بازدید 6456
۲

۱۱۹ دستگاه ماینر در یک معدن غیر فعال زنجان کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف ۱۱۹ دستگاه ماینر در زنجان خبر داد و گفت: این دستگاه‌ها در یک معدن غیرفعال کشف شده است.
کد خبر: ۱۰۶۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ 02 July 2021


به گزارش تابناک و به نقل از پایگاه خبری پلیس، یوسف اسماعیل‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی فعالیت غیرمجاز تعدادی دستگاه ماینر در یک واحد معدن غیرفعال شدند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل مورد نظر ۱۱۹ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

اسماعیل‌زاده در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک به خصوص فعالیت ماینر‌های غیرمجاز و قاچاق، مراتب را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اعدام
هرچه بگندد نمکش می زنند وای به وقتی که بگندد نمک
کمبود برق در کشور به مشکلی حاد تبدیل شده بطوریکه کار به قطعی برق منازل مردم رسیده است. در این گرما و خشکسالی بی سابقه وزارت نیرو مردم را به صرفه جویی بیشتر دعوت می کند و برای معرفی دستگاه های ماینر غیر مجاز که عامل افزایش مصرف برق معرفی شده جایزه تعیین کرده است. اما آیا نباید شرکت برق صرفه جویی در مصرف را از خود شروع کند. طبق قانونی نانوشته بسیاری از کارمندان و بخصوص مدیران اداره برق می توانند منازل شخصی خود را از طریق برق عمومی که وظیفه روشنایی معابر عمومی را بر عهده دارد برق دهی کنند. آیا بهتر نیست اداره برق صرفه جویی را از خود شروع کرده و جلوی سوء استفاده این مدیران و کارمندان را از اموال عمومی بگیرد. بدتر اینکه تعدادی از این سوء استفاده کننده اقدام به نسب دستگاه های ماینر در منازل خود کرده و از طریق برق عمومی به صورت رایگان فعالیت اقتصادی می کنند. برای جلوگیری از این سوء استفاده و اجحاف با نشر حداکثری متن برخورد قانونی دستگاه های ذی ربط با کارمندان خاطی را مطالبه کنیم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی