بازدید 6969

کرملین سخنان بایدن درباره روسیه را تکذیب کرد

دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه سخنان جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا درباره روسیه را گفته است روسیه جز سلاح هسته‌ای و بخش نفت و گاز هیچ چیز دیگری ندارد را تکذیب کرد و آن را ادعای نادرست خواند.
کد خبر: ۱۰۶۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵ 28 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری تاس، پسکوف روز چهارشنبه در گفتگو با رسانه‌ها با بیان اینکه اظهارات بایدن درباره روسیه نادرست است، اظهار داشت: کاملا واضح است که اطلاعات کاخ سفید در مورد روسیه نادرست است.

سخنگوی رئیس جمهوری روسیه خاطرنشان کرد که بایدن این سخنان در مورد روسیه را درجمع سران جامعه تجسسی آمریکا بیان کرد که از این گونه سخنان استقبال می‌شود.

وی افزود: بدیهی است که بایدن سخنانی را بیان می‌کند که از طرف دفتر وی تنظیم و آماده می‌شود. در این سخنان وی نادرستی اطلاعات در مورد روسیه آشکار است. بله روسیه کشور بزرگ و یک قدرت هسته‌ای است و در واقع قدرت هسته‌ای با مسئولیت است و بخش نفت و گاز بزرگ دارد.

وی ادامه داد:، اما این ادعا که روسیه غیر از سلاح هسته‌ای و نفت و گاز چیز دیگری ندارد، نادرست است.

پسکوف گفت: دستیاران بایدن می‌بایست اطلاعات درست در مورد روسیه در اختیار وی قرار می‌دادند که بر اساس آن بخش نفت و گاز روسیه در سال ۲۰۲۰ میلادی ۱۵ درصد تولید ناخالص ملی این کشور را تشکیل می‌داد.

وی افزود: درآمد‌های حاصل از نفت و گاز روسیه نیز در سال ۲۰۲۰ حدود ۲۸ درصد درآمد‌های این کشور را تشکیل می‌داد و در سال ۲۰۱۰ این درآمد‌ها ۴۶ درصد درآمد بودجه کشور را تشکیل می‌داد.

سخنگوی رئیس جمهوری گفت که از اطلاعات نادرست بایدن در مورد روسیه متاسف است و امیدوار است که در آینده اطلاعات واقعی و مستند درباره روسیه بدست آورد.

جو بایدن رئیس جمهوری امریکا روز سه شنبه در سخنانی در دفتر رئیس سازمان تجسسی ملی آمریکا با بیان اینکه پوتین مسائلی دارد، اظهار داشت: رئیس جمهوری روسیه مدیریت اقتصادی را برعهده دارد که جز سلاح هسته‌ای و چاه‌های نفتی چیز دیگری ندارد.

پسکوف این را نیز گفت که روسیه و آمریکا شرکای یکدیگر نیستند بلکه رقبا یا مخالف همدیگر هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان