بازدید 10703
۶

پلیس راهور: محدودیت‌های ترافیکی همچنان ادامه دارد

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: براساس مصوبه ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا طرح محدودیت‌های ترافیکی همچنان ادامه دارد و ورود به شهرهای قرمز و نارنجی و خروج از این شهرها به سراسر کشور ممنوع است.
کد خبر: ۱۰۶۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 26 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سردار سیدتیمور حسینی درباره وضعیت تردد خودروها با توجه به پایان رسیدن تعطیلات ۶ روزه در استان های تهران و البرز افزود: اکنون محدویت در ۱۴ نقطه مبادی ورودی خروجی استان‌های تهران و البرز برداشته شد و کنترل محدودیت های ترافیکی به صورت سیستمی و هوشمند انجام می شود.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: همچنان ممنوعیت تردد از شهرهای قرمز و نارنجی و بالعکس ادامه دارد زیرا از تصمیمات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا است و در حال اجرای طرح محدودیت های کرونایی در موج پنجم این بیماری هستیم و تردد بین شهرهای نارنجی و قرمز در واقع ممنوع است.

سردار حسینی افزود: در تعطیلات ۶ روزه در استان تهران و البرز ۱۴ نقطه از مبادی ورودی خروجی استان‌های تهران و البرز همکاران ما مستقر بودند و از خروج پلاک های بومی و همچنین ورود پلاک های غیربومی جلوگیری می کردند.

جانشین پلیس راهور ناجا ادامه داد: به رغم تاکیداتی که پلیس و ستاد ملی مقابله با کرونا داشت و این موضوع که باید هموطنان از سفرهای غیرضروری و ترددهای غیرضروری در واقع خودداری کنند، متاسفانه شاهد بودیم که بیش از ۴۷۰ هزار مورد تخلف توسط دوربین ها و همکاران ما ثبت و اعمال قانون شد.

سردار حسینی تاکید کرد: جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی برای شهرهای نارنجی نیز اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه در همه شهرها برقرار است، گفت: در روزها و تعطیلات آتی هیچ محوری یک طرفه نخواهد شد و توصیه ما به هموطنان این است که از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۶
خدا را شکر یه کسب وکاری براتون راه افتاد که مرتب مردم را به عناوین مختلف سرکیسه کنید اگه راست میگید وبه فکر مردم هستید زودتر واکسن را عمومی کنید
متاسفانه به دلیل عملکرد ضعیف هیچکس این حرفها را جدی نمیگیرد این شیوه ها به پلیس و قانون لطمه وارد میکند . لطفا پلیس اینقدر مصاحبه بدون عمل نکند.
تنها اتفاق رنگی کردن شهرها جریمه خودروها است هم زمان با آزاد بودن مسافرت با حمل و نقل های عمومی !!!
یه وقت خسته نشید از جریمه کردن ملت
اگر مناطق قرمز نارنجی دارای محدودیت تردد بود په این همه مسافر توی استانهای شمالی چه خبر بود کمتر دروغ بگید
متاسفانه نه مردم رعایت کردندو نه پلیس جلوی ماسین ها را گرفت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل