بازدید 4052
۱

اعتراض ایران به داوری مسابقه شمشیربازی سابر با ایتالیا

کد خبر: ۱۰۶۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷ 28 July 2021

 تیم ملی شمشیربازی ایران اولین دیدار مسابقات تیمی بازی‌های المپیک 2020 توکیو مقابل تیم ایتالیا ، با وجود شایستگی در دیداری نزدیک و  نفسگیر با نتیجه 45 بر 44 نتیجه را واگذار کرد و شانس حضور در مراحل بعد و ایستادن روی سکو را از دست داد.

بعد از اتمام این مسابقه صالحی امیری با حضور در رختکن مسابقات شمشیربازی به پیمان فخری و شاگردانش خسته نباشید گفت.

وی خطاب به پیمان فخری گفت : همه حاضران در سالن شاهد بودند که قهرمانان بسیار برتر بودند و با وجود این برتری و شایستگی داور نگذاشت که به حق‌شان برسند.

صالحی امیری خاطر نشان کرد: فخری و شاگردانش سال‌هاست برای رسیدن به سکوی المپیک 2020 توکیو تمرین کردند و ممارست کردند اما متاسفانه داور تمام رویاهای این تیم موفق را به باد داد.

وی در پایان گفت: امروز مراتب اعتراض خود را به صورت مکتوب به کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون جهانی اعلام خواهیم کرد، چرا که سایر داوران حاضر در سالن هم اذعان داشتند که ناداوری مسلم در این دیدار صورت گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام، تا زمانیکه ایران در فدراسیون‌های جهانی صاحب کرسی نشود این بی‌عدالتی ادامه خواهد داشت و نهایتا با عذرخواهی و محرومیت داور پرونده بسته می‌شود مسئولان ورزشی باید با تغییر سیاست و ایجاد رابطه دوستانه با سایر کشورها در فدراسیون‌های جهانی نفوذ کنند تا از بروز موارد مشابه در آینده جلوگیری شود هرچند تجربه نشان داده مسئولان ما ضریب هوشی و ذکاوت انجام چنین امر مهمی را ندارند.
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # دولت چهاردهم