بازدید 44317

فریاد مظلومیت خوزستان و سیستان و بلوچستان در مجلس هم سر داده شد

تعدادی از نمایندگان استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی از مشکلات مردم به خصوص کم آبی و شیوع گسترده کرونا گلایه کردند و از وکلای ملت خواستند به فریاد مردم مظلوم برسند.
کد خبر: ۱۰۶۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ 19 July 2021
فریاد مظلومیت خوزستان و سیستان و بلوچستان در مجلس هم سر داده شد

شماری از نمایندگان استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی از مشکلات مردم به خصوص کم آبی و شیوع گسترده کرونا گلایه کردند و از وکلای ملت خواستند به فریاد مردم مظلوم برسند.

به گزارش تابناک، جلسه علنی امروز مجلس نیز تحت تاثیر مشکل کم آبی خوزستان قرار داشت؛ با این تفاوت که نمایندگان استان سیستان و بلوچستان نیز از شرایط این استان در وضعیت شیوع سویه دلتای کرونا انتقاد کرده و خواستار رسیدگی به این وضعیت شدند.

مجتبی محفوظی، نماینده آبادان، که برای طرح سوال از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت فیلم‌ها در شبکه نمایش خانگی پشت تریبون مجلس رفته بود، ترجیح داد از این فرصت برای بیان مشکلات مردم خوزستان استفاده کند.

او گفت: «خوزستان خون داد تا شرف و عزت و سربلندی میهن مان حفظ شود، اما امروز از بی تدبیری و بی انصافی مسئولان نامسئول خودبرتربین از فرط تشنگی خون گریه می‌کند. امروز نخل‌ها تشنه، هور‌ها خشک و رودخانه‌ها بی آب هستند و حقابه مردم در بالادست به یغما رفته است.»

این عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان خواهش کرد که انتقال آب از سرشاخه‌های کارون متوقف شود و به داد خوزستان برسند. او تاکید کرد: «آه این مردم گیراست؛ اگر دست و چشم ما از کار بیفتد باز هم به حیاتمان ادامه می‌دهیم، اما آقا فرمودند که خوزستان قلب تپنده کشور است، اگر قلب از کار بیفتد کل کشور از بین می‌رود. به داد و آه و فریاد خوزستان مظلوم و محروم برسید و سهم خوزستان را بدهید.»

صحبت‌هایی که با واکنش محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی مواجه شد که توضیح داد: «هیات دولت در این باره مصوبات خوبی داشت. انشاءالله نمایندگان خوزستان و کمیسیون‌های انرژی، عمران و برنامه و بودجه تلاش کنند به سرعت این مصوبات اجرایی شود.»

علاوه بر این، ملک فاضلی نماینده سراوان نیز از کمبود آب در استان سیستان و بلوچستان سخن گفت و یادآور شد: با بحران کرونا و بی آبی مطلق مواجهیم و ۶۰ درصد جمعیت ما اصلا آب شرب ندارند، در این شرایط چه طور می‌توان کرونا را کنترل کرد؟

فداحسین مالکی، نماینده زاهدان نیز که چندی پیش درگیری لفظی وزیر بهداشت با او به صورت زنده از شبکه استانی پخش شد و واکنش‌هایی را به دنبال داشت، گفت: «مگر من به آقای نمکی چه مطلبی گفتم که ایشان با بیان سخنان نامناسب احساسات میلیون‌ها ایرانی را جریحه‌دار کرد؟ آقای نمکی به جای عذرخواهی از مردم سیستان و بلوچستان به دلیل بیان آمار اشتباه، از واژه‌های نامناسبی در برابر بنده استفاده کرد. البته که بعد از بررسی هیأت وزارت کشور از شرایط استان سیستان و بلوچستان تمامی موضوعات شده از سوی آقای نمکی رد و واقعیت اعلام شد.»

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس به این تذکر این گونه واکنش نشان داد که «موضوعات مطرح را قبول داریم، وزیر حق ندارد خارج از نزاکت صحبت کند.»

۱۵۰ نماینده مجلس نیز با امضای بیانیه‌ای از خدمات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در استان سیستان و بلوچستان در موضوع کرونا قدردانی کردند.

همچنین بخشی از جلسه امروز به بررسی دو سوال نمایندگان از وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارتباطات و فناوری اطلاعات اختصاص پیدا کرد. مجتبی محفوظی، نماینده آبادان درباره علت ولنگاری در فیلم‌های شبکه نمایش خانگی سوال کرد و عباس مقتدایی، نماینده اصفهان سوالی در خصوص «علت عدم تشریح و شفاف سازی مفاد قرارداد با تلگرام و چرایی محاسبه ترافیک بین‌الملل برای کاربران این شبکه اجتماعی با وجود استقرار CDN‌های تلگرام در کشور» مطرح کرد.

با توجه به اینکه صدور مجوز پخش فیلم در شبکه خانگی از وزرات فرهنگ به صدا و سیما داده شد، سوال نماینده آبادان به رای گذاشته نشد و این به معنای قانع شدن از پاسخ‌های عباس صالحی وزیر ارشاد است.

اما درباره سوال مقتدایی، او توضیح داد: تلگرام حریم شهروندان ایرانی را حفظ نکرده و اطلاعات هزاران ایرانی در اختیار مجموعه‌های خارجی است. همچنین پول اضافی از مردم در محاسبه ترافیک بین‌الملل کاربران تلگرام گرفته شده است؛ این صحبت‌ها از سوی محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات رد شد و گفت: در این زمینه هزینه اضافی از مردم دریافت نشده است.

به رغم این توضیحات، مجلس از پاسخ‌های وزیر قانع نشد و آذری جهرمی با کارت زرد پارلمان را ترک کرد.
امروز نمایندگان مجلس یک فوریت طرح ساماندهی ساخت و ساز در محدوده حریم روستا‌ها و مقابله با زمین خواری تصویب کردند که بنا بر توضیحات کاظم دلخوش، نماینده صومعه سرا، در این طرح مجازاتی برای ساخت و ساز در زمین‌های خارج شهر تعیین شده و کارگروهی متشکل از دادگستری و سایر دستگاه‌ها تشکیل می‌شود.

احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در کمیسیون تبلیغات نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری قرائت کرد که طبق آن، یازده شکایت از نامزد‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی در حین انتخابات صورت گرفته که در این کمیسیون بحث و تعیین تکلیف شد.
جلسه بعدی مجلس به دلیل تعطیلی تهران، دوشنبه پنجم مرداد تشکیل می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۶
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۱۶
ما مردم خوزستان اگر به جای این نماینده ها به مجلس می فرستادیم عملکرد بهتری داشت .....
پاسخ ها
خاتمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
چی به مجلس میفرستادین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
@خاتمی:

منظورش گاومیش هایی که از بی آبی هورالعظیم تلف شدند بود
دانیال
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
تیغ سانسور نظرها در تابناک کار را به درجه کمدی تراژدی رسیده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
از سانسورچی تابناک بپرس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
خاتمی جان
ایشون نوشته چی میفرستادیم. برادران تابناکی بطور بسیار ناشیانه سانسور فرموده اند
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
شما به فضای مجازی برس چکار به بی آبی خوزستان داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
کل ایران را خوزستان کردی و تحویل رییسی دادی یادت باشه روحانی یادمون میمونه
ناشناس
| Spain |
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
برنج کاری بی حساب و کتاب در آن آب و هوای گرم باعث از بین رفتن منابع آبی میشود!!
کشت محصولات آب بر مثل برنج،هندوانه،نیشکر...منابع آبی خوزستان عزیز را نابود میکند!!
در حاشیه رودهای کرخه و کارون ببینید چه قدر برنج کاری شده؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
نمایندگان هیچ کجای دنیا با سر دادن فریاد مطلومیت

کار نمی کنند

بلکه با ارائه طرح و لایحه و تامین بودجه و نطارت بر دولتها
کار می کنند
ناشناس
| Austria |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
هر چند تابناک سانسورش کرد ولی همه موافقیم که اگر آن ها را می فرستادن مجلس و بقیه جاها بهتر کشور را اداره می کردند
این یک جور تاکتیک است که میخواهند بگویند ما مشکلها را میبینیم و از شرایط موجود درک درستی داریم تا مردم ارام شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
کاملا درست می فرمائید . این جماعت بیشتر به فکر وام 300 میلیونی بدون بهره ، اتومبیل شاسی بلند خارجی و حقوق ماهی 40 تا 50 میلیونی و در نهایت پست و مقام خود هستند. در دلشان به ریش ما می خندند و می گویند لنگ ببندند و نان خشک بخورند و مانند گاندی زندگی کنند....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
فرار به جلو که میگن همینه
اجازه یک اعتراض مسالمت آمیز را صادر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
حق اعتراض مسالمت‌آمیز در قانون اساسی وجود دارد
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
چه اعتراضی بهتر از نه انتخابات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
تئوری گرمایش زمین و نقش انسان در ان بزرگترین کلاهبرداری چپ بین الملل و احزاب وابسته به انها مانند دمکراتها برای از بین بردن نقش نفت و گاز و در عوض گسترش صنایع برق بادی و خورشیدی که سرمایه داران دمکرات مانند سورس و گیتس در این صنایع بهمراه شرکای اروپایی خود سرمایه گذاری سنگینی کردند هست. مشکلات و حوادث طبیعی و محیط زیست چند ده سال اخیر دنیا ارتباطی به گرم شدن کره زمین ندارد. انها که حتی ذره ای اقلیم شناسی خوانده باشند می دانند که اقلیم کره زمین انقدر پویا و عظیم است که انسانها نمی توانند در ۴۰ سال ان را تغییر دهند. ولی مشکلات محیط زیست و خسارات حوادث طبیعی مربوط به انسان و مدیران فشل کشورهاست.

چرا ایران یا اصفهان مشکل اب پیدا کرده. چون در ۶۰ سال اخیر جمعیت ایران از ۱۶ میلیون به ۸۵ میلیون و همه هم دوش در خانه و بسیاری استخر! یا مدیران مربوط به اصفهان به تصور خود خواستند به اصفهان خدمت کنند و فولاد مبارکه که در بندرعباس داشت ساخته میشد به بیابانهای مبارکه انتقال دادند یا استان اصفهان بزرگترین تولید کننده فولاد و سیمان و کاشی و گلخانه ایران شده! اگر اندکی شایسته سالاری علمی بجای سهمیه بود غیر ممکن بود استانهای یزد و اصفهان به قطب تولید فولاد و کاشی و سیمان و محصولات گلخانه ای تبدیل شوند تا مشکل اب داشته باشند! حریم و بستر سفید رود و کرج و زاینده رود و کارون و کرخه و حتی همین سیل المان و طوفانهای هوریکان فلوریدا و لویزینا میلیونها سال است که به این رودها تعلق دارد یا مسیر سنتی این سیلها و طوفانهاست. ولی بشر طماع و خودخواه صد سال است که به بستر و حریم این رودخانه ها هجوم اورده و یا در مسیر طوفانهای هوریکان نیو اولئان یا تامپا و دیسنی لند ساخته. طبیعی است که طبیعت مدعی حریم خود بشود. وقتی جمعیت زیاد می شود و روی گسلهای تهران یا لواسان برجهای چند هزار میلیاردی می سازید باید بدانید دیر یا زود طبیعت مدعی حریم خود خواهد شد. وقتی ظاهرسالاری را یا سهمیه و رانت جایگزین شایستگی علمی می کنید طبیعی است که جامعه امروز ایران در همه زمینه ها به بحران برسد. کشورهای توسعه یافته هم اشتباه می کنند ولی انقدر فضا باز است که اجازه دارند بحث کارشناسی کنند و ببینند کجا اشتباه رفتند. ولی در ایران و مشابه ایران همه باید نظرات غیر کارشناسی بالا را تایید کنند تا سهمیه و امتیاز بگیرند
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
فولاد مبارکه و صنایع سنگین را که بر اساس طرح ملی امایش سرزمین و با محاسبات علمی در کنار خلیج فارس و استانهای ساحلی ان جانمایی شده بود بدون مطالعه به اصفهان و استانهای ایران مرکزی انتقال ردادند و حالا هم می خواهند اب سایر استانها را برای رفع ان اشتباه به ایران مرکزی انتقال دهند
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
صدا و سیما و مدیران و کارشناسان و خبرنگاران سهمیه ای و سفارشی با افتخاز از این می گویند ک۶ استانهای سمنان و یزد و اصفهان و کرمان و فارس تبدیل به قطب کشاورزی گلخانه ای شده و محصولات جالیز این گلخانه ها به روسیه و دبی و عراق و... یا قیمت ارزانتر از بازار جهانی صادر می شود!. اگر کارشناس و خبرنگار و مدیر استانی با دانش و شایسته علمی داشتیم باید فریاد می زدند که اجازه تاسیس گلخانه یا باغ در این استانها برای صادرت عین اقدام برای ویرانی این استانهاست. این استانها باید کاربزی گردشگری داشته باشند نه قطب صنایع سنگین و گلخانه@
گول نمی خوریم

نمایش مجلسی و ناکارامدی نمایندگان دیگه فایده نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
نمایندگان این دوره مجلس از همه دوره های قبلی بی عرضه تر و وکیل الدوله تر هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
نمایندگان مجلس باید همه محاکمه شوند آنها فقط پول مفت می گیرند و تعظیم می کنند
کشور را به چه روزی انداخته اید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
قمیها، یزدیها، کاشی ها، ساوه ایها آب دارن ولی رود خانه ندارن، پس آب کی رو مصرف میکنن؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
اول از همه نشان از فقر اطلاعاتی و ضعف شناختی مردمان این مناطق دارد بعد مدیران منطقه ای عدم کارامد در مناطق بعد در آخر مدیران بالا دستی کشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
حسن روحانی
اینها نماینده نیستند اگر چنین بود برای دفاع از خون موکلان خود عکس العملی از خود نشان میدادند
بورس آب و خرید تضمینی آب جهت گسترش واحد های آب شیرین کن راه بیاندازید بخشی از مشکل حل میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
آب شیرین کن مصرف برقش بالا ست آن وقت برق قطع میشود
جلوی سگ گردانی رو بگیرید سینمای خانگی رو سانسور کنید .فضای مجازی رو محدود کنید . خودبخود مشکل آب و برق و گرسنگی و کرونا و صدتا بدبختی دیگه هم حل میشه . خودتون رو مشغول کارهای سخت نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
سگ پیت بول بیاد گلوی دختر خودتو گاز بگیره صاحبشم با چاقو بزندت ببینم بازم عاشق سگا میشی یا نه
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
ناشناس ۱۵:۳۲ لطفا ببند دهانت رو.وجود امثال شما باعث شد مملکت اینجور بشه.وگر نه ما الان تو اسیا تک بودیم. گند که زذید پس لطفا ساکت شید ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
پاسخ به 15:32
اولا اون سگ ولگرد وگرسنه هست به ادم حمله میکند وگاز میگیرد دوم اینکه این سگ خانگی ثدبرابر تو باتربیت وباادب ونمک شناس هست تو تو خیابون گلوی دخترارا فشار نده خفت نکن سگ اینکارونمیکنه
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
خطاب به 15:32
بیشین بینیم بابا....حناتون رنگی نداره.حقه بازای رانت خوار دلقک مآب...
ناشناس
| France |
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
داداش بحث نژاد خاص جدا هست. خیلی از نژاد ها تو خیلی از کشور ها ممنوع هستند.
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
!!!ناشناس 15:32 فیلم زیاد میبینی؟ ساقیت رو معرفی کن
ناشناس
| Japan |
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
آقای ناشناس گوش مردم از اینجور مغالطه ها و حرف های الکی پره،این داستانی که شما گفتی فقط برای یه دزد ممکنه اتفاق بیفته :)) همه جای دنیا مردم دارن مسالمت آمیز با حیوانات خانگی زندگی می کنن فقط اینجا هست که دولت مثل همیشه به جای اینکه چهار تا مقررات تنظیمی براش تهیه کنه و به خواسته مردم عمل کنه و مثلا محل بازی بچه ها و محل سگ گردانی رو جدا کنه جلوی مردم جبهه می گیره و سعی می کنه صورت مسئله رو پاک می کنه .دلیلش هم اینه که دولت برای هر تصمیمی که برای همه جامعه می گیره باید از اقلیت بیست درصدی همفکران شما اجازه بگیره گرچه خلاف نظر اکثریت جامعه باشه.
باید دست مسولان اصفهانی که چشم طمع بع سرقت منابع آبی خوزستان دارند برای همیشه قطع شود. تونل هایی که برای انتقال آب کارون حفر شده اند همه باید نابود شوند تا اوضاع از این بدتر نشده است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
اقای محترم. سیل دو سال پیش هم دست اصفانیا بود؟؟؟ سیلی که تا چند هفته فاضلاب تو خونه داشتید هم دست اصفانیا بود؟؟؟؟؟ منطقی باش
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
انتقال آب حتی از یک درصد آب موجود در خوزستان هم کمتر هست. مشکل مدیریت منابع آبی- کاشت بی رویه برنج و نی شکر هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
چند میلیون سال است آب از کوههای زاگرس به خوزستان و گاوخونی می ریخته است. با اجرای انتقال آب به قم، کاشان، نایین، یزد و رفسنجان اصفهان نابود شده است و شما آدرس غلط می دهی. !!!
اسفندیاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
شما به جای فرافکنی و دروغ پردازی توضیح دهید که با ۲۰ میلیارد مترمکعب آب پشت سدهای خوزستان چه کردید؟ تا کی با آبیاری غرقابی اینهمه آب را هدر خواهید داد؟ و پشت پروژه های اجرا نشده انتقال آب قایم خواهید شد. دست مردم اصفهان درد نکند که کریمانه صدها هزار نفر خوزستانی را با احترام پذیرفتند و از آب زاینده رود سیرابشان نمودند.
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
برو چرت نگو همین الانش 18درصد از آب کل کشور دارید مصرف میکنید اصلا خوزستان اعتقادی به صرفه جوی نداره .شما هم مثل سایر استانهای دیگه ..کاشت هندونه گرمک .برنج تو این خشکسالی چه توجیهی داره .فقط کافیه بیایند شمال ومرکز خوزستان ببینید چقدر کاشت تو این بی آبی کاشت شده .یکم خودتون کلاهتون قاضی کنید
ناشناس
| Spain |
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
آره اگر منم آب مفت داشتم و برنج عنبر بو و شوشتری در حاشیه کرخه و کارون میکاشتم و کیلویی پنجاه هزار تومن میفروختم مثل تو فرافکنی میکردم!!!!!
میدونی مشکل شماها چیه؟!! شماها فقط به فکر منافع شخصی خودتون هستین!!!!
ناشناس
| Spain |
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
دو سال پیش در سیل خوزستان ۱۴ میلیارد متر مکعب آب به خلیج فارس ریخت!!!
چه جالب تازه فهمیدن زیر گوششون چه فاجعه ای اتفاق افتاده خواب بودین خیر باشه
الان این فریاد مظلومیت باید بگوش کی برسه، یکیش همین مجلسه... خسته نباشند زیره به کرمان بردن
مشکلات اصلی مملکتو رها کردن چسبیدن به سیمای خانگی و تلگرام . نگران نباشید مردم فیلم های شما رو نگاه نمی کنند به داد مردم برسید که خیلی زود دیر می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
چه ربطی داشت مغرض
نابود کردید مملکت رو ، چیکار دارید میکنید ؟شرم آوره وضع کشور
سانسور نکن بابا
چرا به امور مهمتری مثل طرح صیانت از کاربران فضای مجازی نمی پردازن ؟!
مشکلات که همه حل شده !
شنوندگان عزیز، شنوندگان عزیز توجه فرمایید، نمایندگان پس از 3 روز و بعد از کشته شدن چندین تن بلاخره از خواب زمستانی بیدار شدند. تبریک به همگی هم میهنان
خوب پس دیگه حل شد..........
اگه میشه دودقیقه وقت بزاریداین پیام بخونید،قبلش به اونای که بجای کمک میگندکاسه گدای دست نگیر برو کارکن،میخام بگم هیچ میدوندتوی این اوضاع اداره کردن دوتادخترکوچیک ویه شوهرمعلول یعنی،چه؟تحت هیچ سازمانی هم نیستندمستاجرهم هستند،این گدایی نیست درخاست کمک به یک همنوع خودت هست،که چون گوشی اندرویدنداره ازمن خاست اینکارکنم ،اگرکسی میتونه کاری کنه تحت پوشش بهزبستی یاکمیته بشندبزرکترین کمک رابهشون کرده،اگرهم کسی میخادمطعمن بشه بعدکمکشون کنه من بارضایت خوداین بنده خداادرس میدم از نزدیک اوضاعشون ببینه ،پس اگه توانش داری اندازه نون شب کمکشون کن که انشاله هیچ وقت خجالت عزیزات نکشی
67
اعظم خال..
دلشون شادکن ایشاله دل عزیزات شادشه
۶۰۳۷۷۰۱۴
خالقی
خداوکیلی آدم میمونه این همه ترفندوکلک رااینهاازکجایادگرفتن!!
سگ تو اروپا نگهداری میکنند ولی مالیات سنگین داره، البته خدمات جزیی هم میدن، مثلا صاحب سگ موظفه سگش را همیشه با طناب هدایت کنه و اگر مدفوع کرد باید صاحبش در نایلون مخصوصی جمع کنه
نمایندگان محترم اگر در مطالعه و پیگیری رفع مشکلات حوزه های انتخابی خود متمرکز میشدند و وقت خود را مصروف طرح های چرت پرت نمیکردند الان این دو استان عزیز و دیگر استان ها با چنین معضلات آزار دهنده مواجه نمی گردیدند . در شرایطی که خشکسالی کشور را فرا گرفته ، کرونا قربانی میگیرد ، تحریم کمر اقتصاد را شکسته ، قیمت ها روز به روز افزایش مییابد دغدغه ی مجلس فضای مجازی و وضع مالیات های رنگارنگ شده است . مثلا اگر در یک وقت دیگر به این موضوعات رسیدگی نکنند گناه کبیره مرتکب شده اند . های و هوی شما امروز چه دردی از کسیکه دامهایش در اثر بی آبی تلف شده و زندکیش سوخته ، دوا میکند .بخش اعظم این تقصیرات بدوش همین نمایندگان بی خیال مجلس است . کسانی که از مردم رای میگیرند و برای منافع و اغراض شخصی و جناحی خویش کار میکنند .
مجلس باید مشکلات را حل کند و نماینده مجلس امده تا برای این امور برنامه ریزی کند و مشکلات ایران و مردم را حل کند نه اینکه امده داد بزند . ما مردم خودمان داد زدن را بلدیم .
این مجلس انقلابی غیر از گیر دادن به اینترنت و شبکه های اجتماعی تا بحال چکار کرده ؟
کل منابع کشور در تهران و چند استان شریک در قدرت مثل اصفهان و کرمان و یزد و سمنان و خراسان خرج می شود سایر استانها نتنها از انقلاب منتفع نشده اند بلکه اکثر سختی های انقلاب برگردنشان افتاده و فقط سیاهی لشکر نظام هستند سیستان و بلوچستان و خوزستان آذربایجانها و کردستان کدام سرمایه گذاری کلان دولتی درشان شده منابع شان هم خرج مرکز نشینان شده اندک سرمایه گذاری خصوصی شان هم باز عوارض و مالیاتشان برای جاهای دیگر شده مس سونگون آذربایجان خرابی جنگلها و جاده و سیانورش به مردم ما رسیده خیرش را مافیای کرمانی ها بردننددقت کنید کم کم دیگه صبر مردم تمام می شود اگر کاری نکنید دیر خواهد شد
این مجلس فقط کارش شده طرح های بی سود و پر ضرر ، مثل طرح صیانت!!!

با محدود کردن اینترنت فقط قصد دارید مردم رو ورشکست و بیکار کنید!

استان های خوزستان و سیستان و بلوچستان هم که به طور کل فراموش شدن!

این مجلس واقعا تا به حال چه دردی رو دوا کرده؟ به جز پدید آوردن مشکلات مختلف؟!
مجلس باید شفاف شود باید قوانین جلوگیری تولید و هزار جور مجوز گرفتن جمع کنید باید از پولدها مثل فرانسه مالیات بگیرید باید برای هر خانواده ای به اندازه سهمش مصرف گاز برق اب تعیین کنید اگر بیشتر مصرف کرد پول ازادبگیرید
خب اخه اگر یوم الله بشود دیگر کسی را نجات نخواهند داد ...
مجلس حداقلی و نمایشی و دستوری و پوپولیست !!!
امان از عوام فریبی! گویا خدا روباتی است در اختیار و کنترل خود آنها که نظاره گر اعمال و گفتارشان نیست، و از معتقدین به قیامت و ناظر بودن خدا بر اعمال این چنین حرکات و گفتارهایی بسیار بعید است!
خیلی وقت پیش دیر شد. دیگر کار از کار گذشته.
این بازیها جواب نمیده .....
این روش کارشونه یکی دو روز کتمان اتفاق بعد نمایش دستور برایه حل مساله در اخر وقتی دیدن دیگه همه فهمیدن نمایش در صحنه هایه مختلف برابه ابراز اطلاع و همدردی ینی این سیاه بازیا ۴۰ ساله ادامه داره خودتون که خسته نمیشین مردمو خسته کردین دیگه
حرکت های نمایشی
ما ازعشایر کوچ رو هستیم درگرماگرم کوچ بهاره یکی از کلانتران ایل که دستی هم در شعر داشت خطاب به دوتا دامادش که با کت و شلوار نظاره گر فعالیت زنها ودختران ودیگران بودند گفت من اگر جای شما دوتا داماد دوتا ماده الاغ داشتم لا اقل چارتا کیسه نمک بارشون میکردم
نمایندگان کارشان جا به جاست. لطفا فریاد مظلومیت را برای فلسطین سر بدید به جاش پول هایی که میفرستید اونجا تو خوزستان سرمایه گذاری کنید.
جواب هم صدایی ها پلیس ضد شورش نیست
فرزندان خوزستان محسن رضایی و شمخانی کجایید دقیقا کجایید الان ؟؟؟!!!! فقط زمان رای گیری پیداتون میشه؟؟!! تابناک لطفا سانسور نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
لطفا شخصا به خوزستان برید.پلیس ضدشورش بااون ماشینا ی عظیم الجثه روچرا به خوزستان فرستادید؟؟؟؟
الان این حرکات نمایشی رو اجرا میکنن چون دولت روحانی روی کار هست ولی وقتی دولت رییسی بیاد روی کار ببنیم چه میکنند؟!!
دولت که نمیتونه متولی همه کارها در استان‌ها باشه، شاید بخش خصوصی خود این استان‌ها باید بیشتر تشویق بشن برای کار و تسهیلات بیشتر بگیرند! این استان‌ها مظلومند، حرف بیربطیست! نواقص کار را باید دید و روی آن عمل کرد!
همه نمایندگان ادوار گذشته رو محاکمه کنید. گول این نمایش ها رو نمی خوریم. جمع کنید بساط دروغ رو.
من ساکن خوزستانم و شغلم با اینترنته ، خطاب به اونایی که میگن اعتراض مسالمت آمیز کنیم و فلان کنیم. یعنی وای به حالتون اگر کاری کردید که باز اینترنت رو قطع کنن. شخصا خودم میام به خدمت تک تکون میرسم
بر پدر و مادرشون صلوات که به مهمترین موضوعات روز کشور میرسند
طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان را چه کردند؟؟طرح شفافیت آرائ را چه کردند؟؟؟بزک نمیر بهار میاد!!!!
مجلس حداقلی و نمایشی.......
مردم مظلوم خوزستان؟ وقتی یکی مظلوم هست یعنی یه ظالمی هم در کار هست، ظالم کیه...؟
اه و فریاد مردم چهار محال وبختیاری را بشنوید هر چه گقتند که منابع اب توسط استان اصفهان دارد از بین میرود کسی گوش نکرد یک استان کویری صنایع دارد که بیشتر ین مصرف اب را دارد اب میگویند نیست ولی براحتی برنج کشت میکنند برنج لنجان .......... استان های مجاور از بین میروند ولی لابی استان اصفهان قوی است و کسی به حرف مردم گوش نمیدهد
اشک تمساح شما را نخواستیم. همگی شما به اصطلاح نمایندگان در این درد و رنج چهل و دو ساله مقصرهستید.
محرومیت دراوج وجود ثروت
چه عجب یه تیتر برای خوزستان زدین شما
بیش از یکسال است سر کارید چکار کردید
اگه از یه ماه دیگه تا 8 سال آینده صداشون درومد.
ننگ به مسولین بی درد که اینقدر نسبت به خوزستان بی تفاوت هستند
چه عجب که بالاخره تابناک بعد از یک هفته اعتراض و تظاهرات در خوزستان، یک تیتر مختصر راجع به فلاکت مردم آن اقلیم زد. واقعا خسته نباشید !!
پاسخ ها
موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
تابناک هم از اینهاست
وقتی آزادی رسانه نداریم یعنی همین
هیچ مشکلی در جامعه نیست
امریکا و انگلیس بدبخت هستند
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
ربطی به تابناک نداره کلا رسانه های مرکز برای استان های مرزی تره هم خورد نمی کنند!0
درود
بعد 42سال یادشون آمده...استان خوزستان و سیستان و بلوچستان دارند
سی سال بیشترین کمک را به خارج از کشور کردید پول بیت المال را به جای خرج برای مردم محروم به سوریه لبنان اریتره فلسطین سودان و چندین کشور آفریقایی فرستادید و از گلوی مردم محروم زدید حالا فریاد وامصسیتا سر میدهید خدا وکیلی اگر حرف حق میزنم سانسور نکنید والا آن دنیا باید جوابگوی خداوند متعال باشید یا حق
مردم ایران نه نماینده ای در مجلس دارند نه در دولت ....
تابناک مرضت چیه نظرات من رو ثبت نمیکنی؟
این مسئولان توان اداره کشور را ندارند.
چی به مجلس میفرستادین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احتمالا ……..
خداوکیلی آدم میمونه این همه ترفندوکلک رااینهاازکجایادگرفتن!!
از فیلم های خارجی
اینا اگر نماینده‌ی ملت بودن وضع مملکت این نبود.
اون سدهای متعدد را باید تعطیل کنید ‌فقط نگهدارید برای مواقعی که سیل میاد! الان هم سدها را بتدریج باز کنید آب به مناطق پایین دست برسد! پدر ملت را درآثردین!!!
عوام فریبی
چندین دهه است که در باره بحران بی آبی در کشور حرف زده میشود متاسفانه هیچ کار عملی انجام نشده است خوزستانی که در آنجا وفور آب بود تماما خشگ ودچار چنین بحرانی شده است دریاچه ارومیه خشگ شده سیستان وبلوچستان از همه بدتر براستی مسئولین بی کفایت به جای پیش بینی وجلوگیری از این امر چه کردند که کشور دچار چنین مصیبتی شد مایه تاسف است که کل کشور دچار چالش بی آبی شده است در اطراف کشور ما کشورهای بسی بیابانی تر از ما وجود دارند آنها با تصیفه آب دریا مشکل خود را حل کردهاند ولی مسئولین ما چه کردند که اینقدر مشکلات روی هم انباشته شد وچنین فاجعه ای بوجود آمد بی شک با ادامه روند فعلی در سالهای آتی گرفتاری بسی بزرگ دامن کشور را خواهد گرفت تا دیر نشده باید چارهای برای این بحران خطرناک ملی اندیشید وگرنه فردا دیر خواهد بود
بازم یه شواف دیگه از نمایندگان مردم!!!!!!!
اگر به مسئولین کشور در چند دهه گذشته یک نظر اجمالی بیندازید مشاهده می کنید بیشتر آنها از استان های مرکزی و کویری ایران بوده و هستند و قومیت گرایی و منطقه گرایی آنها به ایران گرایی شان چربش بیشتری داشته! لذا استان های پرآب مرزی را رها کرده و تمام سرمایه گذاری هایشان را متمرکز در شهرهای مرکزی و کویری مثل یزد، اصفهان، کرمان، سمنان و... نموده اند. ولی به دلیل کمبود آب مجبور به انتقال آب استان ها مرزی به استان ها و شهرهای کویری کرده اند و چون تمام کارهایشان غیر علمی، نژاد گرایانه و زیادی طلبانه بوده امروز شاهد نتایج اسف باری در کل کشور هستیم و اگر سریعا به آمایش سرزمینی و اصلاح راه غلط رفته در گذشته پرداخته نشود شاهد وضعیت به مراتب بدتری در آینده خواهیم شد.
مشکل بی آبی و بی برقی با فریاد و داد و بیداد حل نمی‌شود نیاز به برنامه ریزی بلند مدت ۵ الی ۱۰ ساله جهت اجرای پروژه‌های زیر بنایی دارد و آنها نیز نیاز به بودجه و سرمایه‌گذاری دارند و با توجه به اینکه در تحریم دائمی هستیم مشکلی حل نخواهد شد ما می توانیم خودمان را با افغانستان و عراق مقایسه کنیم
حیف از خوزستان که اینا نمایندگانشونن
مردم آب ندارد مجلس وزیر ارتباطات را استیضاح می کنند نمی گویم نکنید به موقع بکنید الان وقتی پیگیری مشکلات آب خوزستان و کشور است.
بخاطر دو روز تو دنیا راحت زندگی کنید. به فکر نیستید. ازاده باش هر کی هستی عزیز من
در همه کشورها برای حیوانات مسیر جداگانه آسانسور جداگانه درست کرده اند
بله در گشور مشکلات ریزودرشت زیادی هست اما با سیاسی بازی وهواروداد درست نمیشود فقط با هم فکری وهم دلی قوای سه گانه که متاسفانه دیوار بلندس این وسط قرار دارد
استان خوزستان از لحاظ منابع ثروتمندترین استان کشوره ولی مردمش فقیرترینن
مجلس خنده دار با رای حداقلی بهتر ازاین هم نمیشه
وکلای مجلس اگر کمی به فکر مردم بودند دولت روحانی را برای همین دو هفته ای که از ان باقی مانده است استیضاح و برکنار می کردند. اقای روحانی هر روز انچنان از اوضاع کشور می گویدکه انگار برای ایرانیان بهشت ساخته است . 80 میلیون ایرانی در جهنم فساد و فقر و تبعیض و گرانی زندگی می کنند و چند صد هزار نفر منافع کشور را به تاراج می برند.
بعد از گیلان و مازندران بیشترین سطح کشت برنج با 88 هزار هکتار در استان خوزستان است . کل سطح کشت برنج استان اصفهان به هزار هکترا هم نمی رسد بیشتر برنجی هم که به اسم لنجان اصفهان به فروش می رسد در خوزستان کشت می شود. کست برنج در کل کشور غیر از مازندران و گیلان بابد متوقف شود.
مشکلات خوزستان مربوط به امروز ودیروز نیست. اگرنمایندگان خوزستان منافع مردم را فدای بازیهای جناحی نمیکدند الان شاهد بدبختی مردم نبودیم
خوزستان آب ندارد،سیستان آب و گاز ندارد،برق درستی ندارد،من خوزستان زندگی میکنم،کاش بجای پست و مقام کمی به فکر مردم بودین،مردم این دو استان در شرایط بسیار بدی زندگی میکنند،هردو کنار دریا ولی تشنه لب
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی