بازدید 12183

یحیی دوربین‌ صداوسیما را از نشست خبری اخراج کرد

کد خبر: ۱۰۶۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵ 10 July 2021

پیش از این که نشست خبری بازی آغاز شود یحیی گل محمدی اعلام کرد دوربین های تلویزیونی بیرون بروند تا صحبت هایش را آغاز کند و بعد از اینکه دوربین های صداوسیما از سالن نشست خارج شدند  علیرضا اشرف مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس اظهار داشت:
همیشه برای رسانه‌ها احترام قائل هستیم، اما رفتاری که در مدت اخیر از سوی صداوسیما با باشگاه پرسپولیس شد دور از احترام بود. پرسپولیس و هواداران و اعضای تیم ناراحت شدند و این حق گل‌محمدی بود که بخواهد بدون حضوردوربین‌های تلویزیونی مصاحبه کند.

گل‌محمدی درخصوص دلیل اعتراضش به حضور دوربین‌های تلویزیونی در نشست خبری، تصریح کرد: توضیحات کلی را مدیر رسانه‌ای تیم اعلام کرد. رابطه‌ای که بین صداوسیما و باشگاه ما وجود داشت خوب نبوده، اما نمی‌خواهم دلیل آن را گفته و وارد جزئیات شوم. در سال‌های گذشته ما همیشه با رسانه‌ها و صداوسیما تعامل خوبی داشتیم، اما امسال اتفاقاتی برای ما رخ داد که نمی‌شد تحمل کرد. همیشه می‌خواستند تیم ما را به گونه دیگری معرفی کنند که به دور از واقعیت بود و ما هم چنین تصمیمی گرفتیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
بخدا حقشونه،صدا سیمایی که تمام امکاناتش را شبانه روز برای تبلیغ دو تیم تهرانی و ماست‌مالی هدررفت بیت‌المال در این دو تیم ،قرار داده و حتی در گفتن اخبار به تیمهای استانی عدالت را رعایت نمیکند حقشه...
این بابا مگه کی هست که چنین اختیاری داره در مورد اینکه چه کسی باشه یا نباشه تصمیم بگیره
البته قبلا در مورد رسول پناه نشون داده خیلی اختیار داره
خدا به داد این فوتبال برسه
احسنت
دمت گرم.با این صدا وسیمای میلی باید همینطور رفتار کرد
دستت درد نکنه. صدا و سیما ما میلی و در اختیار تعدادی خاص هست.....
دمت گرم باید همه جا دوربین این رسانه میلی را بیرون انداخت
کار دنیا برعکس شده. قبلا رسانه ها شخصی رو تحریم می کردند الان برعکس شده
این ها همه بازیست چون هر دو ما هم هماهنگ هستند و بازی و دعوای زرگری است یک بار ندشده صدا و سیما گزارشی از لطف های داوران و کمیته انضباطی به این تیم تهیه کنند لیگ امسال که به مراتب پاک تر از لیگ های چند سال اخیر بوده را هم بررسی کنند حداقل 18 امتیاز لیگ امسال پرسپولیس به لطف داوران (اشتباه داوری!!!!!) به این تیم داده شدها ست
آیا آقای گل‌محمدی قانونا مجاز هست چنین کاری کند؟
همیشه حق با پرسپولیس است!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست