بازدید 77497
تابناک مستند، بخشی از تخلفات وزنه برداری را منتشر می‏کند؛

پاداش میلیونی حسین رضازاده به خودم، خودت و خودش! + تکمیلی

مدتی پیش از رسوخ و درج این اسناد، شعبانی حسابدار فدراسیون، دوستی انباردار فدراسیون و عباسی خزانه دار فدراسیون که از مدیریت گذشته باقی مانده بودند، پایان کارشان اعلام شده و عملاً کنار گذاشته شده اند که این مسئله افزایش دقت نظر و بررسی‏های نهادهای نظارتی همچون سازمان بازرسی کل کشور پیرامون امور اداری این فدراسیون که روزهای پرهیاهویی را سپری می‏کند و تنها حواشی اش به همین اسناد و مسائل مالی و اداری ختم نمی‏شود، را طلب می‏نماید.
کد خبر: ۱۰۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۱ 28 June 2010

در حالی که حسین رضازاده روز گذشته دریافت پاداش‏هایی دو یا سه میلیونی را که توسط خودش، دستور پرداختش به خودش و نایب رئیسش صادر شده، را رد کرد و این مسائل را در حد حرف و فاقد مستندات دانست، مستندات فدراسیون وزنه برداری حکایت از چنین پرداختی دارد تا عدم صداقت حسین رضازاده در قبال چنین اعمالی که نه به لحاظ عرفی و نه به لحاظ قانونی تعریف ندارد، سوال برانگیز شود و این پرسش مطرح گردد رضازاده که حتی در جریان تخلفاتی که پرداخت چنین پاداش‏هایی را شامل می‏شود نیست، چگونه می‏تواند این مجموعه وزنه برداری کشور را برای دوره چهار سال هدایت کند؟!
 
«تابناک»، مهدی خرم دل؛ حضور حسین رضازاده در فدراسیون وزنه برداری با حواشی فراوانی همراه بود که از پیش حضور آغاز شد و به طور حتم با جوی که بر این رشته حاکم است و مواضعی که گروه قابل توجهی از اهالی وزنه برداری نسبت به حسین رضازاده دارند، این اتفاقات دامنه وسیع تری به خود خواهد گرفت و آنچه بیش از پیش به این حواشی دامن خواهد زد؛ تخلفاتی است که در این فدراسیون به وقوع می‏پیونند و سرپرست فدراسیون از آن به کل تکذیب می‏کند اما در اسناد موجود نه تنها دستورش را داده که تا انتها نیز امضایش موجود است!

سندهای مالی فدراسیون وزنه برداری انبوهی از پرسش‏ها را با خود به همراه می‏آورد که تابناک در این خبر به شش سند مرتبط با دو پرداخت با موضوعیت پاداش فدراسیون می‏پردازد و مابقی این تخلفات را به مرور منتشر می‏دهد؛ تخلفاتی که شاید کاملاً جنبه قانونی دارد و اطلاعات ناقص حقوقی و اداری مالی نگارنده و کارشناسان، قابلیت هضمش را ندارد! این شش سند به پرداخت‏های حسین رضازاده باز می‏گردد که تحت عنوان پاداش به خودش پرداخته کرده است و این امر در صورت عدم وجود مصوبه هیات رئیسه که وجود خارجی و اگر وجود خارجی داشت باید در نامه‏ها مورد استناد اداری قرار می‏گرفت، مربوط می‏شود.

رضازاده دیروز عنوان کرد روئسای فدراسیون‏های ورزشی افتخاری کار می‏کنند و همه روئسا از جمله خودش حقوقی دریافت نمی‏کنند. این امر تا حدودی صحیح است و اعضاء هیات رئیسه افتخاری بوده و حقوق رسمی نمی‎‏توانند دریافت کنند و تنها می‏توانند مبالغی تحت عنوان حق الجلسه و همچنین الزحمه دریافت نمایند که البته حسین رضازاده این ارقام را نیز نمی‏تواند دریافت کند، چرا که کارمند رسمی اداره کل تربیت بدنی اردبیل بوده و کارمند دولت نمی‏تواند در آن واحد از دو دستگاه حقوق دریافت کند و به همین دلیل بنا به اعتراف خودش، پیرو نامه سازمان بازرسی کل کشور حقوق دو میلیون و هشتصد هزارتومانی که علاوه بر حقوق کارمندی اش می‏گرفته، را پس داده است.

اما این قاعده صرفاً در حقوق خلاصه نمی‏شود و رئیس فدراسیون حق دریافت پاداش ندارد، مگر با تصویب هیات رئیسه فدراسیون مربوطه و در واقع حسین رضازده تنها می‏توانسته با تصویب هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری پاداشی دریافت کند که قطعاً چنین مصوبه ای وجود خارجی ندارد و اگر وجود خارجی داشت باید در نامه حسین رضازاده برای پرداخت پاداش به خودش و نایب رئیسش مورد اشاره قرار می‏گرفت اما نحوه پرداخت پاداش در دو نوبت در فدراسیون وزنه برداری که نسبتاً قابل توجه بوده، به گونه ای دیگر بوده و کامللاً تخلف محسوب می‏شود.


پرداخت اول
در نخستین پرداخت داراب ریاحی از حسین رضازاده درخواست می‏کند تا به حسین رضازاده، خودش، و بهمن زارع پاداش حسن خدمت انجام کار پایان سال 1388 را پرداخت نماید. در متن این نامه آمده است:
"جناب آقای حسین رضازاده
سرپرست محترم فدراسیون
باسلام
احتراماً نظر به پایان سال 88 خواهشمند است دستورات لازم را جهت پرداخت پاداش حسن خدمت انجام کار پایان سال افراد مشروحه ذیل را صادر فرمایید.
1- آقای حسین رضازاده
2- آقای داراب ریاحی
3- آقای بهمن زارع
داراب ریاحی
نایب رئیس فدراسیون"

در ذیل این نامه حسین رضازاده پاراف کرده است:
"بسمه تعالی
جناب آقای ریاحی
ردیف 1 مبلغ 20 میلیون ریال (حسین رضازاده)
ردیف 2 مبلغ 15 میلیون ریال (داراب ریاحی)
ردیف 3 مبلغ 10 میلیون ریال (بهمن زارع)
اقدام گردد.
12/12 رضازاده
"







در واقع حسین رضازاده به نایب رئیسش دستور داده است، پیرو درخواست خودت، به خودم، خودت و خودش پاداش بده! پس از این دستور، چک‏های مربوطه با کسر مالیات بر درآمد صادر و تحویل این اشخاص شد که داراب ریاحی و حسین رضازاده بر روی کپی چک‏های پاداش، نوشته‏اند اصل چک دریافت شد.

این پرداخت‏ها چنین پرسشی را به همراه دارد که آیا حسین رضازاده به همین شکل افتخاری فعالیتش را در فدراسیون ادامه خواهد داد و آیا تصور می‏شد این روش دریافت پاداش "حسن خدمت" پایان سال میلیونی قانونی است؟! همچنین باید پرسید آیا هیچ کس جز این سه نفر در فدراسیون لیاقت دریافت پاداش را نداشته‏اند و چرا تنها حسین رضازاده، نایب رئیسش و بهمن زارع مربی تیم ملی وزنه برداری که در ماجرای دوپینگ علی حسینی طرف فدراسیون و رضازاده را گرفته بود، مشمول این پاداش‏ها درشت شده اند؟!


پرداخت دوم
اما علی الظاهر تنها پاداش حسن خدمت پایان سال به شکل فراقانونی نمی‏توان دریافت کرد، بلکه می‏توان این پاداش را فصلی نیز دریافت کرد و مثلاً چند میلیون پاداش حسن خدمت بهار، چند میلیون پاداش تابستان، چند میلیون پاداش حسن خدمت پاییز و پاداش زمستانی نیز دریافت کرد! این اتفاق حداقل برای سه ماهه نخست سال 1389 یا همان فصل بهار اتفاق به وقوع پیوست و این بار داراب ریاحی نایب رئیس فدراسیون از مسئول مالی فدراسیون دستور می‏دهد به خودش و حسین رضازاده پاداش پرداخت کند که البته این بار رقم‏ها قدری درشت‏تر می‏شود! در متن این نامه آمده است:
"جناب آقای عباسی
با سلام
مقتضی است در خصوص پرداخت پاداش سه ماهه اول سالجاری خدمتی افراد شرح در ذیل اقدام مقتضی معمول نمائید.
1- حسین رضازاده  30000000 ریال (سه میلیون تومان)
2- داراب ریاحی     25000000 ریال (دو و نیم میلیون تومان)
داراب ریاحی 89/3/12
"







در واقع بر اساس این مستندات در فصل بهار داراب ریاحی دستور داده به خودش و حسین رضازاده که تحت عنوان سرپرست رئیسش محسوب می‏شود، پاداش پرداخت شود که البته احتمالاً با هماهنگی رضازاده بوده است. پس از این نیز چک‏های مرتبط با پرداخت پاداش صادر و این اشخاص در امضاء کپی چک نوشته و امضاء کرده‏اند، اصل چک دریافت شد! البته حسین رضازاده در گفت و گویش با تابناک تاکید کرد که هر کاری انجام داده قانونی است و روزی هست و روزی می‏رود و باید با وجدان نزد خدا پاسخگو باشد؛ امیدواریم که چنین باشد!

آنچه انتشار این اسناد به همراه می‏آورد نخست افسوس خوردن به جهت عدم صداقت حسین رضازاده است که با توجه به انتظاراتی که از او می‏رود، از پایه این اتفاق را حاشا و تکذیب کرد ولی انتشار این اسناد به شکل کامل خلاف گفته‏های رضازاده را ثابت می‏کند و در درجه بعد نوع مدیریت او است. رضازاده تاکید داشت و بارها در گفت و گویش با تابناک بر این عبارت که تمام فعالیت‏ها در دوره مدیریتش قانونی بوده، تاکید ورزید و این احتمالاً به عدم برخورداری رضازاده از سوابق مدیریت اجرایی در یک فدراسیون حساس و یا حتی یک فدراسیون کوچک خبر می‏دهد. با این اوصاف باید پرسید چگونه مدیری که حتی در جریان چنین بدیهیات اداری نیست، این مجموعه را به پیش خواهد برد و این رشته المپیکی که با مشکلات متعددی روبرو است، به جایگاه اصلی اش دست خواهد یافت؟!

به نظر می‏رسد مسئولان سازمان تربیت بدنی می‏بایست در انتخاب خود تجدیدنظر کرده و از حسین رضازاده حداکثر در جایگاهی همچون نایب رئیسی برای حداقل دو دوره چهار ساله استفاده کنند تا این قهرمان طی این دوره حداقل به توان و آگاهی اجرایی مکفی برای اداره این فدراسیون دست یابد، چرا که اصرار بر ریاست حسین رضازاده در فدراسیون وزنه برداری بزرگ‏ترین ظلم در حق شخص رضازاده و وزنه برداری است و تنها اعتباری که با توجه به وقایع اخیر و ماجرای علی حسینی از وی باقی مانده را نابود خواهد کرد و بدین شکل اسطوره ای که هنوز فدراسیون جهانی وزنه برداری در مجلات تخصصی اش از چهره اش بهره می‏برد، بی جهت فنا خواهد شد. در آینده اسناد دیگری منتشر خواهد شد.

گفتنی است، مدتی پیش از رسوخ و درج این اسناد، شعبانی کارپرداز سابق و حسابدار فدراسیون وزنه برداری، دوستی انباردا  و عباسی خزانه دار فدراسیون که از مدیریت گذشته فدراسیون وزنه برداری باقی مانده بودند، پایان کارشان اعلام شده و عملاً کنار گذاشته شده اند که این اتفاقات، افزایش دقت نظر  و بررسی‏های نهادهای نظارتی همچون سازمان بازرسی کل کشور پیرامون امور اداری این فدراسیون که روزهای پرهیاهویی را سپری می‏کند و تنها حواشی اش به همین اسناد و مسائل مالی و اداری ختم نمی‏شود، را طلب می‏نماید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۰
بابا ۲-۳ میلیون که دیگه پولی نیست
بنده خدا ناشی از آب در اومده
اگر رضا زاده پيشنهاد يك ميليون دلاري تركيه را قبول مي كرد الان متهم نمي شد
تو این مملکت افرادی هستند که واسه نون شب محتاج هستند اون وقت پاداش میلیونی آقایونو ببین این بود حکومت عدل علوی که امام میگفتند واقعا همه ما شرمنده امام بزرگوار هستیم
آقا این خودم، خوت و خوش رو خوب امدی - ایول بابا ایول - دمت گرم
یا ابوالفضل
به محمود مي گفت بهش ميداد.
دم خودش و خودشون و خودتون گرم....
بابا حالا رئیس یک فدراسیون 3 میلیون پاداش دریافت کنه چی میشه؟ یادتون رفته ترکیه می خواست حسین رضا زاده را به ملیت خودش دربیاره و 50 میلون بهش پاداش بدند و ماهیانه چند میلیون! و بخاطر عرق ملی نپذیرفت. خوب یک قهرمان باید تامین باشه. تازه از این پاداشها در همه ادارات داده میشه حالا چرا گیر دادین به رضا زاده.
با 3 میلیون میشه چی خرید؟ ماشین، خونه یا ویلا!
این بابا مجوز داره به پروپاش نپیچید
بنظرم جهان پهلوان! راست مي گويد و طبق معمول تابناك دروغ ، همانطور كه ملاحظه مي فرمائيد رضازاده هيچ چك سه ميليوني دريافت نكرده است و فقط بوده 2.700.000 بوده است !!!!!!!!!!!
اگر کارمند اداره باشید متوجه می شوید که پیرداخت حقوق رسمی برای کسی است که ردیف استخدامی داشته باشد و اگر فردی بنا به تشخیص مافوق در آن تشکیلات کار کند رئیس مربوطه می تواند از قبل بعضی سرفصل ها نسبت به پرداخت حق الزحمه به وی اقدام کنند.حال زود قضاوت نکنید بررسی کنید که حقوق و مزایای وی چگونه تامین می شود امکان دارد این ارقام که درج شده شاید به ماهی2میلیون نیز نرسد که امروزه برای یک مدیر خیلی معمولی است.
اين آقا اگه پول مي خواست پيشنهاد ترکيه رو مي پذيرفت اون موقع!
الله اکبر! چه خبره تو این مملکت؟!
قهرمان شدن چه آسان پهلوان شدن چه مشکل !!!
کدوم ترکیه. تا این بابا یک کاری می کنن میگن ترکه می خواست بخرش، نرفت. آقا یک روزنامه معتبر ترکیه یا یک مسئول ارشد ورزش یا وزنه برداری ترکیه مصاحبه اش رو بیارید که گفته ما می خواستیم پیشنهاد میلیون دلاری به حسین رضازاده بدیم و حشین رضازاده قبول نکرد. این حرف از کجا در اومد؟! من می خوام یکی یمک سندی نشون ما بده که به حسین رضازده چنین پیشنهادی شده و قبول نکرده. من خیلی ورزشی ام اما وقتی تا تهش رفتم چیزی هایی دراومد که با نی حرفی که میزنن سازگاری نداشت. البته اگه سندی هست کهنشون میده و ثابت می کنه ترک ها پیشنهاد دادن که حسین رضازاده بیاد اونجا بزنه و میلیون دلار بهش بدن، رو کنید. من منتظرم. ایمیلی، نامه رسمی ای یا چیز مشابهی.
رضا زاده از کجا مخارجش را تامین کند/ کاش رییس جمهور از اعتبارات خودش به او پاداش میداد تا این بنده خدا چندر قاز از فدراسیون بر ندارد /شان ایشان بیشتر از این حرف هاست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقا جان به جای گیر دادن به چندرقاز پاداش رضا زاده عزیز دستمزدهای چندین میلیونی بازیگران و فوتبالیست ها را دریابید
نظر سنجیتون همچیو ثابت کرده بود
خدا رحمت کند جهان پهلوان تختی را
راستش تو این مملکت یه تعداد کم آدمای درست حسابی باقی مانده رو دونه دونه خراب می کنند و بد جلوه میدن و برعکسش.
آخه کی باور می کنه واسه 2 ملیون ....
نفر بعدی کیه؟
تختی پهلوان بود و ایشان هم ؟
حتما از نظر قانونی اجازه داره دیگه! مشکل ما ناکارآمدی و ضعف قانونیه.
تو فدراسیونی که جایی برای امثال جانباز پهلوان عباس عباسی نباشه، باید هم این ماجراها رو شاهد باشیم.
این این حاج آقا (فرضاً) پیشنهاد ترکیه رو قبول نکرده بهش اجازه ی این کار رو میده؟ طرفداریتون هم بی منطقه.
هم جلوی رضازاده رو باید گرفت هم بقیه. توجیه نکنین که چون جلوی دیگران گرفته نمیشه باید بیخیال رضازاده شد
ولی عجب مدارکی رو کردید.با این حساب این آقا ماهی یک ملیون تومان از اینجا و سیصد چهارصد هزار تومن از تربیت بدنی می گیره.
خدا به داد برسه. اينكه پهلوانشه اينجوريه. واي بر حال دگران. نامرد منتشر كن. ديگه نمي يام اگه نذاري
حالا پادش هیچی احتمالا کاراشون خوب انجام دادن تکالیفشون درست نوشتن به خودشون پاداش دادن ولی چرا دروغ میگن ما پاداش نگرفتیم انگار دروغ گفتن به ردهای پائیین هم سرایت کرده
کی گفته دروغ بده؟!
دوستانيكه مساله پيشنهاد تركيه را مطرح كردند بايد گفت هر كاري جايگاه خودش را دارد، اگر رضا زاده اين پيشنهاد را پذيرفته بود كه مثل خيلي از بازيكنان رشته هاي مختلف ( خصوصا فوتبال) رفته بود ولي حالا كه نپذيرفته، اين دليل نميشود كه خيلي مسائل را داخل كشور رعايت نكند.
حیف نام "حاجی" و "ابوالفضل" و حیف اون همه اعتماد و عشق مردم. خدایا یک لحظه ما را به خود وامگذار!
واقعا برای چنین ادمهای باید تاسف خورد...

من نمیدونم ایشون رو چه حسابی به خودش پاداش میده؟

ضعيف گير آورديد؟!!!!!!!!! برويد و دانه درشت ها را بچسبيد.
آقاي رضازاده هم بدانند كه براي بلندكردن فولاد قوي ترين مرد جهان بودند. براي بلندكردن از بيت المال بايد دم قوي ترين هاي ديگر را ديد!!!!!!!!
اینکه میگن مسابقاه نداد خوبه اما اون مال گذشته بود نمثل سوابق خیلی از انقلابییون که مال قبل بوده و "ميزان حال افراد است" "ميزان حال افراد است" "ميزان حال افراد است" "ميزان حال افراد است" "ميزان حال افراد است" "ميزان حال افراد است" "ميزان حال افراد است" "ميزان حال افراد است" "ميزان حال افراد است" "ميزان حال افراد است" "ميزان حال افراد است" "ميزان حال افراد است" "ميزان حال افراد است" "ميزان حال افراد است" "ميزان حال افراد است" "ميزان حال افراد است" "ميزان حال افراد است" "ميزان حال افراد است" "ميزان حال افراد است" "ميزان حال افراد است" "ميزان حال افراد است" "ميزان حال افراد است"
پس


آقاي رضازاده بايد پاشخگوی این تخلفات و عدم راستگویی اش باشد. در آمریبکا بابن دروغگویی رئیس جمهور را یقه می کنند.
رضا زاده ورزشکار بزرگی بود ولی این دلیل نمیشه که مدیر بزرگی هم باشه . نباید یهویی به اینجا میرسید.

آیا مجوز انتشار اسناد دولتی و اداری داده شده است؟عنوان کردن اینگونه مسائل باعث بددلی و تفرقه بین مردم میشود.مفاسد اقتصادی کلان را منتشر نمایید
مساله پاداش نیست، مساله دروغ گفتن است که دیگه باید بهش عادت کنیم
موضوع تركيه جداي از اين موضوع است. آن سال ايشان جواني بنام رضازاده بود كه بلد نبود اشتباه كند اما الان مديري بنام رضازاده است كه خوب ياد گرفته چگونه گدشته را جبران نمايد.
به اون دوستی میگم که میگه اگه پول می خواست می رفت ترکیه » آخه عزیزه دل اگه می رفت ترکیه که به خاطر هر یه دلار ده دلار ازش کار می کشیدن، فکر می کنی ترکیه پول مفت داره واسه دو تا رکورد به رضازاده بده . الان اینجا داره عشق می کنه وضعه وزنه برداریمون رو که می بینی دیگه چیزی ازش نمونده اونوقت پاداش هم می گیرن. خوبه والا
بابا اين كه چيزي نيست. يك سري به حقوق و پاداش هاي زير ميزي روساي شركت ما بزنيد حتما رضازاده و امثالهم فراموشتان مي شود.
فردا رضازاده میره توی صف حامیان انقلاب و شما میشید دشمن انقلاب
با سلام
ما خيلي جامعه جالبي داريم وقتي صحبت از سرداران جنگ و جانبازان (پهلوانان واقعي)ميشود ميگيم خوب يه زماني كاري كردن و تموم شد ولي اگر ورزشكار يا قهرمان ورزشي هر كاري كند(البته نه هر قهرماني بلكه آنهاي كه ...)حاضريم تمام كارهاي نادرستش را ناديده بگيريم(فقط به خاطر اينكه مثلاً فلان كشور نرفته پس هر كاري ميتواند بكند)
اين پول مهم نيست ولي صداقت مهم است .
سایت تابناک عزیز
به خاطر دنیای دیگران آخرت خود را ازدست نده . ازمال بیت المال توی همین ورزش ایران میلیاردها تومان به فوتبالیست هاو مربیانی که هیچ هنری
نداشته اند وندارند داده می شود این پول درمقایسه با دومدال تاریخی المپیک ومدالهای جهانی که جهان پهلوان رضازاده برای کشور ما آورد ونام ایران و حضرت ابوالفضل را در جهان به طنین آورد صفراست
خودشه، خودشونن، خودتي تابناك ;-)
از بازرسی کل کشور می خواهیم که به بررسی موضوع و برخورد قانونی محکم با متخلف بپردازد .
بيچاره اونايي که به پشت گروي اين آقا رفتن مسکن رابينسون دوبي ...
وقتي هيچ كس سر جاي خودش نباشه اينجوري ميشه
پاداش برای کدوم قهرمانی ؟؟؟!!!!
عزيز من مشكل اصلي گرفتن پول نيست مشكل انكار كردن و دروغ گفتن اقايونه
براي اين نوع افكار تون متاسفم دنيا با قهرمانانشان چه كار ميكنند ما در ايران جه كا ر ميكنيم . آقايان بي ديني كه از اعتماد افراد سوء استفاده ميكنند و اسناد را در اختيار شما قرار ميدهند و شما خبرنگاران از خدا بي خبر از خداوند طلب مغفرت نماييد .
میخورم ميخوری ميخورد
دو مطلب:یکی این که آقای رضازاده باید یاد میگرفتند که محبوبیت با مرارت به دست آمده را نباید در یک شب از دست داد دوم اینکه آقای رضا زاده !اگه مبالغ پاداشها رو چند ده میلیون یا چند صد میلیون میکردی اصلا کسی سر به سر شما نمیگذاشت
ای بابا بگم بگم بگم بگم.......
مملکت با این حرفها به هم نمی ریزد باید نظام پاداش وکادو ممنوع شود
متاسفم كه براي 2 ميليوني كه حقوق عادي يك مدير مياني هم نيست انقدر سروصدا راه انداختيد
رضا زاده هم یه آدم مثل بقیه با مسائل و مخارج خودش! بیخود از همون اول از این آدم بت ساختین. اونم باید زندگی کنه...!
آفرین به خودم و خودت و خودش
راستی خودم ، پهلوان هستم
رسوايي كلينتون صرفا به خاطر دروغ گويي در باره رابطه اش با مونيكا بود حال ببينيد چرا توي مملكت اسلامي راحت دروغ گفته ميشه وميگيم دو سه ميليون كه ارزش نداره.
مگه توي امريكا رابطه نامشروع اصلا گناه داره كه رسوايي بوجود بياد؟
مطمئن باشید آقای رضا زاده خیلی بیشتر از مبلغی که ترکیه بهش پیشنهاد داد توی ایران از طرق مختلف به دست آورد
من واقعا متاسفم که کامنت بعضی از دوستان رو می خونم براشون 2 میلیون یا اصلا میلیون آب خوردنه!!!!!!!من بابام کارگره ماهی 400 حقوق می گرفت صاحب کار جدید اومد گفت همه یا ماهی 300 میگیرید یا 5 نفر رو می ندازم بیرون
الان حقوق بابای من ماهی 300 تومنه اونوقت دوستان میان می گن چه اشکالی داره 2 میلیون حقوق!!!!!فرق بابای من با اون چیه؟بابام پاچه خواری نکرد دوپینگ نکرد واسه همین باید روزی 12 ساعت کار کنه و اون اقا بشینه پشت میز؟
منطق شما واقعا باید قاب گرفته بشه
آقای رضا زاده در حد مدیریت یک فدراسیون نبودند و نیستند. مشکل از بالاتره که با پشتیبانیهای مختلف این آقا را رئیس فدراسیون کردند.
دستشون درد نكنه ! ماشين خوبيه من الان تو جاده اردبيلم !
ما همشهریهای اقای علی دائی یک موی ایشان را با کل افتخارات این آقا عوض نمی کنیم.
متاسف نباشید از خوندنه بعضی از واقعیتها در کامنتها دوست عزیز!
وقتی شما بشینی پای کامنت مردم و میزان حقوق رضازاده و نحوه پرداخت اون، با همون منطق شما، ماهی 300 تومان که هزینه اینترنت و آب و نون خالیو شارژ ساختمانتون هم نمیشه معادل دریافتی حسین رضازاده دریافتی دارید و اینجوری هم ذهن مردم مشغول میکنید تا با پاچه خواری بعضیعها شاید وضعتون بهتر هم بشه.
وقتی شما بابای کارگرتو با حسین رضازاده مقایسه کنی خیلی منطق داری!
چه ربطی به پیشنهاد ترکیه داره؟
اون موقع رضازاده یک وزنه بردار بود و الآن یک مدیر تو مملکت اسلامی
واقع بین باشید
هر کس هر غلطی میکنه یک عده توجیه میکنند!!!!
جالبه بعضی ها میگویند که این آقای رضا زاده چون نام حضرت عباس (ع) رو در مسابقات به زبان می آورد و نام ایشان را در جهان مطرح کرد نباید به این دو میلیون تومان ایشان گیر داد! چه اسلامی می شناسند این دوستان!
برای قهرمان ملی مانند رضا زاده باید مواجب مادام العمر پرداخت شود یا در زمان قهرمانی پول حرفه ای و خوبی بگیرد چطور فوتبالیستی که نمی تواند دست چپ وراستش را تشخیص دهد و مربی ای که دیپلمش را هم نگرفته و هیچ گلی هم به سر ورزش مملکت نزده میلیارد میلیارد پول می گیرد بعد یکی مثل رضازاده با اینهمه افتخاری که برای مملکت کسب کرده باید احتیاج به یکی دو میلیون فدراسیون داشته باشد
دوستان. اصلا بحث کمو زیادی پول نیست بحث دروغ گفتن آقای ررضازاده است. شما این موضوع را فراموش کرده و به پول چسبیده اید. این باب درستی نیست که در کشور ما باز شده است.
پناه بر خدا...
تا میتونیم, سر گوشت قربانی(سرمایه مملکت), آبروی همدیگر رو ببریم!!!!
بحث، بحث ميزان پول نيست. مي‌خواهد دو ميليون تومان باشد يا دو ميليارد تومان. بحث سوء استفاده از موقعيت است. از آقاي دكتر احمدي‌نژاد توقع داريم كه با بررسي صحت اسناد ارائه شده، چنانچه به سوء‌استفاده اين آقا! پي بردند، به شدت با ايشان برخورد كنند تا ديگران حساب كار دستشون بيايد و متوجه شوند كه حمايت ظاهري از آقاي دكتر براي آن‌ها سپر آهني ايجاد نمي‌كند و به آن‌ها اين اجازه را نمي‌دهد كه هركاري مي‌خواهند انجام دهند
جهان پهلوان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خداييش بااين هيبت وهيكل دو،سه ميليون پوليه؟؟!!!!خداييش ديگه !!!!
دیگه دیگه................
باسلام
آقاي قهرمان - پهلوان - خسته نباشي
از اول ميگفتي گرفتم تابناكيهاهم كاريت نداشتند
بابا مداركشم موجوده!!(دموكراسي توروز روشن)

1. درآمدها کم است
2. بیایید اداره ما ببینید چه خبر است؟
3. با این حال، همچنان دروغ ممنوع!!!
هر كسي قهرمان نميشه هركسي تختي نميشه !!!!!!!!
سال 88 كه تيم وزنه برداري ما همه دوپينگي شدند و فدراسيون جهاني همه رو حذف مادام العمر كرد لابد رضازاده به خاطر همين افتخار ملي كه كسب كردند حسن انجام كار به خودشون دادند . 
املاک رابینسون فراموش نشود
در مملكتي كه شايسته سالاري نباشد و انتخابها براساس تواناييهانباشد بيشتر از اين نمي شود هرچند آقاي رضازاده درزمينه ورزش وزنه برداري يك اسطوره است ولي درزمينه مديريت آن هم مديريت يك فدراسيون فاقد توانايي مديريتي ميباشند




آهای اونی که دائم داری از این آقا حمایت می کنی.... تو اسلامی که جنابعالی بهش معتقدی دروغگویی گناه نیست؟! اگه این آقا پولی رو بخودش پاداش داده و کارش هم درست بوده خوب مثه یه مرد وایسه و از کاری که کرده دفاع کنه!!! نه اینکه دروغ بگه! نه اینکه هی بگه من نبودم ... من نبودم تا اینطوری آبروش بره!
البته نمی توان از کار ایشان اگر اشتباه باشد(باید بررسی کرد وسپس یقین حاصل کرد)گذشت وباید برخرد شود.
اما این اسناد از کجا آمده؟ چه کسی انتشار داده؟
اینو میگم برا اون دوستی که متاسفه، وقتی شما حقوق باباتو(کارگر) با حقوق یا درکل درآمد یه مدیر(مثلا حسین رضازاده یا هر مدیر دیگر و یا اصلا هر کسی)مقایسه کرده و نتیجه گیری میکنی منطق خودتو قاب بگیر که جالبتر و دیدنیتر هم هست.
با احترام به همه کارگرها و ....
هرکه نان از عمل خویش خورد.
عجب سیستم مدیریت جالبی داریم که خودشان برای یکدیگر پپسی باز میکنند، دست مریزاد
حتما اشتباه شده من قول شرف میدم رضازاده ای که به خاطر کشورش حاضر نشد به ازای پرداخت اون همه پول به همه چیز پشت کنه چطور حاضر به این کار میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟تازه اگرم همچین چیزی بوده حتما قانونی بوده.
رضازاده به خاطر همه افتخاراتی که برای کشورم آوردی از تو ممنونن.
آهای اونی که نماینده خدا شدی و جرم دروغگویی رضازاده رو مشخص کردی از شما یه سوال میپرسم و اون اینه که تا حالا چقدر با آبروی مردم بازی کردی؟
اگه اسلامو قبول داری دروغگویی ممنوع و راستشو بگو!
اينا همش فتنه است مي خوان رضا زاده رو بدنام كنند. استكبار جهاني آمريكا و اسرائيل رو بچسب. مرگ بر امريكا
این آقای پهلوون !!! دروغ گفته . موضوع اصلا دریافت پول نیست موضوع اصلی دروغگویی یک رییس فدراسیونه. دروغگو!!!1
بابا خوب کي بايد دستور پرداخت ميداد خودم !!!
کي درخواست ميداد ؟ خدوت
به کي پرداخت ميشد ؟ خودش !!
به اين راحتي قابل درک بود اين مسئله همه چي آرومه مملکت گل و بلبله ديگه
اون اقایی که توهین کرده به جماعت کارگر برو تو اجتماع ببین وضعیت امثال بابای منو و بقیه کارگرا که دارن با چه وضعی کار می کنن و حقوق می گیرن چه طوریه....معلومه که پشتت حسابی گرم که خبر از حال ما مردم نداری....معلومه اصلا حقوق ماهی 300 تومن به گوش ت نخورده....به خدا شما ها و اون هایی که دارن بیت المال رو غارت می کنن روز حساب(اگه اعتقادی بهش دارید)باید جواب عرق های پدرهای کارگر ما روبدین که یک دهم اونچه که حقشون پول نمی گیرن....اگه زیر افتاب روزی 12 ساعت کار می کردی و زیر کولر پشت میزت ننشسته بودی این طوری مارو محکوم به دروغ نمی کردی...از خدا بترسید که از رگ گردن به شما نزدیک تر است
خسته نباشی تابناک عزیز ، از بابت اینکه برا پنجمین بار کامنتهای منو نمایش ندادی ممنونم!!!!!!!!!!!
حسین رضا زاده رو دست کم نگیرید اون میتونه یک دستی همه چکها رو نقد کنه حتی اون درشت درشتها رو. اون قهرمان ملی ماست چرا نقد رو ول کنه بچسبه به نسیه . ماشالله رضا زاده تو میتونی رکورد هر چیزی رو بشکنی از وزنه گرفته تا ....؟!
عیب رندان مکن ای زاهد باکیزه سرشت
ببخشید ولی شما می گویید این نامه ها اساسا دروغ است ؟!!! یعنی این نامه ها کلا سندیت ندارد و شما آنقدر به قهرمانتان اعتقاد و اطمینان دارید که این اسناد و حتی حرف های سایر قهرمانان ایران را که از این آقا شاکی بودند را هم قبول ندارید؟! راستی آن آقایی که برای املاک رابینسون تبلیغ می کرد و خدا میداند چند ایرانی را ترغیب به سرمایه گذاری در دبی کرد و نهایتا چند ایرانی متضرر شدند کی بود؟ اصلا تابناک همه اسنادش دروغ! چرا ایشون مردمو برای سرمایه گذاری تو کشور خودشون تشویق نکرد؟! چرا یه ذره بفکر اون بیچاره هایی که تو دبی رودست خوردن نبود؟!فقط به این فکر بود که یه پورسانت هنگفتی بگیره و یه چیزی بگه و بیخیال مردم که آیا ضرر می کنن یا نه؟! اگه اسلامو قبول داری دروغگویی ممنوع و راستشو بگو!!!
خب راست میگه 3 میلیون نگرفت2.7 میلیون گرفته!!! مالیاتش را هم که داده پس قانونیه!!!
واقعا برای افرادی که خودشان را قاضی القضات میدانند و به خود اجازه اظهار نظر میدهند متاسفم زیرا پس از این همه سال یاد نگرفته اند که مرجع رسیدگی وپاسخگو به این امور سازمان بازرسی است نه مطبوعات و رضازاده و.....امیدوارم این سازمان درهر مورد مربوطه شفاف سازی وروشنگر باشد
آقای رضازاده اگر پیشنهاد ترکیه رو رد کرد اینجا هم ندادن بهش هنوز داستان دوپینگ از ذهن مردم پاک نشده یه افتضاح دیگه ... این بود داستان جریانی که میخواست از یک قهرمان به مدد رسانه پهلوان بسازه اونهم جهان پهلوان !! تا شاید جای تختی رو بگیره جای تاسفه ...
بعضی از کامنت ها خیلی بانمکه! لازمه یاداوری کنم اینجا ایرانه... اینجا اول آبروی آدمو می برن ... بعدش اگه سندو مدرکی وجود داشت ارائه می کنن!!! البته ماها این عادت و قبلن نداشتیم اما جدیدا یاد گرفتیم و فهمیدیم نتنها ایرادی نداره بلکه خیلی هم مزیت داره!!! بله !!!
اگه ایشون پیشنهاد ان میلیارد دلاری ترکیه رو قبول میکرد دیگه جهان پهلوان نبود.
الان هم جهان پهلوانه، هم واتا، هم دوبی، هم بهران، هم رییس فدراسیون....
اینا هم پولای خورده!
نوشه جون جهان پهلوان!
چطور وقتی بدون سند و مدرک اسم آنطرفی ها را می آوردید و آبروریزی می کردید اینکار قبیح نبود؟! حالا که خودتان قربانی رسمی میشوید که خودتان بدعتش را گذاشته اید، این کار قباحت دارد؟؟؟ عجب!!! گهی پشت به زین و گهی زین به پشت!!! تازه این اولشه...
بابا دمش گرم بيمه و مالياتشو كم كرده
بابا حالا 1 يا 2 ميليون براي چند ماه يا سال كه چيزي نيست كه اين همه داد و فرياد كرديد به ايشان بايد خيلي بيشتر از اينها مي دادند ما بعضي ها واقعا لياقت حريم و احترام بزرگانمان را نداريم
و تصور مي كنيم بزرگ و كوچك بايد مثل هم باشند.
بالا دست ايشان بايد ده ها برابر اين مبلغ ماهانه به همچون شخصيت ها و قهرمانان يا متخصصان ويژه يا هر كه واقعا اسم و رسمي به مملكت داده
يا به مردم خدمت ويژه كرده بپردازند
اگر قرار باشد تلاش ما اين باشد وضع گدا و معتاد و چوپان و دزد و وزير و قاضي و مهندس مثل هم باشد و همه با 200هزار تومان يا كمك كميته امداد يا مستمري هدفمندي يارانه زندگي كنند
انوقت چه رغبتي به تلاش و نام افريني و دانشمند شدن در مردم خواهد بود واقعا شرمنده اين تحليل شما شدم
مملكت را از بيخ خوردن روش دارن اب مي خوردن شما با يكي چپ افتاديد گير 1 ميليون مي دهيد!؟
موفق باشيد انشاا...
همه میدونند ریشه این مشکلات از کجاست.
بیایید به خودمون نگاه کنیم.
5 ماه این رو ببین و اون رو ببین کردم و انتظار کشیدم، آخر سر درخواست وام 8 میلیون تومانی من از محل کارم شد یک و نیم میلیون تومان.
نظرات طرفدار رضا زاده خیلی هاش انشاء یک جور دارند! ظاهرا یک عده رو مجبور کردن به مضحکترین شکل و با بی ربط ترین مقایسه ها ازش به هر قیمتی طرفداری کنن.
غافل از این که این تو بمیری ...ببخشید... این مدارک تابناک از اون مدارکی نیست که بشه ماست مالی کرد!
جوونه ديگه دلش مي‌خواد
به قول شاعر كه مي‌فرماد:
تو خدايي و خدايي مي‌كني/ ما هم جوانيم و جواني مي‌كنيم
افشا کن آقا! بقیه رو هم رو کن!!
از دوستاني كه مدركي در خصوص پيشنهاد نجومي فدراسيون وزنه برداري تركيه به آقاي رضازاده دارند خواهشمند است اطلاع رساني نمايند.
بالاخره اگه به هيكل هم باشه، پهلوون سير بشو نيست !
پيشنهاد يك ميليون دلاري تركيه بازار گرمی بود ، به منم صد میلیون پیشنهاد دادند نرفتم بورکینوفاسو!از کجا معلوم راست گفته؟
خجل از روی سلیمان زمان خواهی شد. بر دل موری اگر ظلم رواداشته ای. صائب تبریزی
آقا جان ، داش رضا راست می گه ..
"من" دریافت نکرده...
رضا ، خودش و خودش اینا دریافت کردند !!
به نطر من بحث بر سر دروغگویی ایشان است نه مبلغ دریافتی.
اون كسي كه اين تصاوير را به بيرون فرستاده بايدار فدراسيون اخراج كرد
خسته نباشی پهلوووون!!
حسن انجام کارش محرومیت ستاره وزنه برداری ایران بود؟!!!!!
هر دم از این باغ بری می رسد
ایول به خودشون . خودمون . خودتون . اینجا ایران است .
همه که جهان پهلوان تختی و پوریای ولی نمیشن
من کاری به تابناک ندارم ولی خداییش تا حالا از نزدیک یه وزنه بردار سنگین وزن دیدین؟
روزی 90 تا رون مرغ میخورن فقط آخه دو میلیون پول اونم سالی کجاشونو پر میکنه!گدا بازی درنیارین طرف قهرمان دنیاست!
تابناک حالا کارت دارم :چون یکی از اون 24 میلیون که به دکتر رای دادن حاج رضازاده هستش داری موش میدو نی .وبا بگیری اگه چاپ نکنی!
در ادبیات بعضی ها فقط این کلمات وجود دارد:
خودم
خودت
خودمان
و باز هم خودمان!
یا رابینسون
من اگه جای رضازاده بودم سنگین ترین وزنه را بلند میکردم و روی سر خودم ول میکردم و مثل یه ژاپنی باشرف هاراگیری میکردم.
وقتي يك بچه را بزارن تو همچين پستش غير از اين نميشه !! البته از اين بچه ها تو همچين پستهايي زياد داريم!!!
بايد به پيشنهاد تركيه هم شك كرد
چند ساله وقتي اينجور خبر ها رو ميشنوم فقط با خودم ميگم ، عجبا
لبخند
ایول تابناک
اونقدر باید به اینجور آدما گیر داد و آبروشون رو برد تا دیگه کسی جرات نکنه از این خلافها بکنه.
تو ایران ما خودت خودمو خودش سر کاریم!!!!
adl bidad mikonad
کنار گود نشستیم و میگیم لنگش کن؟؟؟
ای بابا
اگر اینجا بودید و پاداش 20 میلیونی عید سال جهت مدیران شرکت را می دیدید در صورتی که کارمندهایی که به عنوان پیمانکار تو این شرکت زجر می کشند و تو دفتر همین اقایان کار می کنند به حق 300 هزارتومانی خودشون هم نمی رسند دیگه این 3 میلیون ها شما را اذیت نمی کرد
ببخشید ناشی دیگه دفعه بعد خوب یادش میدن لطفا درج کنید
از شنیدن خبر و دیدن اسناد واقعا متاسف شدم تو مملکتی که تو فخیلی از روستاهاش جوونای مردم بیکارند و هیچ درامدی ندارند درفدراسیون وزنه برداری بستری برای سوء استفاده های میلیونی و حقوق قریب 3 میلیون تومانی فراهم است .... این هم از مهرورزی و عدالت پروری ...
خیلی پست و حقیرید
نوش جونت
متشکرم
داستان فدراسيون وزنه برداري ايران شده مثل سريال فرار از زندان هرروز بايد منتظر يه حادثه جديد باشيم.
اون كسي كه اين تصاوير را به بيرون فرستاده بايد دستشو بوسید
250 میلیارد تومان سرمایه دانشگاه آزاد را با 5 ملیون تومان رضا زاده مقایسه بکنید وبعد کلی خجالت بکشید
takhti yeki bod va mimone javabe kjodaro chi mide?
به نظر من این کار تابناک شفاف سازی نیست بلکه لچن مال کردن یک قهرمان ملی است. مقصر رضا زاده نیست جوان پاک و بی آلایش اردبیلی. مقصر کسانی هستند که این پست را به او دادند کسی که آگاهی از کار مدیریتی نداره. چرا ما در این چند صد ساله اسطوره نداریم چون به دلایل شخصی اونها را لجن مال کردیم. اگر واقعا میخواهید موضوع را حل کنید و امر به معروف کنید به خودش گوشزد کنید و از طریق مجاری مربوطه اقدام کنید اجازه دهید اسطوره داشته باشیم. عدم قبول پول برای ترک هویت ایرانی توسط رضا زاده باید در کتابها نوشته میشد. مگر ریز علی که بود که به خاطر اسطوره شدنش شهید فهمیده بوجود آمد.اجازه بدهید پوریای ولیهای دیگری داشته باشیم.مگر آنها معصوم بودند ولی نیاکان ما از آنها اسطوره ساختند
من حاضرم این 3 میلیونو از جیبم پرداخت کنم به شرط آنکه آقای رضازاده به من بگن چه چیزه خودشون رو تشویق کردن ؟
متاسفانه انتقادات هم سیاسیه نه خیر خواهانه...
$$$$$$$$$$$$$$$ خدائی اش این چندر قاز(غاز) به آبرو ریزی یک مومن می ارزد اون هم تو مملکتی گه مفسدین دانه درشت اقتصادی میلیاردها به جیب می زنند. رضا زاده طفلی اگه وارد بازی سیاسی انتخابات نمی شد اینگونه نمی شد
اینقدر مسائل راپیچده نکنید
بحث گرفتن پول نیست بلکه چه جوری گرفته شرطه!! اونم می تونست با دستور ریس سازمان برای خودش پاداش بگیره،نه اینکه به دستور خودش به خودم خودت وخودش!! پاداش بده.
درضمن در هیچ یک از ارگانهای دولتی مدیر عامل یا رئیس از محل بودجه همان ارگان حقوق یا پاداش نمیگیره، حداقل تو وزارت نفت که اینجوریه
تا بوده همین بوده خودم خودت خودم دوتا من یکی تو
تابناک عزیزم از اینکه ملاحظه کاری نمی کنی و حقیقت را مینویسی تشکر میکنم و بیشتر به مظلومیت علی حسینی پی میبرم به خداوند بزرگ اگر رضازاده این کار را با حسینی نمی کرد الان علی بالاتر از حسین نامش بر زبانها بود باز هم ممنونم
برای یک وام یک میلیونی 3 سال تو نوبت بودم تمام نامه های ارسالی را دارم .
تو این سه سال که من منتظر یک میلیون بودم رضا زاده چقدر گرفته؟
نزدیک به 66میلیون تومان .به قول مرد هزار چهره خودتون ؛خودمون؛ خودشون!!
اون مردك كه ميگه 2 مليون پول نيست زن مردم بخاطر فقر خود فروشي ميكنه اينها معلوم شده بقيه كه معلوم نيست ببين چه خبره واقعا كه مملكت داري اينه در زمان خودش هم دوپينگ ميكرد
كو...
كي ...
من كجام؟
من نبودم ... دستم ....

و اين داستان ادامه دارد....
کجاست آهن گداخته حضرت علی که به دست برادرش داد
قصه بود برای از ما بهتران ؟؟؟؟
راستش امارات هم 100 ميليون دلار پيشنهاد داد که من برم اونجا .... اما بخاطر ايران! نرفتم. الهي خانه خراب شي اگه نذاري
چه تخلفات ديگري بايد در وزنه برداري رخ دهد تا اين آقا را بركنار كنند.
نمی دونم چرا نظر منو تو سایت نیاوردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/؟؟؟ در مورد تاریخ فیشهای پرداختی
aftabe dozdi ??????????
هر دم از اين باغ بري ميرسد ---تازه تر از تازه تري ميرسد
اینا کار استکبار جهان خواره دیگه
نیست!!!!
ایشان از اون هم مشخص بود اینکاره نیست.ایشان درست است آدم پرقدرتی از لحاظ بدنی بود اما این دلیل نمیشود که مدیر خوبی هم باشد.
در اين جامعه فقط بايد براى كارمند جماعت عزا گرفت. چرا كه چندرغاز مى‌گيرد و تازه كلّى هم منّت سرش هست و به شكلى مدرن دچار سيستم برده‌دارى است. بعد يكى مثل ليت آقايون پست مديريتى مى‌گيرند و ........
دستمال
خاك بر سرتون تابناكي ها
مشكل رضا زاده اينه كه پيشنهاد تركها رو قبول نكرده
آخه بي غيرتها از خودتون كثيف تر تا حالا ديديد.
بودجه بيت المال رو رضا زاده بالا مي كشه يا شماها با واسطه هاي ...
با یلام و خسته نباشید به دوستان سایت وزین تابناک
می خواستم بگم اصلا بحث مبلغ مهم نیست مهم دروغ گفتنه ، شما بگو یک ریال چرا دروغ میگن؟
تابناك كارت خيلي زشته، واقعا نظرم در مورد سايت شما عوض شد
این نشون میده هنوز در بعضی موارد اندک اسناد این جور کارها لو میره و ممکنه یه روزی اسناد بزرگتر هم لو بره
بهترین برین در جاهای دیگر نیز جستجو کنید آنوقت مدون که چه خبر است
رضا زاده چطوري براي خودش پا داش
در خواست مي كند راستش را بگويد
بنده و خيلي از كارشناسان ورزشي هم با نظر اين عزيز موافقم كه فقط فقط يك شايعه بود براي كاسبي رضازاده :کدوم ترکیه. تا این بابا یک کاری می کنن میگن ترکه می خواست بخرش، نرفت. آقا یک روزنامه معتبر ترکیه یا یک مسئول ارشد ورزش یا وزنه برداری ترکیه مصاحبه اش رو بیارید که گفته ما می خواستیم پیشنهاد میلیون دلاری به حسین رضازاده بدیم و حشین رضازاده قبول نکرد. این حرف از کجا در اومد؟! من می خوام یکی یمک سندی نشون ما بده که به حسین رضازده چنین پیشنهادی شده و قبول نکرده. من خیلی ورزشی ام اما وقتی تا تهش رفتم چیزی هایی دراومد که با نی حرفی که میزنن سازگاری نداشت. البته اگه سندی هست کهنشون میده و ثابت می کنه ترک ها پیشنهاد دادن که حسین رضازاده بیاد اونجا بزنه و میلیون دلار بهش بدن، رو کنید. من منتظرم. ایمیلی، نامه رسمی ای یا چیز مشابهی
نوش جونت پهلون . پولای من و تو تو شکم عرباست اعتراض نمی کنی ؟؟؟؟ حالا یه ایرانی یه پهلوون آذری یه چند میلیون خورده گیر میدی؟؟؟؟؟ حلال و گوارای وجودت پهلوان حسین رضازاده عزیز
بيچاره رضا زاده كه واسه دوميليون بايد ابروش برررررررررررره.ديواري كوتاه تراز رضا زاده پيدا نشد.اين همه دارن ميخورن.
نمی دونم چه سری است که تمام اسطوره ها را نابود میکنند .توجه داشته باشید از علی دائی گرفته تا قطبی بدبخت و این رضازاده که هر کدام برای خودشون به یک اسطوره تبدیل شده بودند با قراردادن درموقعیت هائی که خارج از توانائی اونها بود یا نابود کردند ویا درحال نابودی هستند و به نظر میرسد این روند ادامه خواهد داشت .
نديد پديدا ، حالا ايشون اومده رو بازي كرده قرار نشد هر چي دوست دارين بهش بگيد.
دروغ گفت که گفت. مگه دروغ جرمه؟؟!!
بنده خدا پاداش کشف دوپینگی ها رو فقط گرفته. پاداش ویژه رو بعدا می گیره!!!
عیب درویش وتوانگر به کم وبیش بد است

کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم.

یعنی این سوال پیش میاد رضازاده با این همه ژستهای مذهبی این پول رو برد نون خرید داد به زن وبچه اش؟
خیلی ضایع است، خارجی ها حالا میگن رضازاده، قهرمان وزنه برداری 1000 دلار کلاه برداری کرد!!!!! وایییییییییییییییییییییییییییییییی 1000 دلار؟!؟!؟!؟ هزارررررررررررررررررررر دلارررررررررررررررررر
بنده براي مسولين و ريس تربيت بدني كشور متاسفم كه در دولت عدالت محور يك فردي چنين جسارتي را به كشور شهيد پرور و خون شهدا داشته باشد و خودش را پاداشهاي انچناني بدهد پس اين هياهوي كه راه انداخته اند براي چيست چرا چنين افراد گستاخي با وجود چنين اسنادي بايد بر مسند قدرت باشند ؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا اون هیکل خرج داره بی خیال اش .
آقایی که این مسائل را در بوق میکنی اشکال نداره خیلی ممنون ولی بدان که چون بیرون گود وایسودی میگی لنگش کن عرضه داری تو برو داخل ! در ضمن تو هم متملق هستی چرا که به راحتی این اسناد را به دست آوردی آدم متملق هم خوب دروغ میگه عزیز جان
وقتی مدیران یک بانک ؟پاداشهای میلیاردی برای خودشان در نظر میگیرند .پس انتظار دارید . منو و تو وماوشما وخودمان وخودتان و............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟زارت
ماکسیما سایپا چی شد؟
ترکیه رفتن باصداقت بهتر از ماندن و ابوالفضل را برای چندمیلیون تومان زیر سوال بردن بود.
بابا 2 .3 میلیون پول که چیزی نیست دارن میلیاردی می خورن اگه می تونید دست اونا رو رو کنید
بابا به حضرت عباس خودمو و خودتو و خودش نگرفتيم
بس بگو براي چي بازي تو كشورهاي ديگرو قبول نكرد !!!!!
واقعاٌ غصه خوردم , کاش این خبرها رو نمی خوندم , چی فکر میکردیم و چی شد !!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها