بازدید 14230
۳

این سینماگر ۱۴ سال است که در بستر بیماری است

همسر اصغر شاهوردی با توضیح درباره روند درمان این صدابردار قدیمی سینما از کسانی که سال‌هاست جویای احوال شاهوردی نیستند گله کرد و گفت: استاد اصغر شاهوردی صدابردار فراموش نشدنی سینماست.
کد خبر: ۱۰۶۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸ 14 July 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اشرف افشاری درباره حال جسمانی اصغر شاهوردی که حدود یک هفته است به دلیل عفونت ریه در بیمارستان بستری شده بیان کرد: حال ایشان نسبت به روزهای گذشته بهتر است و به تازگی یک کشت خون دیگر گرفته‌اند تا عفونت را بررسی کنند و اگر بدنش به داروها جواب دهد، شاید هفته آینده مرخص شود.

او با قدردانی از زحمات کادر درمانی بیمارستان فیروزگر گفت: دوستان مختلفی در این روزها مداوم تماس می‌گیرند و جویای احوال اصغر شاهوری هستند. از آقایان منوچهر شاهسواری، مجید مسچی، حسن انتظامی، خانم وافری از خانه سینما و نیز احمد میرعلایی و همسرشان که خیلی با من همراهی کرده‌اند تشکر می‌کنم و خدا را شکر هنوز اصغر شاهوردی فراموش نشده است، اما متاسفانه آن‌هایی که در حادثه پیش آمده نقشی داشتند و این مصیبت را بر سر ما آورده‌اند ۱۴ سال است که هیچ سراغی از ما نگرفته‌اند تا لااقل یک بار حال شاهوردی یا خانواده‌اش را بپرسند که ببینند چطور زندگی می‌کنند. البته منظور من پرس‌وجو بخاطر مسائل مالی نیست و حرفم کاملا جنبه معنوی و انسانی دارد. آیا به این فکر کرده‌اند آن کسی که می‌میرد، دیگر مُرده، ولی ما ۱۴ سال است که هر لحظه می‌میریم و در همین یک هفته سختی زیادی از نگرانی بابت حال شاهوردی تحمل کرده‌ایم؟

وی ادامه داد: با وجود همه این سختی‌ها من هنوز عاشق شوهرم هستم و نذر و نیاز کرده‌ام تا با همین شرایط، صحیح و سلامت به خانه برگردد، چون اگرچه چند سال است که صحبت نمی‌کند ولی همین چند روزی که نبوده خانه را سکوت گرفته و هر صبح فقط بخاطر رفتن به بیمارستان و دیدن او بیدار می‌شوم.

اصغر شاهوردی که از اولین صدابرداران سرصحنه سینمای ایران است سال ۱۳۸۶ همزمان با ساخت فیلم «چراغی در مه» به کارگردانی پناه‌برخدا رضایی در یک حادثه رانندگی هنگام بازگشت از صحنه دچار آسیب‌دیدگی مغزی شد و از آن روز تا به حال در بستر افتاده و همسرش از او پرستاری می‌کند.

شاهوردی سابقه صدابرداری فیلم‌هایی همچون «هامون»، «پری»، «لیلا»، «قرمز»، «باشو غریبه کوچک»، «اجاره‌نشین‌ها»، «شاید وقتی دیگر»، «کیمیا»، «سارا»، «بانو»، «زیر پوست شهر» و «خانه دوست کجاست؟» را در کارنامه کاری خود دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اللهم اشف کل مریض
برای سلامتیشون دعا میکنیم
صدابرداری فیلمهای بسیار خوب و تاریخ سازی رو انجام دادن. اونوقت با این توانمندی و کارنامه درخشان چرا یادی از او نشده؟؟؟ افرادی با مهارت نصف ایشان در بوق و کرنا می شوند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان