بازدید 7455
۸

همفکری مسئولین برای رفع مشکل خاموشی‌های اخیر

پیرو دستور رییس جمهور برای حل مشکل قطعی برق، جهانگیری و مسئولین وزارت نیرو در جلسه ای راهکارهای موثر در رفع این مشکل را بررسی کردند.
کد خبر: ۱۰۶۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹ 06 July 2021

 

به گزارش  تابناک، جلسه بررسی خاموشی‌های اخیر و راهکارهای مدیریت مصرف برق با حضور معاون اول رئیس جمهور و مسئولین وزارت نیرو برگزار شد.

به نوشته تسنیم، وزیر و معاونان وزارت نیرو پیش از ظهر امروز امروز(سه‌شنبه) با حضور در دفتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور گزارشی از آخرین وضعیت تولید و مصرف، راهکارهای جلوگیری از خاموشی و قطعی برق و مدیریت بهینه مصرف آن به معاون اول رئیس‌جمهور ارائه کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
اینا مگه فکرم میکنن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فقط حرف مفت
برداران قاچاقچي ارز رمز دار استخراج نکنند ومزارع بيت کوين گسترده راه اندازي نکنند اتفاقي براي برق نمي افتد. برق مفت و بيت کوين دلاري و برادران غيرپاسخگو را با جلسه نمي توان جمع کرد. سر مردم شيره نماليد و بيخودي جلسه نزاريد خودتان هم ريشه را مي دانيد.
اهای برادر، اخفی هر چی چینگ یونگ وانگ هر کی هستی اون ماینر رو خاموش کن خفه شدیم.
این راهکار جدید است یا مثل بابا برقی قدیمی و چرا پیش بینی مصرف با توجه به اطلاعات قابل دسترس مثل درجه حرارت برای حداقل سه ماه اتی و کاهش تولید واحدهای برقابی و...اچرا این قدر بی برنامه خامو شی ها عملیاتی شده و چرا مصرف رمز ارزها با توجه به سامانه کنترل مصرف نیاز به اطلاع رسانی مردمی و دادن جایزه دارد برای وزارت نیرو متاسفم که صادقانه عمل نمی کند
فواد بیابانی::

علت اصلی خاموشی های اخیر قطع برق است
بخش اعظم دستگاههای استخراج رمز ارز مربوط به دولت است . یک بخش دیگر مربوط به فروش برق با بهای بیشتر برای دستگاههای رمز ارزهاست . همچنین بی تدبیری و بی کفایتی در مجموعه وزارت نیرو هم بیداد میکنه . نتیجه ی همه اینها ، بدبختی و وارد شدن خسارت مادی و معنوی به مردم گردیده است .
علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد . مسولان ما برای گزارش دادن هستند . در این وزارت خانه ها را تخته کنید خیال همه راحت . بلاخره یک نفر پیدا میشه که بعد از خاموشی بگه چون خشکسالی بود برق نداریم دگه چه نیازی به وزیر و ریس دولت .این وضعیت برق .آب .واکسن .گرانی . بیکاری طلاق . اعتیاد .غارنشینی . پشت بام نشینی . زیر پل نشینی . قبر نشینی و ... اینهمه وزارت خانه و کارمن دو حقوق بگیر برای چیست ؟ ؟؟
یک پیشنهاد ساده. با تشکیل گشتهای ویژه و با بازدیدهای ادواری جلوی کسانی که بطور غیر قانونی و از طریق وصل کردن کولرهای گازی خود به پشت کنتورها( بله. درست شنیدید. عده زیادی از مردم و بخصوص شهر های مرزی کولرهای گازی خود را بجای وصل کردن به بعد از کنتور ؛ به قبل از کنتور وصل می کنند) بگیرند و انها را جریمه های سنگین کنند. اطمینان دارم که در جلوگیری ازمصرف برق اثر مثبت خواهد داشت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها