بازدید 6965
نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر پاسخ داد؛

آخرین قیمت ها در بازار طلا و سکه/ حباب سکه چقدر شد؟

به گفته کشتی آرای، امروز شاهد ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار طلا و هستیم. این در حالی است که تنها عامل اثرگذار بر قیمت‌های بازار داخلی، تغییرات نرخ ارز به ویژه دلار است و بهای جهانی طلا نیز، بدون تغییر است.
کد خبر: ۱۰۶۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ 04 July 2021

محمد کشتی آرای نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار تابناک اقتصادی با اشاره به ثبات نرخ جهانی طلا در سطح ۱۷۸۸ دلار به ازای هر اونس طلا افزود: در بازار امروز طلا و سکه، با وجود نوسان دلار در محدوده ۲۵۳۰۰ تومانی، شاهد ثبات نرخ‌ها نسبت به روز‌های شنبه و پنج شنبه هستیم.  

وی اظهار داشت: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) نیز بدون تغییر نرخ، به رقم ۱۰ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان رسیده است.

به گفته کشتی آرای، هر نیم سکه بهار آزادی نیز در بازار امروز ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است. همچنین هر ربع سکه بهار آزادی در دومین روز هفته، به رقم ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسیده است.

وی افزود: هر سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است و هر مثقال طلای آب شده در بازار امروز به رقم  ۴ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان رسیده و یک گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۶۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در پایان گفت: حباب سکه امامی در بازار امروز، ۳۲۰ هزار تومان برآورد شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار