بازدید 5674
عضو هیات رئیسه مجلس:

افزایش تولید برق متناسب با میزان مصرف نیست

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دلایل قطعی‌های اخیر برق در سطح کشور عدم تناسب افزایش تولید برق با میزان مصرف است که این روند مشکلات متعددی ایجاد خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۶۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳ 12 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، علی علیزاده دوشنبه شب درباره جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: جلسه امروز با حضور مسوولان وزارت نیرو و دستگاه‌های امنیتی برگزار شد و معاون امنیتی وزیر کشور در خصوص تبعات احتمالی قطع برق و آب شرب در آینده هشدار‌هایی دادند و گزارشاتی نیز از وضعیت تولید برق و شرایط فعلی کشور در حوزه انرژی توسط نماینده وزارت نیرو ارائه شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: نظر نمایندگان در خصوص عملکرد وزارت نیرو این بود که افزایش تولید برق متناسب با شیب افزایش مصرف نبوده و پیش بینی‌های مناسبی برای این موضوع صورت نگرفته است. همچنین از ساخت نیروگاه هسته‌ای که مصوبه مجلس را نیز داشته غفلت شده و دولت به جای افزایش ظرفیت تولید برق تمرکز خود را به بهینه سازی مصرف قرار داده است.
نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس ادامه داد: عموم نمایندگان نسبت به تبعات جبران کمبود برق خانگی از طریق قطعی برق صنایع ابراز نگرانی کرده است و تاکید کردند که این موضوع در آینده می‌تواند مشکلات مختلف و متعددی برای کشور ایجاد کند.
وی خاطرنشان کرد: لازم است در اطلاع رسانی‌ها در مورد قطعی برق به شکل مطلوب تری عمل شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم