بازدید 8982

کارت زرد مجلس برای وزیر ارتباطات

نمایندگان مجلس پس از استماع توضیحات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص علت عدم تشریح و شفاف سازی در خصوص مفاد قرارداد با تلگرام و چرایی محاسبه ترافیک بین الملل برای کاربران این شبکه اجتماعی، از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
کد خبر: ۱۰۶۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ 19 July 2021

به گزارش تابناک به نقل از نورنیوز،در نشست علنی امروز (دوشنبه 28 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، سوال عباس مقتدایی و 24 نفر از نمایندگان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره “عدم تشریح و شفاف سازی در خصوص مفاد قرارداد با تلگرام و چرایی محاسبه ترافیک بین الملل برای کاربران این شبکه اجتماعی( قبل از فیلتر شدن این پیام رسان) با وجود استقرار cdn های تلگرام در کشور” مطرح شد که سوال کننده پس از استماع توضیحات محمدجواد آذری جهرمی و عدم اقناع از توضیحات وی، سوال را به رأی گذاشت و نمایندگان مجلس نیز با 63 رأی موافق، 135 رأی مخالف و 10 رأی ممتنع از مجموع 226 نماینده حاضر در صحن، از پاسخ های وزیر قانع نشدند.

روح الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن گزارشی از نحوه بررسی سوال در این کمیسیون ارائه کرد و گفت: در اجرای ماده (207) آیین‌نامه داخلی مجلس، سؤال فوق‌ در جلسه رسمی سه شنبه مورخ 22/10/1399 کمیسیون با حضور نمایندگان محترم عضو کمیسیون، نماینده محترم سؤال‌کننده و وزیر محترم مطرح‌ و پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سؤال کننده از پاسخ های ارائه شده وزیر، کمیسیون قلمرو سؤال را ملی تشخیص داده و مستند به بند (3) ماده (207) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش سؤال جهت اعلام وصول در اولین جلسه علنی ارسال می‌گردد.

وی ادامه داد: در سوال مقتدایی دو نکته اساسی و مهم مورد توجه قرار گرفته است. علت عدم تشریح و شفاف سازی مفاد قرارداد با تلگرام مطرح شده است. یعنی قرارداد با تلگرام شفاف نیست و مردم در جریان قرار نگرفته اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: آیا در این قرارداد، شرایط و ارزش های کشور و مسائل فرهنگی و ارزشی کشور مورد توجه قرار گرفته است؟ در این قراردادها باید ارزش های کشور لحاظ شود و مردم در جریان قراردادها قرار بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۲
یکی از شاخصه های مهم یک نماینده خوب تشخیص اولویت هاست. فکر می کنم موضوع جدی تز از کشتار مردم توسط کرونا مهم تر نباشد .در حدود 200 نفر از مردم دارند می میرند . هزینه های زیادی به مردم و کشور تحمیل می شود .چرا همه بی خیالند ؟؟
مشکل کم آبی خوزستان
و.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
اگر تمام این نمایندگان را جمع کنی اگر تونستند فقط 2 خط در مورد اولویت هایشان در زندگی شخصی نه محلی و کشور بنویسند
خداییش از کل آدمایی که اونجا بودن، می پرسیدین سی دی ان یعنی چی؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
یعنی دمت گرم ای والله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
همون تو که میدونی بسه
کارت زرد. جمع کنید این مسخره بازیا رو
چرا نمایندگان به قانون من درآوردی سازمان تنظیم و مقرارات اعتراض نمیکنند وچرا به اینترنت منصانه 128 متعرض نیستند حتی با این ظرفیت نمیتوان به سایت خود شرکت مخابرات راه یافت و چرا به نبود باطری در کافو فیبر نوری اعتراض نمیشود که با قطع برق هم تلفن وجود ندارد وهم اینترنت .پس دریافت حق آبونمان برای چیست
فیلتر رو بردارید از روی تلگرام!
دوستان دفاعیه وزیر ارتباطات را پیدا کنید و بخوانید تا دقیقا میزان درک . سواد و جناح بازی مجلس فعلی را متوجه شوید
وزارت ارتباطات خیلی وقته رها است ولی رفقا باهم کاررو پیش میبرند بهتره اسم وزارت تغییر یابید به وزارت رفقا وشرکا
کاراشون نسنجیده است همش سیاست بازی است جمع کنید اینارو خسته شدیم
خواهشاً مسائل رو باهم قاطی نکنید مسیله کم آبی خوزستان و کرونا و ... هم در بخش خودش در مجلس مطرح و دستور پیگیری صادر شد حالا که مجلس داره نقش نظارتی خودش رو در همه زمینه ها درست انجام میده باز هم یک عده فرار رو به جلو میکنند و همه چیز رو باهم قاطی میکنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی