بازدید 7306

بیانیه خانه سینما در حمایت از خوزستان

خانه سینما طی بیانیه‌ای از مسئولان خواست به حکم قانون در رفع مشکلات مردم تا دیر نشده کاری انجام شود.
کد خبر: ۱۰۶۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ 22 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، در متن بیانیه خانه سینما آماده است:

با یاد خدا

خوزستانِ ایران ملتی نگرانِ توست، همه ایران نگرانِ توست سینمای ایران نگران توست. متأسفانه اینروزها تصاویرناخوش آیندی از خوزستان میبینیم این پاره تن ایران، مهد تمدن عیلام با قدمتی به بلندای تاریخ کشور، سرزمین رود‌های خروشان و دشت‌های حاصلخیز و هورها و تالاب‌های عظیم و مردمی که ایرانی ترینِ ایران هستند و بوده‌اند به شرایطی دچار شده‌اند که بی‌سابقه است.

شرایط اینروزهای خوزستان و سیستان و بلوچستان شایسته ایران ما نیست.

خوزستان بدون شک طی یکصد سال گذشته بخش بزرگی از هزینه‌های مالی و جانی کشورمان بخصوص در دوران جنگ را جانانه پرداخته است شایسته نیست که مردمانش و پیکرش اینگونه زخم خورده رها شوند.

با تأسف بسیار در حالی که انواع و اقسام مصائب و بلایای طبیعی و دست سازِ بشر امنیت و آرامش تمام مردم ایران را به بازی گرفته مردم خوزستان مصیبت بزرگتری را هم تجربه میکنند که خاک و دام و طبیعت و جانشان را با شدت تمام تهدید میکند.

خشکسالی بلایی است که میشد و میشود با یاری و همدلی آثار ویرانگرش را تقلیل داد و با مدیریت درست و همراهیِ تمام قوا تأثیراتِ مخربش را بر جان و چهرهِ خوزستان عزیز و دیگر سرزمینهای تشنه ایران کاهش داد.

با اینکه خیلی دیر است اما هنوز هم می‌شود ثابت کرد همه ایران یکی است، باید به مهر دست هموطنان گرفتار خشکسالی را گرفت و اسباب نجات از این ورطه خانمان سوز را برایشان فراهم کرد.

به نمایندگی از سینماگران ایران وظیفه خود می‌دانیم همراه با هموطنان مظلوم خوزستان از تمام مسئولین کشور بخواهیم به حکم قانون در رفع مشکلات مردم بخصوص عوارض خشکسالی و دیگر مصائب خوزستان و ایران بکوشند.

تا دیرتر از این نشده انجام دهید آنچه باید.

خانه سینما

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر