بازدید 14954

دلیل ازدحام و اعتراض مردم در مترو صادقیه

قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: با وجود اعلام اجرای زمانبندی ورود قطارها بر اساس برنامه روزهای عادی، برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در ایستگاه ها، امروز سه شنبه، شنبه و یکشنبه هفته آتی برنامه عادی ورود قطار مترو اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶ 20 July 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مجید رستمی با اشاره به شلوغی ایجاد شده در ایستگاه مترو صادقیه و اعتراض شهروندان افزود: با وجود اعلام تعطیلی ۶ روزه همه بخش ها از سوی ستاد ملی کرونا، بخش خصوصی همچنان به فعالیت عادی خود در روز جاری، شنبه و یکشنبه ادامه می دهد و همین موضوع منجر به ازدحام جمعیت در ایستگاه های مترو طی روز جاری شد.

وی تاکید کرد: مسئولان مترو با وجود اینکه روز گذشته طی اعلامیه اعلام کرده بودند که در این ۶ روز تعطیلات به علت کاهش مسافر فاصله زمانی قطارها بر اساس روزهای تعطیل چیده می شود، اما با مشاهده ازدحام در برخی ایستگاه طی نخستین روز، برنامه زمانی ورود قطارها را اصلاح کردند.

رسمتی افزود: بر همین اساس، شنبه و یکشنبه هفته آتی مصادف با دوم و سوم مرداد زمابندی ورود قطارها به ایستگاه ها طبق برنامه روزهای عادی اجرا خواهد شد.

قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: قطارهای مربوط به خط پنج در روزهای معمول با فاصله زمانی ۱۰ دقیقه فعالیت می کرد اما امروز صبح به علت آنکه بنا بود قطارها بر اساس روزهای تعطیل وارد ایستگاه ها شود، با فاصله نیم ساعته قطارها تردد می کردند همین موضوع موجب ازدحام و اعتراض مردم شد.

او خاطرنشان کرد: امروز در هیچ کدام از خطوط مترو مشکل و نقص فنی نداشتیم و طبق برنامه قطارها و ایستگاه های فعالیت خود را آغاز کردند و ادامه دادند.

روز گذشته در پی اعلام تعطیلی ۶ روزه ادارات، بانک ها، بازار و بورس در استان های تهران و البرز، قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرده بود که خدمات رسانی در تمامی ایستگاه های خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه در ایام تعطیل ادامه دارد.

رستمی در این خبر گفته بود که با توجه به تعطیلی ادارات و سازمان ها، متروی تهران و حومه از ۲۹ تیرماه تا ۳ مردادماه ۱۴۰۰ همانند روزهای تعطیل سرویس دهی دارد.

او با اشاره به اینکه ایستگاه های خطوط متروی تهران و حومه تعطیل نخواهد بود، گفت: خدمات رسانی در این ایام با توجه به کاهش مسافر طبق زمانبندی روزهای تعطیل انجام می شود.

امروز صبح شهروندان در ایستگاه مترو صادقیه نسبت به فاصله نیم ساعته ورود قطارها که موجب ازدحام جمعیت شده بود، اعتراض کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر