بازدید 22359
۶

واکنش عجیب استرلینگ به پنالتی جنجالی برای انگلیس

مهم این بود که در نهایت توپ تبدیل به گل شد!
کد خبر: ۱۰۶۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰ 08 July 2021

ستاره انگلیسی‌ها به پنالتی مشکوکی که داور برای این تیم در دیدار برابر دانمارک گرفت واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از بی تی اسپورت، تیم ملی فوتبال انگلیس به لطف پنالتی مشکوکی که داور در دیدار برابر دانمارک گرفت به پیروزی دست پیدا کرد و برای نخستین بار در تاریخ خود راهی فینال یورو شد.

واکنش عجیب استرلینگ به پنالتی جنجالی برای انگلیس

رحیم استرلینگ که داور خطا روی او را پنالتی تشخیص داد در واکنش به این پنالتی مشکوک گفت: یک نمایش ممتاز را شاهد بودیم. این برای نخستین بار بود که گلی دریافت کردیم و واکنش بسیار خوبی از خود نشان دادیم. من وارد محوطه جریمه دانمارک شدم. مدافع دانمارک ساق پای راست من را کشید. مهم این بود که در نهایت توپ تبدیل به گل شد.

ادعای استرلینگ در تصاویر مختلف تلویزیونی و عکس عکاسان کنار زمین دیده نمی‌شود و برخوردی که خیلی پنالتی باشد، به چشم نیامد. واکنش عجیب داوران بازی در عدم مراجعه به VAR هم همچنان مورد اعتراض رسانه ها و کارشناسان داوری در دنیاست.

 

استرلینگ ادامه داد: ما یک گام دیگر به سوی هدف بزرگ خود برداشتیم. باید روی بازی فینال تمرکز کنیم. می دانیم که این قهرمانی برای کشور بسیار ارزشمند است. دیدار سختی برابر ایتالیا خواهیم داشت اما به خوبی خود را آماده خواهیم کرد.

انگلیس در فینال یورو یکشنبه شب آینده باید در ومبلی به مصاف ایتالیا برود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
این همه سوزش برا کشوری که خودش طارمی داره و باد میاد پنالتی میشه عجیبه
بالاخره یه بابا مسعود بین المللی هم پبدا شد
دلم برای کسانیکه هنوز به تماشای فوتبال که از زمان حرفه ای شدن تبدیل به یک کارتل غیر مشروع پول سازی ودزدی شده وبرنده ها را غیر عادی تعیین میکند دل خوشند زمانیکه ما فوتبال بازی میکردیم از ملیونر شدن امثال علی پروین ودیگرا ن خبری نبود تنها عشق به ورزش بود
این داورهلندی درنیمه نهایی یورو۲۰۲۰ به نفع انگلیس سوت زد و تمام زیباییها و جذابیت فوتبال جام ملتهای اروپا راازبین برد. ما که نه طرفداردانمارک بودیم و نه انگلستان ، نتیجه این داورضعیف رابه کارش خاتمه بدن چون باعث یک فوتبال مافیایی شده است. وبرای نام کشورها سوت میزند نه فوتبال کشورها
کاملا واضح بود که به نفع انگلیس سوت می زد. انصافا پنالتی نبود. یعنی هر کسی که کمترین اطلاعی از فوتبال داشت، می دونست پنالتی نیست.
حق انگلیس نبود بره فینال
دیدید آخرش که زمین افتاد داشت می خندید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار