بازدید 12963

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۱ تیر/ ۱۲۷ بیمار دیگر بدورد حیات گفتند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۶ میلیون و ۲۰۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۱۹۶ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۶۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ 02 July 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۴ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۲۸ نفر دوز اول واکسن کرونا و یک میلیون و ۷۵۴ هزار و ۵۴۵ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۶ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۵۷۳ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۸۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۱۵۶۱ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۶۹۶ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۲۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۸۴ هزار و ۵۱۶ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۲ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۱۴۰ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۱۹۶ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۲۳ میلیون و ۸۰۶ هزار و ۴۵۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۶۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۸۴ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۰۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۸ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۲ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
کجاست اقای نمکی که ادعا میکرد بهترین عمل کرد در مبارزه با کرونا را داریم و شیها به خاطر نگرانی از تلفات بالای هند خوابش نمیبره . الان به قوت شما داریم وارد فاز 5 کرونا شدیم
آمار بیماران بدحال الان 3-4 روزه که داره بالا میره و این بتنهایی (و صرفنظر از بقیه آمارها)، بدون شک، نشانه موج جدید کرونا است.
دوباره امروز تعداد واکسیناسیون روزانه کمتر از نصف دیروز بود. با این وضع قطعا باید منتظر موجهای ششم و هفتم هم باشیم. جای خوشبینی هم نمی ماند.
نمی دونم الان با واردات جدید و همینطور تولید واکسن داخلی دیگر چه توجیهی برای این سرعت لاک پشتی واکسیناسیون وجود دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
بچه ها که کنکور بدن دوباره خانواده ها به این هوا که راه بیفتیم بریم سفر بچه مون یه هوایی به سرش بخوره دوباره راه می افتن میرن سفر! پدر گرامی مادر عزیز بشین توی خونه لطفا !سلامت جمیع ایرانی ها مهم تر از صرفا بچه ی حضرت عالی هست!
کجایی آقای نمکی.. خوب معرکه ای گرفتی...
عیبی نداره
به درک که مردن
فدای تار موی مسىولین بی شرم و حیا
فدای تار موی مسئولین بی تربیت
عوصش 7 تا واکسن ساختیم! چیدیم توو ویترین!
داریم چشم دنیا رو درمیاریم
عیار خالی بندی تا یک ماه دیگه مشخص میشه!!!
ترکیه درهمسایگی ما 60 میلیون دز واکسن تزریق کرده و ما که نزدیک به 6 واکسن رونمایی کردیمتازه رسیدیم به 6 میلیون
اقای نمکی به حای کمک به مردم هند به فکر مردم ایران باش . هند خوذش وزیر بهداشت داره به کمک شما احتیاج نداره
لطفا نیروهای مسلح کار توزیع و تلقیح واکسن را بر عهده بگیرند. وزارت بهداشت رسما ناتوان است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
دلخوش جان کدام واکسن ؟اینا منتظرند واکسن داخلی رو چند برابر به ملت بفروشند تا این واکسن ۶ ماه دیگه هم نیایید
. خبری از واکسیناسیون نیست
کجاش رو دیدین؟جمعه ۱۸تیرماه هزارن نفر دستیارن تخصصی پزشکی رو جمع می کنند ازشون امتحان ارتقاو گواهینامه تخصصی بگیرند ... که هر کدوم از باب کووید یک مینی بمب اتمی حساب میشن تمام عالم و آدم دارن میگن بابا این آزمون رو لغو کنید یا لااقل به تعویق بندازید اما گوش دکتر نمکی وزیر و معاون آموزشی وزارت جناب دکتر حقدوست بدهکار نیست که نیست ...ببنید چقدر از این پزشکان بدبخت خودشون مبتلا بشن و خدای ناکرده بمیرند و چقدر هم میتونن به بقیه جامعه و خانواده ها منتقل کنند اون هم تو این شرایط که کل کشور داره قرمز میشه اونم با سوش هندی
اقای نمکی از واکسیناسیون کشورهای مستضعف چه خبر؟!!!
مس از ۱۶ ماه دوباره به نقطه ابتدا بازگشتیم زمانی که گفتند کرونا را شکست می دهیم من چشمم اب نمی خورد چون کرونا همت می خواهد واکسن می خواهد هزینه نی خواهد ولی ما فقط نرد شعار یم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها