بازدید 17465

آخرین آمار کرونا در ایران تا هفدهم تیر/ شناسایی بیش از ۲۳ هزار مبتلای جدید در شبانه روز اخیر

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۶ میلیون و ۶۰۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۴۲۰ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 08 July 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۴ میلیون و ۵۱۷ هزار و ۶۰۷ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲ میلیون و ۹۰ هزار و ۵۱۰ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۶ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۱۱۷ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۳ هزار و ۳۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۱۷۰۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳ میلیون و ۳۲۷ هزار و ۵۲۶ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۳۶ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۸۵ هزار و ۳۹۷ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۲ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۱۹ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۴۲۰ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۲۴ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۴۰۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۲۰ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۸۲ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۴۶ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۸ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۲ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۱
نمکی تیر ماه از نیمه گذشت

ده میلیون واکسنی که چند بار قول دادی کجاست ؟
مسولین ما همیشه دوست دارند همیشه اولین باشیم . در مورد واکسن کرونا وارد کردن از کشورهای معتبر را ممنوع کردیم بعد ادعا کردیم داریم واکسن کرونا در حدد زیاد تولید خواهیم کرد و بعضی از مسولین هول کردن و ادعا کردند که حاضر هستند که واکسن های تولیدی را به امریکا صادر و باقی را به کشورهای فقیر اهدا کنند . یکی دیگر از مسولین ادعا کرده که اروپایی ها در خواست وارد کردن واکسن از ایران را کرده اند . یکی دیگر از مسولین ادعا کرده که واکسنی که هنوز تولید و ازمایش نشده بهترین واکسن دنیا است . از طرفی هنوز کشور ما 3 میلیون نفر را نتوانسته واکسینه کند . من مانده ام با کلی مسولین پر مدعا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
قدیمیها تصور می کردند که دروغگو دشمن خداست
واکسن وارد نمیکنید تولیذ داخلی هم که معلوم است که هنوز نتوانسته از 85 میلیون جمعیت کشور بیش از 3 میلیون نفر را برای دور اول واکسینه کند . خالا عده ای که توان مالی دارند به کشورهای اطراف برای واکسن میروند و مسولین محترم میگویند این کار توجیه ندارد
اقای نمکی با احترام با همین فرمان پیش بروی رکورد جهانی تلفات کرونا را بدست میاوریم
همه جای دنیا سر گرفتن واکسن مسولین کشورها با هم رقابت میکنند تازه مسولین کشور میگویند واکسن تاثیری بر کرونا ندارد ولی اقازادهایشان همه واکسینه شده اند
10 روز امار مرگ می شود 500 و امار مثبت از 30 هزار می گذرد چون پروتکل را اصلا مردم رعایت نمی کنند
طی 24 ساعت گذشته فقط تزریق نه هزار واکسن!! داشته ایم و نزدیک 80 میلیون نفر همچنان منتظر!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
دوست عزیز شما که میخوای حساب کتاب کنی دست کم عدد رو درست بگو
نزدیک به پنجاه هزار واکسن که واقعا فاجعه ست در کشور هشتاد میلیونی یعنی چندسال دیگه باید توی نوبت واکسن بود؟؟!!!
تبریک به اقای نمکی که در دنیا رودست ندارد.....
وقتی برای خرید واکسن محدویت میگذارند ونمیخواهند خرج کنند بنده خدا نمکی چکار کند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار