بازدید 4462

رایزنی اورژانس برای واکسیناسیون بیماران خاص

اورژانسی‌ها معلمان، تاکسیرانان و کارکنان تجهیزات پزشکی را نیز واکسینه می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۶۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹ 28 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور، امروز (چهارشنبه ۶ مرداد) در جریان بازدید از پایگاه مرکزی واکسیناسیون و نحوه خدمت رسانی همکاران خود گفت: علاوه بر پایگاه‌های ثابت و سیار، تیم عملیات ویژه سازمان اورژانس کشور برای کمک رسانی به سایر مراکز واکسیناسیون وزارت بهداشت آماده باش است.

وی همچنین از واکسیناسیون کارکنان مشاغل خاص در مراکز اورژانس خبر داد و افزود: در مرحله اول معلمان، تاکسیران‌ها و کارکنان تجهیزات پزشکی واکسینه خواهند شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: همکاران اورژانس خستگی ناپذیر و جهادی تا واکسیناسیون آخرین ایرانی آماده خدمت هستند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور هم با اشاره به اینکه از آغاز طرح واکسیناسیون اورژانس، سرعت واکسیناسیون افزایش یافته است، گفت: در حال گفتگو و رایزنی با وزارت بهداشت برای واکسیناسیون بیماران خاص در مراکز اورژانس هستیم.

خالدی افزود: احراز هویت بیماران خاص نیازمند تاییدیه وزارت بهداشت است و این افراد پس از دریافت پیامک از سوی وزارت بهداشت باید به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: امروز تعداد مراجعه کنندگان به مرکز تجمعی واکسیناسیون اورژانس کشور (خودرویی، سرپایی) نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

بر اساس اعلام روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی سازمان اورژانس کشور، ۱۷ پایگاه ثابت فردی و خودرویی و پایگاه‌های سیار اورژانس از روز شنبه (دوم مرداد۱۴۰۰) در خدمت طرح ضربتی واکسیناسیون بوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر