بازدید 10518
۶

عبادی‌پور: افتضاح بودیم و چک محکمی خوردیم

کد خبر: ۱۰۶۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷ 28 July 2021

ملی پوش والیبال ایران گفت: امروز افتضاح بودیم و از کانادایی‌ها ممنونیم با سیلی که زدند، ما را بیدار کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، میلاد عبادی پور، دریافت کننده تیم ملی والیبال پس از شکست برابر کانادا گفت: المپیک است و فشار بازی‌ها بسیار بالا است. زمانی برای ریکاوری نداشتیم، البته همه این ها بهانه است و روز افتضاح ما بود. اگر ۱۰ درصد بهتر بازی می‌کردیم سه بر هیچ می‌بردیم.

عبادی‌پور: افتضاح بودیم و چک محکمی خوردیم

عبادی‌پور افزود: بعد از دیدار با لهستان ‌و ونزوئلا بالا بودیم و ممنون هستیم از کانادایی‌ها که با سیلی که امروز به ما زدند، ما را بیدار کردند. این بازی برای کانادایی‌ها حکم مرگ و زندگی داشت و اگر شکست می‌خوردند حذف می‌شدند برای همین با تمام توان آمدند.

ملی پوش والیبال ایران همچنین گفت: امروز روز بد ما بود ولی با سیلی که از کانادایی‌ها خوردیم امیدوارم در بازی‌های بعدی بهتر عمل کنیم. البته همه بازی‌ها سخت است.

او درباره بازی با ایتالیا نیز توضیح داد: ایتالیا همه این تیم‌ها را برده و نایب قهرمان المپیک است. با همه توان بازی خواهیم کرد و امیدواریم که نتیجه مناسبی مقابل این تیم بگیریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
اصلا قابل پیش بینی نیستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
ما ایرانی ها بیش از اندازه هیجانی می شویم بر عکس تیم های خارجی. فکر می کنم باید روانشناس داشته باشند. از قبل هم جایزه اعلام می شود آنها به استرس می افتند. باید برنامه معمولی داشت. هر قدر فرد را تعریف کنی استرس بالا می رود.
با سلام واحترام ورزش برد و باخت داره و خودتون رو ناراحت نکنید انشاله دفعه پیروز خواهید شد.فقط برای خوشحالی ملت تون بازی کنید عزیزان قهرمان .به امید پیروزی و کسب قهرمانی در این تورنمنت بزرگ
چه تونه شماها؟! با لهستان اونطوری بازی کردید! با این درپیتی اینطوری! :((
والله تیم های در پیتی اینجوری را تو همین کشور نگه دارند و این همه پول را خرج بدبخت های کشور خودمان کنند.
لطفا خودتون باشید ؛ ایتالیا بقیه رو برده یا نبرده ؛ رو کاری نداشته باشید ؛ ژاپن همه رو میبره و به لهستان 3-2 خواهد باخت و به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد ؛ نه مثل شما نایب قهرمان جهان را ببرید و به تیم نه چندان مطرح کانادا 3-0 بدون حتی نصف امتیاز ببازید ؛ قدر خودتون رو بدونید و لحظات رو به راحتی از دست ندهید؛ هیچ تیمی را نباید دست کم بگیرید و مثل بازی با لهستان و فراموش کردن غرور خودتون در مقابل کانادا و شکست سنگین و بدون امتیازتان به مسابقات آینده بدون اینکه فکرتان را مشغول این تیم کیه این تیم چیه کار خودتان را که بازی جوانمردانه ؛ غرور آفرین و با دل و جان به پیروزی برسید و به مرحله بعدی صعود نمائید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر