بازدید 4038
۱

توزیع ۵۰۰ بسته ارزاق در مناطق کم برخوردار تهران

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و سازندگی جنوب شرق تهران گفت: همزمان با عید قربان و شروع دهه ولایت تعداد ۵۰۰ بسته ارزاق در شهر تهران در مناطق جنوبی و آسیب دیده کم برخوردار توزیع شد.
کد خبر: ۱۰۶۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵ 27 July 2021

به گزارش «تابناک»، هادی جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: همزمان با عید قربان و شروع دهه ولایت قرارگاه محرومیت زدایی و سازندگی جنوب شرق تهران به کمک خیرین تعداد ۵۰۰ بسته ارزاق در شهر تهران توزیع نمود.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این قرارگاه در دهه ولایت اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان و مرمت خانه و مدارس‌های آسیب دیده کم برخوردار در مناطق جنوبی تهران است.

جوادی گفت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا ۷۰۰۰ بسته ارزاق هر کدام با ارزش تقریبی ۵۰۰ هزار تومان توزیع گردیده است و با گلریزان انجام شده توسط خیرین ۲۰ دست جهیزیه هر کدام با ارزش تقریبی ۲۰ میلیون تومان و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای از عروس و داماد اهدا گردیده است.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و سازندگی جنوب شرق تهران افزود: مردم مناطق ۱۱ تا ۱۶ تهران که در محدوده جغرافیایی این قرارگاه هستند و از نظر مالی توان مرمت منازل خود را ندارند به این قرارگاه اطلاع داده تا گروه‌های جهادی زیر مجموعه قرارگاه در اسرع وقت نسبت به بازسازی و مرمت منازل این مردم عزیز اقدام نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
پانصد بسته ؟!!!!!!! کار مملکت به جایی رسیده توزیع پانصد بسته توسط یک نیروی فوق ثروتمند میشه یک عنوان خبری؟!!! پانصد بسته در تهران؟؟ نوک سوزنی در انبار بزرگ کاه ؟؟ بعدش اون چند کیلو برنج به کی میرسه؟؟؟ دولتهای به قول شما فاسد به تمام مردمشون بارها بساه های چندین برابر شما توزیع کردند نه به پانصد نفر!! به تمام مردمشون کمک های نقدی چند ده میلیونی (به پول بی ارزش ما) کمک کردند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل