بازدید 4941
۳

نجات دختر 18 ساله از خود کشی

کد خبر: ۱۰۶۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹ 25 July 2021

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از نجات یک دختر 18 ساله توسط رئیس کلانتری مجیدیه خبرداد.

به گزارش میزان، سرهنگ "جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از نجات یک دختر 18 ساله توسط رئیس کلانتری مجیدیه خبرداد و گفت: سرهنگ فلاح رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه روز پنج شنبه ۳۱ تیر ماه در خارج از ساعت اداری و خارج از محدوده کلانتری در حال تردد بوده که متوجه رفتار مرموز دختر ۱۸ ساله‌ای بر روی پل تقاطع امام علی (ع) و بزرگراه شهید سلیمانی می‌شود.

وی عنوان کرد: سرهنگ فلاح به سرعت خود را به یک قدمی دختر ۱۸ ساله می‌رساند و متوجه می‌شود که دختر جوان قصد خود کشی دارد و تصمیم بر پایین انداختن خود به پایین اتوبان را دارد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد:دختر جوان تصمیم به خود کشی داشت و در یک لحظه قصد داشته خود را به پایین اتوبان بیندازد که سرهنگ فلاح در اقدامی سریع دختر جوان را گرفته و مانع کار وی شده و پس از صحبت، دختر جوان به بخش مشاوره کلانتری منتقل می‌شود.

این مقام انتظمی افزود:خانواده دختر جوان نیز به کلانتری دعوت شده و در بخش مشاوره مشخص شد بخاطر مشکلات خانوادگی قصد خود کشی داشته است که پس از مشاوره، تحویل خانواده اش شد.

سرهنگ موقوفه‌ای در پایان گفت:سرهنگ فلاح در آخرین لحظه موفق به نجات جان دختر جوان شده و وی را از خودکشی نجات داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
احسن به جناب سرهنگ فلّاح،من احیاالناس،فکانمااحیاالنّاس جمیعا.
دست جناب سرهنگ درد نکنه اما این مشکلات باید ریشه ای حل بشه که متاسفانه اراده ای در دولت نیست
آفرین . متاسفانه این روزها حواسمون به همدیگه نیست اصلا" . اقدام ایشون بسیار قابل تقدیره . همین که بی توجهی نکردن یک دنیا ارزش داره . خدا به ایشون اجر بده . البته باید تقدیر هم بشن حتما " تااین فرهنگ جا بیفته .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار