بازدید 15780
۸

آخرین آمار کرونا در ایران تا سی ام تیر/ ۲۱۳ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش بیش از ۲۷ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۵۱۸ تن از ایشان وخیم است. این در حالی است که آمار واکسیناسیون به دلیل انجام فرایند‌های بروزرسانی سامانه مربوطه در وزارت بهداشت اعلام نشده است.
کد خبر: ۱۰۶۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ 21 July 2021
تابناک اجتماعیبرخلاف روزهای گذشته، امروز آمار واکسیناسیون صورت گرفته در کشورمان اعلام نشد؛ اتفاقی که علت آن، به روزرسانی و اعمال برخی تغییرات در سامانه مربوط به واکسیناسیون در وزارت بهداشت اعلام شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۷ هزار و ۳۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۲۷۵۵ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۵۲۷ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۱۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۸۷ هزار و ۸۳۷ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۳ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۹۴۶ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۴۵۱۸ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۲۵ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۳۴۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.



در حال حاضر ۱۶۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۶۶ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۱۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۷ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۳ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
راستی از آمار مرگ در انگلیس و امریکا چه خبر؟ روزی چندتا فوتی دارن؟ چنددرصد تو اون کشورها ماسک نمیزنن؟ راستی چرا تو جام ملتهای اروپا تو کشور خبیص انگلیس استادیوم پر بود؟ مگه مثل کشور ما مسافرت توش ممنوع نیست مگر اینکه جریمه یک میلیونی رو بپردازی؟
جالب است نمی دانم کدام کشور از آقای نمکی در مورد مبارزه با کرونا سوال کرده و آقای نمکی ذوق‌زده شده در حالی که ایشان متوجه نشده که طرف خواست مزاح کند
ستاد بحران دقیقا چه می‌کنه ؟ هرچی کافه رستورانه سطح شهر بازه ، انگار کرونا فقط توی جاده ست
از مدیریت چیزی جز تعطیل کردن ادارات و مغازه ها و کشور نمی فهمید
با این وضعیت واکسناسیون تا نوبت به همه برسد تاثیر واکسن برای نفرات اول تمام شده است وباید دوباره بزنند
واکسن بخرید.
پس با این حساب ایران برای مسابقه المپیک کرونای جهانی امادکی کامل دارد و هول الهی مدال طلا بگیرد
نمیشه روحانی رو غزل کرد و با همه دولتش محاکمه کرد؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر