بازدید 5705
مدیرعامل بنیاد احسان خبرداد:

توزیع محموله ویژه ضدکرونایی در سیستان و بلوچستان

با ورود محموله ویژه دارویی ، بهداشتی و تجهیزاتی ستاد اجرایی فرمان امام جهت مقابله با شیوع کرونا به استان سیستان و بلوچستان، توزیع آن در مناطق هدف آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴ 05 July 2021
توزیع محموله ویژه ضدکرونایی در سیستان و بلوچستان

به گزارش تابناک، مدیرعامل بنیاد احسان که به نمایندگی از رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به این استان سفرکرده، درحاشیه بازدید از روند توزیع این محموله گفت:بخشی از این محموله بزرگ به ارزش حدودی ۲۰ میلیارد تومان که شامل اقلام دارویی، بهداشتی، تجهیزات پزشکی و اقلام غذایی و معیشتی میشود وارد استان شده و توزیع آن از شب گذشته آغاز شده است.

سعید سلیمانی افزود: کل این محموله ویژه شامل بیمارستان سیار احسان، ۲ میلیون ماسک، ۳ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده، ۳ هزار دوز داروی ضدکرونای رمدسیویر، ۱۳۰۰ گان و لباس جراحی، ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و پروتئینی، ۵۰ هزار کیت تشخیص فوری کرونا، ۵۰عدد تی‌وپس (اکسیژن‌ساز خانگی) ، خرید یک دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستانی به ارزش ۲.۵ میلیاردتومان و همچنین تهیه و توزیع روزانه ۷ هزار بطری آبمیوه و غذای گرم بین آسیب‌دیدگان و بیماران میباشد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: بخشی از این اقلام شب گذشته وارد استان شده و سایر اقلام و کمکها نیز در حال ارسال هستند.

وی افزود: ۲۰ گروه جهادی نیز برای غربالگری خانه به خانه و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری در استان تجهیز شده‌اند.

امضای تفاهمنامه همکاری با استانداری سیستان و بلوچستان نیز از دیگر برنامه‌های مدیرعامل بنیاد احسان در سفر به زاهدان بود.

این تفاهم باموضوع پروژه پیشرفت منطقه‌ای ۵ شهرستان و منطقه محروم استان ازجمله هیرمند، دلگان، سراوان، مهرستان و حاشیه زاهدان میباشد.

شناسایی ظرفیت‌های پیشرفت، توانمندسازی، آموزش و ایجاد الگوهای پیشرفت محورهای اصلی این برنامه است که از طریق ارتباط محله به محله توسط گروه‌های مردمی و جهادی انجام می‌گردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار