بازدید 4461
پیمان فخری از شکستن طلسم می‌گوید

رشته جدید مدال‌آور ایران در المپیک کدام ورزش است؟

کد خبر: ۱۰۶۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳ 12 July 2021

پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی در گفت و گو با برنامه صبح و ورزش رادیو ورزش از آخرین وضعیت المپین ها گفت: ۶۶ ورزشکار کشور در ۱۶ رشته ورزشی قرار هست رقابت های خود را از ۱ تا ۱۷ مرداد در توکیو آغاز کنند. از نظر کمیت در این دوره تعداد رشته ها، ورزشکاران و بانوان افزایش پیدا کردند. امیدوارم با توجه به شرایط سختی که پشت سر گذاشتند و اردوهایی که در این شرایط کرونایی برپا شد بتوانند به نتیجه مد نظر دست پیدا کنند.
وی از نحوه نظارت بر تیم ها افزود: حدودا از دو سال و نیم گذشته برنامه های آماده سازی ورزشکاران برای اعزام شکل گرفت جلسات متعددی به ریاست سرپرست کاروان و من با فدراسیون ها برگزار شد. حدود ۲۰۰ ورزشکار انتخاب شدند و برنامه ها و مسابقات آن ها پیگیری می شد. آن ها توسط فدراسیون ها معرفی شدند. خودمان بررسی و ارزیابی هایی را نسبت به ورزشکاران انجام دادیم. اگر حس می کردیم ورزشکاری حتی حائز این شرایط هست و فدراسیون کاری را پیش نمی برد، او را در لیست وارد می کردیم. در چندین رشته ورزشی با فدراسیون ها مذاکر کردیم درباره ورزشکارانی که مرکز نظارت انتخاب کرده بود. واقعا سعی کردیم حمایت کنیم، نیازهای ورزشکاران را برطرف کنیم. این دوره شاهد هستید که مشکلات مرتفع شد. این کاری که از سوی کمیته نظارت باید انجام می شد، صورت گرفت. و اینکه چه نتیجه ای را کسب می کنیم باید ببینیم که چه اتفاقی در المپیک خواهد افتاد.

رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی با اشاره به شانس گرفتن مدال در رشته های مختلف خاطر نشان کرد: ما در کل تاریخ در ۴ رشته ورزشی کشتی، وزنه برداری، تکواندو و دو و میدانی توانستیم مدال کسب کنیم. این نوید را می دهیم که تعداد رشته های کسب مدال شکسته خواهد شد. ارزیابی از شرایط کسب مدال را هم انجام دادیم. با توجه به نزدیک شدن به المپیک و به دلیل بار شدید روانی، سعی کردیم ارزیابی خودد را از رنگ و شرایط گرفتن مدال اعلام نکنیم. ولی در جلسه ای که در ستاد عالی داشتیم این نقطه نظرات را به اطلاع آنان رساندیم که این انتظارات در بعضی از رشته ها وجود دارد. و قطعا تعداد مدال ها از تعداد رشته ها بیشتر خواهد بود. چه بسا این اعلام نکردن مدال ها می تواند بار روانی را که در برخی از قهرمانتن که دچار آسیب دیدگی شدند را کم کند. امیدواریم کاروان با بهترین نتایج این رقابت ها را پشت سر بگذارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست