بازدید 7777

جشن تولد مرگبار

کد خبر: ۱۰۶۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱ 19 July 2021

درگیری بین دو جوان مهمان در یک جشن تولد که در روزهای داغ کرونایی نرماشیر ( شرق کرمان ) برگزار شد، جنایتی دلخراش را رقم زد.

به گزارش خراسان، جانشین فرمانده انتظامی نرماشیر در این باره گفت: با اعلام گزارش درگیری مرگبار در یک جشن تولد و قتل جوانی ۲۱ ساله در این مراسم، بی درنگ گروهی از ماموران انتظامی و پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

سرگرد علی آبادی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی صحنه جنایت مشخص شد بر اثر نزاع و درگیری بین دو نفر از مهمانان حاضر در مراسم جشن تولد ، یکی از آنان که جوانی ۲۱ ساله بوده بر اثر ضربه چاقو ی طرف مقابل به شدت مجروح و قبل از رسیدن به بیمارستان براثر شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داده است .

وی با بیان این که قاتل پس از ارتکاب قتل به همراه یکی از دوستانش از صحنه جرم می گریزد، گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی تخصصی و انجام اقدامات اطلاعاتی، در کمتر از یک ساعت متهم به قتل را به همراه دوستش قبل از فرار از شهرستان به دام انداختند .

جانشین فرمانده انتظامی نرماشیر گفت: متهم به قتل که جوانی ۲۸ ساله است ، بلافاصله پس از انتقال به مقر پلیس ،در بازجویی ماموران به جرم خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار