بازدید 8351

افزایش دمای هوا در برخی استان‌ها؛ اهواز ۵۱ درجه

سازمان هواشناسی از بارش‌های پراکنده در نیمه شمالی کشور و وزش باد شدید در برخی استان‌ها خبر داد. دمای هوا در اهواز نیز امروز ۵۰ درجه است که دوشنبه به ۵۱ درجه افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۱۰۶۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ 10 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۵ روز آینده در بیشتر مناطق کشور آسمان آفتابی خواهد بود. امروز در استان های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، ارتفاعات البرز در برخی ساعات بارش باران، گاهی وزش باد و در شمال استان‌های اذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، وزش باد شدید موقتی، رگبار و رعدوبرق پیش بینی شده است.

فردا و دوشنبه برای سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و خراسان شمالی بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی سه روز آینده برای جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شرق و شمال شرق هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر همراه با وزش باد شدید موقتی، رعدوبرق و بارش پراکنده پیش بینی شده است.

طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید و گردوخاک پدیده غالب است.

امروز برای استان‌های سمنان،‌تهران، البرز، شمال اصفهان، مرکزی و غرب خوزستان وزش باد شدید و احتمال خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود. همچنین امروز دریای خزر و تا فردا شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

آسمان امروز تهران صاف تا قسمتی ابری با وزش باد ۱۳ تا ۱۹ کیلومتر در جهت جنوب-جنوب شرقی پیش بینی شده است. دمای هوای اهواز امروز نیز به ۵۰ درجه بالای صفر می‌رسد و روز دوشنبه به ۵۱ درجه بالای صفر افزایش خواهد یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار