بازدید 18695
۳

معمای مرگ بعد از خوردن کنسرو ماهی

تحقیقات درباره مرگ مردی ۶۵ ساله که بعد از خوردن کنسرو ماهی تن جانش را از دست داده‌، از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۶۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ 28 July 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از روزنامه همشهری، ساعت‌ ۱۱ دیروز (پنجم مرداد ماه) مأمور کلانتری تهرانسر با قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس جنایی تهران تماس گرفت تا گزارش مرگ اسرارآمیز مردی را به او اعلام کند.

به‌گفته مأمور کلانتری، مردی ۶۵ ساله توسط خانواده‌اش به بیمارستانی در تهران انتقال یافته اما جانش را از دست داده و مرگ او از سوی بیمارستان مشکوک گزارش شده بود.

در این شرایط قاضی دستور تحقیقات در این‌باره را صادر کرد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که متوفی روز یکشنبه توسط خانواده‌اش به بیمارستان انتقال یافته بود. خانواده وی به تیم پزشکی گفته بودند که پدرشان پس از صرف شام که کنسرو ماهی بود، ناگهان حالش بد شده بود که آنها وی را برای درمان به بیمارستان انتقال دادند.

اگرچه تیم پزشکی تمام تلاش خود را برای نجات مرد انجام داد، اما فایده‌ای نداشت و او صبح سه‌شنبه جانش را از دست داد. با وجود این که تیم پزشکی علت اولیه مرگ را مسمومیت اعلام کردند، اما قاضی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد تا علت اصلی مرگ مشخص شود. این در حالی است که خانواده متوفی به طرح شکایت پرداخته‌ و خواستار رازگشایی از مرگ متوفی‌شده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
داداش تن ماهیش چه مارکی بوده؟
احتمالا كنسرو را 20 دقيقه كامل نجوشانده اند و سم بوتولونيوم آزاد شده .
اینقدر قیمت ماهی بالا رفته ماهم رفتیم سراغ تن ماهی تراخدا اسم مارک تن ماهی اعلام کنید
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی