بازدید 15347
۷

روایت مطهری از علت مشکلات کم آبی خوزستان

نایب رئیس پیشین مجلس در توییتی نوشت: مطابق نظر کارشناسان، بخشی از مشکل امروز خوزستان، جانمایی غلط برای سد گتوند بوده است.
کد خبر: ۱۰۶۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹ 24 July 2021

به گزارش تابناک، علی مطهری نایب رئیس پیشین مجلس در توییتر نوشت: مطابق نظر کارشناسان، بخشی از مشکل امروز خوزستان، جانمایی غلط برای سد گتوند بوده است، این باید درس عبرتی برای ما باشد که در اجرای طرح‌های عمرانی از بهترین متخصصان دنیا، ایرانی و غیرایرانی بهره ببریم، نمونه دیگر، فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) است که اصلا قابل قیاس با فرودگاه استانبول یا دبی نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۷
احسنت.
علت ، بی لیاقتی و بی کفایتی مسئولین
توان خودت را قیاس کن نه دبی و استانبول را فرزند استاد شهید
اینجا خیلی چیزا اصلا قابل مقایسه با دنیا نیست...
زندگی در اوهام و توهمات و فساد و ... چیزی هست که با iیچ کجای دنیا قابل مقایسه نیست...
با وجود احترام به ایشان، باید دید چه نیازی به اظهار نظر ایشان هست آن هم از زبان کارشناسانی که نظرشان معارضان بسیاری دارد. در مورد مقایسه فرودگاه امام و فرودگاه دبی یا استانبول هم که یک قیاس مع الفارق است و رونق یا عدم رونق آن ربطی به جانمایی آن ندارد. ظاهرا جناب ایشان اطلاع ندارند که جانمایی مطرح فرودگاه امام، مربوط به سالهای قبل از پیروزی انقلاب و بوسیله همان کارشناسان حاذق خارجی و احتمالا داخلی انجام شده.
هنوز زوده
تازه ۴۳ سال گذشته، یواش یواش میفهمید چطوری مملکت اداره کنید،...
مشکل خوزستان یک مشکل چندین دهه ی حکومتی و توسعه ی نامتوازن و مدیریت بسیار غلط در همه ی ابعاده به فرموده آقای مدنی سد گتوند "افتضاح"
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل