بازدید 5714

شکایت مدیرعامل فعلی استقلال از مدیرعامل سابق

کد خبر: ۱۰۶۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸ 28 July 2021

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران روز یکشنبه پس از برتری آبی پوشان در بازی خارج از خانه مقابل نساجی مازندران در برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد و به تشریح وضعیت این باشگاه پرداخت.

به گزارش تابناک ورزشی، مددی که طی هفته‌های اخیر مورد انتقاد هواداران و اعضای تیم بوده، در خلال صحبت‌هایش به نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته اشاره کرد و بخشی از مشکلاتی که امروز این باشگاه با آنها دست و پنجه نرم می‌کند را به قراردادهایی ارتباط داد که مدیرعامل قبلی آنها را امضا کرده است.

مددی با انتقاد از احمد سعادتمند که در مهرماه سال گذشته از سمتش برکنار شد، اعلام کرد توافقاتی که او در تابستان قبلی برای حفظ و همینطور جذب بازیکنان داشته بدون آینده نگری است. مددی خطاب به سعادتمند گفت: «در فصل جدید متوجه شدم یکسری از قراردادها نامتعارف بسته شده که مقصر آن بازیکن نیست. سوالم از سعادتمند این است این قراردادها با چه آینده‌نگری بسته شده؟»

مدیرعامل سابق باشگاه سایپا که از زمان حضور در مسند مدیرعاملی استقلال همواره برای بیان مشکلات از مدیرعامل قبلی مایه گذاشته طبق اخباری که به دست خبرنگار ما رسیده از سعادتمند به کمیته اخلاق شکایت کرده است.

در حالیکه سعادتمند این دوشنبه از حضور در برنامه فوتبال برتر برای پاسخ با صحبت‌های مددی صرف نظر کرد، شکایت مددی از او به دلیل اظهارات گذشته این دو نسبت به یکدیگر نیست و دلیل آن به نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته باز می‌گردد.

مددی که درصحبت‌های خود اعلام کرده بود در نقل و انتقالات فصل گذشته به غیر از دو مورد دخل و تصرفی در سایر خریدهای تیم نداشته، از سعادتمند به دلیل افزایش قرارداد سه بازیکن این تیم به کمیته اخلاق شکایت کرده و خواستار بررسی این توافق شده است.

بازیکنان استقلال در فصل گذشته به غیر از علی کریمی و روزبه چشمی اکثرا با توجه به توافق با سعادتمند در این تیم ماندنی شدند اما به گفته مددی توافقی که با آنها صورت گرفته بدون آینده نگری است و او در اقدام جدیدش برای مشخص شدن وضعیت قراردادها که از ابتدای فصل مورد توجه بوده، به کمیته اخلاق شکایت کرده است که باید در این مورد منتظر زمان تشکیل جلسه و رای صادره از سوی این کمیته باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی