بازدید 8644

دیدار رئیس مجلس با محسنی اژه‌ای

رئیس مجلس شورای اسلامی با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه دیدار کرد.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ 08 July 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه هفدهم تیر ماه) با حضور در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، با وی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک مجدد انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از سوی مقام معظم رهبری، برای رئیس قوه قضائیه در ایفای این مسئولیت مهم آرزوی موفقیت کرد.

قالیباف با ابراز خرسندی از انتصاب حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای تصریح کرد: با شناختی که نسبت به شخصیت، توانمندی و سوابق مدیریتی جنابعالی در حوزه قضائی دارم مطمئنم مسیر تحول و تعالی قوه قضائیه با شتاب بیشتری ادامه می یابد.

رئیس مجلس خاطر نشان کرد: قوه مقننه و همه نمایندگان مردم به ویژه کمیسیون تخصصی حقوقی و قضایی مجلس آمادگی دارد تا رئیس قوه قضائیه را در بهبود عملکرد این قوه و پیگیری وظایف و مأموریت‌هایی که در راستای تسهیل خدمت رسانی به مردم بر عهده دارد، یاری دهد.

رئیس قوه قضائیه نیز با تشکر از ابراز محبت و حضور رئیس مجلس در آیین معارفه خود، تأکید کرد: قوه قضائیه با قدرت در مسیر تحول حرکت می کند و همه تلاش ما این است که با تسهیل دسترسی آحاد مردم به خدمات قضایی در جهت گسترش عدالت و افزایش رضایتمندی عمومی به عنوان بزرگ ترین سرمایه نظام گام برداریم.

در این دیدار روسای قوای قضائیه و مقننه با تاکید بر لزوم «هماهنگی و همکاری همه بخش‌ها برای حل مشکلات مردم» در خصوص موضوعات مشترکی که می‌تواند محل همکاری بیشتر دو قوه برای گره‌گشایی از مردم باشد نیز گفتگو و تبادل نظر کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان