بازدید 11760
۲

بازداشت چاقوکش‌های بیمارستان سنندج

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان از صدور قرار بازداشت برای شش نفر پیرامون درگیری در بیمارستان کوثر سنندج خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶ 24 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان پیرامون درگیری در بیمارستان کوثر سنندج از صدور قرار بازداشت برای شش نفر در این زمینه خبر داد و اظهار کرد: تعدادی از اهالی دو روستای اطراف سنندج روز چهارشنبه پس از درگیری به دلیل اختلافات ملکی زخمی و به بیمارستان کوثر سنندج منتقل می‌شوند.

وی افزود: طرف مقابل اختلاف آن‌ها را تعقیب و در محیط بیمارستان با اسلحه سرد بار دیگر به آنان حمله ور می‌شوند که در این درگیری یکی از افراد به شدت مجروح و در بیمارستان فوت می‌کند.

جباری با هشدار به متهمینی که در این حادثه دست داشته و متواری شده اند گفت: تمامی این افراد شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد.

وی افزود: یکی از متهمان دستگیر شده از ضاربان اصلی فرد مقتول است که تحقیقات درباره وقوع این درگیری تا نتیجه نهایی ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان تأکید کرد: دستگاه قضا در برخورد با کسانی که امنیت و آرامش عمومی جامعه را دچار اخلال کنند هیچ اغماض و مماشاتی نخواهد داشت.

جباری افزود: مردم استان اطمینان خاطر داشته باشند که مجرمین و متعرضین به امنیت و آرامش عمومی، هیچ راه فراری از دست قانون نداشته و دستگاه قضائی استان بدون هیچ مسامحه‌ای به شدت با آنان برخورد خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
مجازات؟؟ برای خانواده هامون امنیت نذاشتن و مسئولین فقط به فکر شعار دادن و خط و نشان کشیدن هستن!!! ای کاش بلافاصله و در همان مکان چند نفر از این اراذل و اوباش به دار مجازات اویخته میشدن تا عبرتی برای سایر اراذل میشد.
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
دوست گرامی اینها اراذل واوباش نبودند روستاییانی بودند که براثر اختلافات ملکی از روی جهل وکم سوادی وعدم رسیدگی ویا طولانی شدن رسیدگی قضایی به این اختلافات که کم هم نیستند.خودشان تصمیم به احقاق حق خود باور خود میرسند وکار را خرابتر میکنند.قوه قضاییه باید در رسیدگی به پرونده های مزمن اتلافات بر سر زمین ومرتع واب سریعتر رسیدگی وحکم قطعی صادر کند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر