بازدید 17779
۲
فیفا فقط ۲۰هزاردلار حق مهاجم آبی‌ها دانست

رای شکایت ۱۸۰هزاردلاری دیاباته از استقلال آمد

کد خبر: ۱۰۶۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ 09 July 2021

موضوع پرداخت نشدن مطالبات خارجی‌های استقلال فقط در خصوص هروویه میلیچ نبوده، مدیران استقلال مطالبات شیخ دیاباته را هم ماه هاست پرداخت نکردند و حتی چند وقت پیش احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق استقلال اعلام کرد پنجره نقل و انتقالاتی آبی ها به خاطر شکایت این بازیکن اهل مالی بسته است.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا از باشگاه استقلال خبر می رسد شیخ دیاباته یک شکایت دیگر هم علیه باشگاه استقلال مطرح کرده و مدعی شده بابت مطالبات و جریمه های که روی مطالباتش آمده، 180 هزار دلار اضافه بر قرارداد باید از استقلال دریافت کند.

البته بلافاصله بعد از طرح شکایت استقلال، آبی ها دفاعیه ای را ارائه کردند و فیفا هم براساس دفاعیه استقلال، جریمه هایی که دیاباته می خواسته را رد و اعلام کرده استقلال بابت این ادعای جدید بازیکن خارجی اش فقط 20 هزار دلار به دیاباته بدهکار است.

شکایت ۱۸۰هزاردلاری دیاباته از استقلال رد شد

فیفا اعلام کرده شیخ دیاباته پیش از این هم دیر به دیر مطالبات خود را دریافت می کرده و از این موضوع شکایتی نداشته و در همین راستا او فقط می تواند همان 20 هزار دلار از استقلال بگیرد.

با توجه به شرایط فعلی باید دید بعد از جدایی هروویه میلیچ، سرنوشت شیخ دیاباته و استقلال به کجا خواهد رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بیچاره بیت المال، امان از تیمهای دولتی
بیت المال واقعا حق مسلم همه ماهاس که تحريم اختلاس خروج بیت المال از ایران عزیز به لبنان سوریه فلسطین عراق ونزوئلا روسیه انجام میدم این جمله سیاسی نیست حرف دله
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی