بازدید 31469

معرفی راهی ارزان برای اجاره ویلا در کردان

روستای کردان در غرب تهران و شمال غرب کرج قرار دارد و همواره در روزهای عادی هفته و زمانی که مسیر تهران تا کردان فاقد ترافیک های سنگین باشد، میانگین یک ساعت طول میکشد تا از تهران به این روستای خوش آب و هوا رسید
کد خبر: ۱۰۶۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 25 July 2021

امروزه کردان به خوبی در میان پایتخت نشین ها محبوب واقع شده و همواره کردان، مقصد جذاب و محبوب تهرانی ها برای سپری کردن اوقات فراغت خود به شمار میرود. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت بالای کردان، وجود تنوع بالایی از انواع ویلاها و اقامتگاه ها برای هر بودجه و سلیقه و همچنین آب و هوای بسیار جذاب و دلنشین منطقه می باشد. اما این محبوبیت بالا و تقاضای بالا برای اجاره ویلا در کردان باعث شده یکی از دغدغه های مهم گردشگران برای اقامت در این روستا طی روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، پیدا کردن اقامتگاهی متناسب با بودجه و سلیقه است.

معرفی راهی ارزان برای اجاره ویلا در کردان

معرفی روستای کردان و طبیعت زیبایی که دارد

روستای کردان در غرب تهران و شمال غرب کرج قرار دارد و همواره در روزهای عادی هفته و زمانی که مسیر تهران تا کردان فاقد ترافیک های سنگین باشد، میانگین یک ساعت طول میکشد تا از تهران به این روستای خوش آب و هوا رسید اما در روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه که سیل عظیمی از پایتخت نشین ها راهی کردان می شوند، این زمان یک ساعته به لطف ترافیک های سنگین گاه به بیش از دو ساعت هم می رسد.

روستای کردان در ارتفاع 1900 متری از سطح دریا قرار دارد و همچنین علاوه بر طبیعت زیبا و دشت های مختلف در اطراف روستا، کوه های مرتفعی هم در شمال کردان وجود دارد که باعث شده کردان روستایی ییلاقی به شمار میرود لذا همواره از اواسط بهار تا اواخر تابستان که مصادف با گرم ترین روزهای سال می باشد، هوای کردان بسیار خنک و دلنشین خواهد بود اما با شروع شدن فصل پاییز تا اواخر زمستان، کردان وارد روزهای بسیار سرد و سوزناک خود شده و شاهد بارش های سنگین برف و باران در منطقه هستیم.

معرفی راهی ارزان برای اجاره ویلا در کردان

اجاره ویلا یک روزه در کردان

کردان در گذشته های دور، منطقه ای چندان ناشناخته در میان پایتخت نشین ها بود اما در دهه هشتاد شمسی، به لطف تقسیمات کشوری صورت گرفته، کردان از شهرستان چندار جدا شد و به عنوان روستایی از توابع شهرستان ساوجبلاغ انتخاب گردید. بعد از آن، پایتخت نشین ها رفته رفته با طبیعت زیبای منطقه آشنا شده و تصمیم گرفتند تا اوقات فراغت خود را در کردان سپری کنند اما کردان به سرعت در میان مردم شد و توانایی پاسخگویی تقاضا برای اجاره ویلا را نداشت.

این موضوع توجه سرمایه گذاران بسیاری را به کردان جلب کرد و افراد بسیاری وارد منطقه شدند تا با ساخت و ساز انواع ویلاها و اقامتگاه، پاسخگوی تقاضا برای اجاره ویلا در کردان باشند. امروزه گردشگران در این روستا با تنوعی از سوئیت های ارزان قیمت یک خوابه، دو خوابه، ویلاهای عادی تا ویلاهای لوکس و استخردار با امکانات جذاب روبرو هستند تا بهترین ویلا متناسب با نیاز خود را انتخاب کرده و خاطرات بی نظیری را از سفر به کردان برای خود رقم بزنند.

اجاره سوئیت در کردان

ارزان قیمت ترین اقامتگاه های کردان، سوئیت ها هستند که به صورت یک خوابه، دو خوابه، باغ سوئیت و غیره عرضه می شوند. سوئیت ها به دلیل برخورداری از امکانات محدود، نرخ اجاره روزانه کمتری نسبت به سایر اقامتگاه ها دارند اما در نظر داشته باشید همانند سایر ویلاهای کردان، نرخ اجاره سوئیت در کردان در روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه در ارزان ترین حد خود قرار دارند که این رقم طی روزهای آخر هفته پنج شنبه و افزایش داشته و در ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه افزایش محسوسی را به خود می بینند.

لازم به ذکر است سوئیت ها در میان افرادی که به دنبال ارزان ترین اقامتگاه های کردان هستند و همچنین طبیعت گردانی که قصد بازدید از جاذبه های گردشگری کردان را داشته می خواهند هزینه کمی را صرف اقامت در این منطقه کنند از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد لذا همواره پیشنهاد می شود از یک هفته قبل از تاریخ سفر، نسبت به رزرو سوئیت مورد نظر خود اقدام کنید.

معرفی راهی ارزان برای اجاره ویلا در کردان

اجاره ویلا استخردار در کردان و نکاتی که باید در نظر داشته باشید

ویلاهای استخردار کردان به قدری در میان مردم محبوب هستند که اکثر مالکین ویلاها، اقامتگاه خود را مجهز به استخرهای روباز و یا سرپوشیده کرده و همچنین، مردم هم کردان را با ویلاهای جذاب استخردارش میشناسند. تقاضا برای اجاره ویلا استخردار در کردان همواره در هر فصلی از سال بالا می باشد و تقاضای بالا باعث شده نرخ اجاره روزانه ویلا استخردار همواره بیشتر از سایر اقامتگاه های دیگر باشد.

ویلاهای استخردار کردان اکثراً جزء ویلاهای لوکس کردان هستند و علاوه بر ویلایی با نمایی زیبا و دیدنی، از امکانات جذابی هم برخوردار هستند که شامل استخرهای روباز و یا سرپوشیده، آلاچیق به همراه باربکیو در باغی سرسبز، سیستم های صوتی، میزهای فوتبال دستی و بیلیارد و غیره می باشند. همچنین در نظر داشته باشید برخی از ویلاهای لوکس کردان علاوه بر استخر سرپوشیده، دارای سونا و جکوزی هم هستند که در روزهای سرد سال فعال خواهند بود.

اجاره ویلا استخر آبگرم در کردان

با شروع شدن فصل پاییز، کردان وارد سردترین روزهای خود خواهد شد و هوای بسیار سرد و سوزناک به همراه بارش برف بر این منطقه حاکم خواهد بود. در فصل تابستان و روزهای گرم سال، گردشگرانی که به دنبال اجاره ویلا استخردار کردان بودند همواره تمایل به اقامت در ویلاهایی مجهز به استخرهای روباز بودند تا از آبسرد استخر زیر آفتاب سوزان، نهایت لذت را ببرند اما در نیمه دوم سال به دلیل هوای سرد، گردشگران به سراغ اجاره ویلا استخر سرپوشیده در کردان می روند تا از هوای سوزناک منطقه در امان باشند.

اما استخر سرپوشیده هم چندان دربرابر هوای سرد منطقه مقاوم نخواهد بود لذا اکثر ویلاهای استخر کردان در روزهای سرد سال مجهز به استخرهای آبگرم می شوند و در نظر داشته باشید برخی از ویلاها هم بنا به دلایلی، استخرهای خود را غیرفعال کرده و در دسته ویلاهای عادی قرار خواهند گرفت لذا به لطف افزایش تقاضا و کاهش عرضه، نرخ اجاره ویلا در کردان استخر آبگرم افزایش محسوسی را به خود می بیند.

لوکس ویلا، مرجعی برای اجاره انواع ویلاهای ضدعفونی شده در کردان

امروزه به لطف کرونا، یکی از چالش های بزرگی که گردشگران دارند، پیدا کردن اقامتگاهی ضدعفونی شده می باشد. لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره روزانه ویلا در کردان با هر امکانات و قیمتی، پاسخگوی هر بودجه و سلیقه ای خواهد بود و گردشگران می توانند تنها با یک تماس از طریق کارشناسان سایت، بهترین ویلا را متناسب با بودجه و سلیقه رزرو کرده و خاطرات خوشی را از سفر به کردان برای خود رقم بزنند.

همچنین لوکس ویلا تمامی اقامتگاه های خود را پیش از رسیدن مسافر و تحویل کلید، کاملاً ضدعفونی می کند تا مسافران دیگر هیچ دغدغه ای از حضور هرگونه ویروس در اقامتگاه خود در امان باشند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی