اکتفا کرد
چشم مسولین حکومتی روشن هر روز یه رکورد جدیدی ثبت می شه
مسولین چرا این همه بی مسولیت هستند / مردم در دست شما یک بازیچه شدن
خواهشا مواظب باشید من سه روز پیش واکسن زدم و با وجود رعایت شدیدی همه پروتکل ها امروز به نظرم میاد دچار کرونا شدم. چون نیم درجه تب دارم و معده ام کمی به هم ریخته و بی اشتهایی به غذا دارم. امروز همع جا هم تعطیله.اگه کسانی که مبتلا شدن من رو راهنمایی کنن که چکار کنم متشکر می شم.
از بعدازظهر چهارشنبه ها کلیهٔ درمانگاه ها و کلنیکهای پزشکی در تهران تعطیل میشوند حتی درمانگاه های شبانه روزی فقط یک پزشک عمومی دارند که در این وضعیت کروونایی آنقدر شلوغ هستند که مریضها از خیر ویزیت میگذرند ؟راستی چه کسانی هر هفته راهی شمال میشوند ؟
امار مرگ و میر و بیماران کرونایی در کشور چندین برابر این ارقام است.

متاسفانه چنانچه وزارت بهداشت امار واقعی و حجم بیماران را اعلام کرده بود

مردم این بیماری مهلک را بیشتر جدی می گرفتند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر