بازدید 32964
دو هزار و پانصد و دوازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

حسینعلی شهریاری: گفتیم مرزها را ببندید، کسی گوش نکرد / جریان اصلاحات از فرصت دوری از قدرت برای بازسازی خود استفاده کند / ما خودمان به دست خودمان دولت را تقلیل درجه داده‌ایم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: توضیح متفاوت یک نماینده درباره طرح مجلس برای فضای مجازی / تماس دفتر رییسی با مدیران برخی رسانه ها / ما خودمان به دست خودمان دولت را تقلیل درجه داده‌ایم و... را می خوانید.
کد خبر: ۱۰۶۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷ 01 July 2021

حسین شریعتمداری: انتخابات ۱۴۰۰ شبیه جنگ خندق بود

حسین شریعتمداری: انتخابات ۱۴۰۰ رخدادی شبیه جنگ احزاب (جنگ خندق) در صدر اسلام بود. در جنگ احزاب همه دشمنان ریز و درشت اسلام، تصمیم گرفتند اختلافات بعضاً فراوانی که با یکدیگر داشتند را کنار بگذارند و تمامی توان خود را برای مقابله با اسلام نوپای آن روز به کار بگیرند چرا که اسلام ظلم‌ستیز را اصلی‌ترین دشمن خود می‌دانستند (و حق داشتند)؛ و اینگونه بود که همه آنها، از مشرکان، اشراف و برده‌داران گرفته تا یهودیان و پیروان سایر ادیان به هم پیوستند و علیه اسلام، سپاه پر شماری آراستند و به مدینة‌النبی (ص) که پایگاه اسلام نوپای آن روز بود، یورش آوردند. آن روز‌ها هم کسی گمان نمی‌کرد مشرکان بت‌پرست و طوایفی از یهودیان خدا‌پرست که با یکدیگر اختلاف بنیادین داشتند، به ائتلاف برسند، ولی رسیدند!اگر از گروهک‌های ضد انقلابی که هویتی غیر از کاسه‌لیسی دشمنان بیرونی ندارند و برخی از اجق وجق‌های داخلی که برای مطرح شدن خودشان را به در و تخته می‌زنند صرفنظر کنیم که در واقع نیز عددی نیستند که داخل آدم حساب شوند، دشمنان تابلو‌دار بیرون به خوبی می‌دانند که انتخابات ۱۴۰۰ با توجه به مواردی که فقط به چند نمونه از آن اشاره شد، حماسه‌ای بزرگ و ماندگار بوده است که اصلی‌ترین دستاورد آن رویکرد مردم به ارزش‌های بعضاً فراموش شده انقلاب و آغاز فصل جدیدی از مردم‌سالاری دینی با تمامی مشخصات حیات‌بخش آن است. نسخه‌ای که مبارزه بی‌امان با فساد اقتصادی، وادادگی، کم‌کاری، سوءاستفاده از جایگاه مدیریتی و مقابله با میدان‌داری اشراف و مرفهان بی‌درد و ... بخشی از مشخصاتی است که در تغییر ریل اخیر قابل دیدن است. رئیس‌جمهور منتخب با کارنامه موفق خود به وضوح نشان داده است که راهی این راه است؛ و کوتاه سخن، همدلی و همزبانی با رهبر حکیم و معظم انقلاب است که می‌فرمودند «این انتخابات حقاً و انصافاً حماسه بود. به معنای واقعی کلمه حماسه این مردم بود، حماسه آفریدند. تلاش‌هایی انجام می‌گیرد، نامه می‌نویسند، در فضای مجازی حرف می‌زنند، که عظمت این انتخابات را انکار کنند، اما فایده‌ای ندارد. این تلاش بیهوده است».

اینستاگرام «بلافاصله» مسدود نمی شود، اما بازه زمانی برای آن تعریف شده

مجید نصیرایی، سخنگوی کمیسیون فرهنگی پرداختن به این موضوع را یکی از افتخارات مجلس انقلابی عنوان می‌کند و ادامه می‌دهد: «ما این موضوع را یک اولویت ‌دانسته و بر خود لازم می‌دانستیم که به‌ طور جدی به آن بپردازیم.» نصیرایی در پاسخ به این سؤال که چگونه در شرایط تحریم، تاسیس نمایندگی برای یک شرکت آمریکایی مانند فیسبوک که مالک اینستاگرام است، با فرض پذیرش قانون ما در ایران امکان‌پذیر است، می‌گوید: «ما در این طرح عنوان کرده‌ایم که هیچ‌یک از کاربران برای فعالیت در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی محدودیت ندارند. ما نگفتیم که به‌ عنوان مثال، اینستاگرام بلافاصله مسدود می‌شود. ما بازه زمانی تعریف کرده و شرایط را هم اعلام کرده‌ایم.» سخنگوی کمیسیون فرهنگی درباره این که عده‌ای از پلتفرم‌هایی مثل اینستاگرام امرار معاش می‌کنند، می‌گوید: «با این حال نمی‌توان چشم به ناهنجاری‌ها و فسادهایی هم که در این فضا شاهدیم ببندیم. بنابراین ایجاد چارچوب و قانونمند کردن آن، امری عقلایی است.»

توضیح چمران درباره انتخاب شهردار آینده تهران

مهدی چمران منتخب شورا گفت: براساس معیار‌های منتخبان شورای ششم، چهار شاخص مهم درخصوص انتخاب شهردار مدنظر قرار گرفت. وی افزود: براساس معیار‌های منتخبان شورای ششم، شاخصه‌های مهمی درخصوص انتخاب شهردار مدنظر قرار گرفت که مهمترین آن انقلابی و ولایی بودن است.

حسینعلی شهریاری: گفتیم مرزها را ببندید، کسی گوش نکرد

حسینعلی شهریاری، رییس کمیسیون بهداشت مجلس می‌گوید، سوء مدیریت عامل اصلی به وجود آمدن این وضع بحرانی در استان سیستان و بلوچستان است؛ «با توجه به اینکه ما مرز ۱۲۰۰ کیلومتری با کشور افغانستان و پاکستان داریم، افغانستان هم با هندوستان همسایه است و خطر ورود دلتا ویروس به شرق کشور و از آنجا هم به کل کشور وجود دارد. به همین خاطر من در نامه‌ای به رییس‌جمهور هشدار دادم و خواستم مرزها را ببندند. رییس‌جمهور ما را به وزیر بهداشت و وزیر کشور ارجاع دادند اما متاسفانه وزارت کشور نتوانست محدودیت‌های جدی در سیستان و بلوچستان ایجاد کند و همین موضوع باعث شد که دلتاویروس وارد سیستان و بلوچستان شود. همه این‌ها به خاطر سوء مدیریت است، شاید فکر نمی‌کردند که این اتفاق بیفتد.» او می‌گوید سرایت این ویروس۱۳ برابر بیشتر از سایر ویروس‌هاست و به همین دلیل برای اولین بار آمارابتلا و مرگ و میر در این استان بالا رفته است؛ «همه تخت‌ها پر شده است و نگرانیم که در دوهفته آتی که تعداد بیماران بیشتر خواهد شد اگر نتوانیم تخت، دستگاه ونتیلاتور و اکسیژن به اندازه کافی تهیه کنیم، جان بیشتری از مردم به خطر بیفتد.»

جریان اصلاحات از فرصت دوری از قدرت برای بازسازی خود استفاده کند

محمود صادقی در پاسخ به این سوال که در جریان انتخابات شاهد که با قهر بدنه اجتماعی اصلاحات بودیم این جریان چه اصلاحاتی باید انجام دهد، گفت: باید رفتن از قدرت را نه تهدید بلکه یک فرصت تلقی کنیم، معتقدم این زمان برای اصلاح‌طلبان می‌تواند فرصت مناسب‌تری فراهم کند تا به بازیابی و خودسازی خود و  نیروهای‌شان بپردازند و  شاید  به نوسازی تشکیلاتی و هم‌چنین رجوع بیشتر به جامعه و بدنه بپردازند. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان یک دوره ائتلافی را در ۸ سال آقای روحانی تجربه کردند، البته این تجربه خیلی موفقی نبود؛ چراکه در حقیقت در نحوه ائتلاف‌بندی و همکاری با جناح‌های معتدل و میانه از ابتدا باید کاردرست انجام می‌شد تا میزان مسئولیت اصلاح‌طلبان مشخص می‌شد. وی گفت: در این فرصت، اصلاح‌طلبان این زمینه را دارند با دقت تشکیلات خودشان را بازسازی و تقویت کنند و با مطالبات مردمی بیشتر درگیر شوند و خودشان را  برای آینده آماده کنند.  صادقی بیان کرد: البته اصلاح‌طلبان در حال حاضر که قدرت در دست اصولگرایان است، می‌توانند با کارشناسی و ارائه دیدگاهای خودشان حتی به رئیس‌جمهور جدید و مجلس نقش خودشان برای‌ حل مشکلات اساسی از جمله در زمینه اقتصاد، فرهنگ، اجتماع و روابط بین‌الملل بدون چشم‌داشتی را ایفا کنند.

ما خودمان به دست خودمان دولت را تقلیل درجه داده‌ایم/در طولانی مدت همه بازنده خواهند بود

مجید تفرشی، تاریخ نگار و پژوهشگر:صدای تندروها از معتدلین در ایران بلندتر است.در سال های اخیر که روابط با عربستان بهم خورد، شاهد این بودیم که بارها سعودی ها به ایران پیغام دادند که ما حاضر با گفتگو با تهران هستیم، اما با کسانی که واقعا سرکار هستند.این پیغام خطرناکی است که به این معناست که ما خودمان به دست خودمان دولت را تقلیل درجه داده ایم.اگر برجام بخواهد تغییر کند و روند به دوران اقای جلیلی در وزارت خارجه برگردد، به نظر می رسد که کاری انجام خواهد شد که سعودی ها و امارات خوششان می آید که کمکی به ایران نخواهد کرد.البته در کوتاه مدت دلشان خنک می شود در راستای مقابله با سیاست خارجه دولت اقای روحانی اما در طولانی مدت همه بازنده خواهند بود و برنده وجود نخواهد داشت./خبرآنلاین

صبحانه ضرغامی با عارف

سید عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: امروز با آقای دکتر عارف، برنامه ی صبحانه داشتم.کلا آدم با پرنسیب و باکلاسی است. مجبور شدم مثل خود او با کت و شلوار پای صبحانه بنشینم! او سطوح علمی و فنی را با عالی ترین نمرات گذرانده است. از دانشکده فنی تهران تا استنفورد آمریکا، همیشه با نمره 20 و شاگرد اولی محشور بوده است. زمانی رئیس دانشگاه تهران و زمان دیگری وزیر مخابرات و معاون اول رئیس جمهور بوده است.در تمام این دوره ها ذره ای از شخصیت اخلاقی و علمی او کاسته نشده که افزوده هم شده است.در مورد آدم ها منصفانه قضاوت می‌کند. خصوصیتی که امروزه شاهد برهوت آن هستیم. اینجور آدم‌ها به جای اینکه به دلیل این نگاه تحسین شوند، مورد حمله‌ی طرفین منازعات قبیلگی هم واقع می‌شوند.می‌گوید هنوز باورمان نشده که داریم حکومت می‌کنیم والا خیلی از کارها را انجام نمی‌دهیم. در این خصوص با او موافقم. می‌گوید هنوز مانند دوران دانشجویی می‌خواهیم شیشه بشکنیم و امتیاز بگیریم، البته به روش‌های دیگر.معتقد است که قطار نظام، در هر ایستگاه به جای اینکه مسافران جدیدی را سوار کند، عده‌ای از سرنشینان وفادار را هم به زور پیاده کرده و روز به روز دایره را تنگ‌تر می‌کند.او خودش بی سروصدا منشأ خدمات مهمی در کشور بوده است. اما اهل پروپاگاندا و هیاهو نیست. از اینکه برخی متولیان امور به جای حل مسائل به نفع مردم، اختلافات را به رسانه‌ها می‌کشند و فرافکنی می‌کنند، دل پری دارد.دکتر عارف استعداد خوبی هم در روایت حوادث تاریخی دارد. عالمانه و شیرین تعریف می‌کند. بارها گفته‌ام که شخصیت عالمانه برخی بزرگان ما، در محاق جایگاه سیاسی‌شان مورد غفلت قرار می‌گیرد.بدون تعصب سیاسی، خصوصیات برجسته آدم‌ها را بگوئیم. این کشور متعلق به همه است.

ادعای عجیب کیهان درباره قتل های زنجیره ای

روزنامه کیهان در خبر ویژه خود مدعی شد مرگ یک روشنفکر دیگر در آذر ۱۳۷۷ مرتبط با پرونده قتل‌های زنجیره‌ای است.در این مطلب آمده است؛در فتنه قتل‌های زنجیره‌ای، چند منتقد نجیب نظام به قتل رسیدند و فضای تبلیغاتی مسمومی ‌به راه افتاد. یکی از قربانیان این جنایت مشکوک، مرحوم دکتر مجید شریف، مترجم کتاب روشنگرانه و ضد صهیونیستی پروفسور روژه گارودی با نام «اسطوره‌های بنیانگذار سیاست اسرائیل- تاریخ یک ارتداد» بود. آقای یونسی که پس از کناره‌گیری وزیر وقت، وزیر اطلاعات شد، آیا بررسی مستقلی انجام داد که چرا باید مترجم کتاب ضد صهیونیستی در تهران ‌ترور شود؟گفتنی است در پاییز ۱۳۷۷ چهارقتل سیاسی در تهران رخ داد. با پیگیری مطبوعات و سیدمحمد خاتمی رئیس‌جمهور وقت آشکار شد چند نفر از کادر وزارت اطلاعات در این قتل‌های خودسرانه دست داشته‌اند. با این خبر کیهان می‌توان گفت که این قتل‌ها دست‌کم ۵ مورد بوده است.

تدکروز: هر توافقی با ایران را دولت بعد پاره می‌کند

سناتور جمهوری‌خواه تندروی آمریکایی در واکنش به درخواست تضمین ایران درباره عدم خروج دوباره واشنگتن از برجام، مدعی شد هر توافقی که به شکل معاهده نباشد، در دولت بعدی آمریکا پاره خواهد شد.«تد کروز» در واکنش به تاکید ایران بر اینکه آمریکا باید تضمین کند توافق هسته‌ای ایران (برجام) را ترک نمی‌کند، مدعی شد هر توافقی که به معاهده تبدیل نشود، دوام نخواهد آورد و دولت بعدی آمریکا آن را پاره خواهد کرد.کروز که از تندروترین نماینده‌های ضد ایرانی در سنای آمریکاست، در این خصوص در توییتی نوشت: این فقط یک راه دارد که بایدن توافق هسته‌ای ایران را به عنوان معاهده به سنا ارائه کند، که این کار را نخواهد کرد، زیرا آن‌ها می‌دانند مخالفت حداکثری دو حزبی وجود دارد.وی افزود: هر توافقی که معاهده نباشد دوام نخواهد آورد، و دولت بعدی در روز اول روی کار آمدن آن را پاره خواهد کرد.«مجید تخت روانچی» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نیویورک چهارشنبه شب (به وقت ایران) در نشست شورای امنیت در خصوص اجرای برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ طی اظهاراتی عنوان کرد: با توجه به نقض جدی برجام توسط طرف‌های دیگر طی چند سال، ارائه تضمین کافی که تمام تحریم‌ها به صورت قابل راستی آزمایی برداشته می‌شوند و آمریکا بار دیگر از برجام خارج نخواهد شد یا از سازوکار موجود در آن برای ایجاد بحران دیگری برای محروم کردن ایران از منافع برجام سوء استفاده نخواهد کرد، کاملاً ضروری است.

ادعای رویترز در مورد محدودیت دسترسی به تاسیسات نطنز

خبرگزاری رویترز به نقل از چند منبع دیپلماتیک مدعی شد ایران پس از اقدام خرابکارانه اخیر در سایت هسته‌ای نطنز، دسترسی بازرسان آژانس به این مرکز را به دلایل امنیتی محدود کرده است.بر اساس این گزارش، آژانس بین المللی انرژی اتمی با استناد به سیاست کلی خود مبنی برعدم اظهار نظر در مورد امور بازرسی از اظهار نظر در این مورد خودداری کرده است.بنا به گفته دیپلمات‌ها توقف در مذاکرات که هفته‌ها در جریان است قابل حل است اما همزمان با به تعویق افتادن گفتگوهای غیرمستقیم ایران و آمریکا درباره احیای برجام تنش‌ها با غرب افزایش یافته است.پیش از این وزارت خارجه فرانسه با اتخاذ رویکردی مداخله جویانه از ایران خواسته بود همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی را از سر بگیرد و بلافاصله اجازه ورود بازرسان آژانس را به سایت‌های هسته‌ای خود بدهد.رویترز هم اعلام کرده بود آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در واکنش به سررسیدن توافق بازرسی این مسأله را «نگرانی عمیق» خوانده است.بنابر گزارش رویترز، یک دیپلمات مستقر در وین گفته است: «به دلیل حادثه یا خرابکاری در ماه آوریل، دسترسی‌های خاص به دلایل امنیتی محدود شده است. او در عین حال افزود که این اقدام « تأثیر بسیار کمی بر توانایی آژانس برای انجام راستی آزمایی داشته است.»

تماس دفتر رییسی با مدیران برخی رسانه ها

عبدالله گنجی از تماس دفتر رییسی با خود خبر داد.مدیرمسئول روزنامه جوان در توئیتی نوشت: دیروز از دفتر رئیس جمهور منتخب تماس گرفتند که اگر ایده، طرح یا نظری برای رئیس‌جمهور دارید ارسال نمایید. اصل کار خیلی خوب است اما مهمتر اینکه از خودش می پرسد واقعا من برای اداره کشور چه حرف و ایده ای دارم؟ مدعای انسان در خلوت تنهایی محک می خورد. شاید هم هیچی.

توضیح متفاوت یک نماینده درباره طرح مجلس برای فضای مجازی

نماینده مردم کاشمر در مجلس در رابطه با "طرح صیانت از فضای مجازی" گفت: آنچه که در فضای مجازی پخش شده برداشت های برشی از یک طرح ناقص است که در مجلس های گذشته بوده و ارتباطی هم به مجلس یازدهم ندارد، هنوز طرح جامع و کامل بارگذاری نشده که آقایان در مورد آن بحث می کنند.«جواد نیک بین»، عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم کاشمر در مجلس در رابطه با "طرح صیانت از فضای مجازی" گفت: طرح مجلس با موضوع صیانت از حقوق شهروندی متناقض نیست، آنچه که در فضای مجازی پخش شده با آنچه که واقعیت دارد کاملا متفاوت است. آنچه که در فضای مجازی پخش شده برداشت های برشی از یک طرح ناقص است که در مجلس های گذشته بوده و ارتباطی هم به مجلس یازدهم ندارد، هنوز طرح جامع و کامل بارگذاری نشده که آقایان در مورد آن بحث می کنند. ما در توسعه فرهنگی به دنبال محدود کردن فضای مجازی پلت فرمهای مجازی نیستیم. احتمال دارد با این طرح بعضی از فضاها قانونا آزاد شوند، مانند تلگرام و توئیتر.او در پاسخ به این سوال که یعنی می فرمایید این طرح منجر به رفع فیلتر توییتر و تلگرام می شود!؟ گفت: قطعا و قرار نیست با وی پی ان ها برخورد شود. نیک بین بیان کرد: هنوز طرح در اخیار نمایندگان قرار نگرفته و فقط اصل 85 شدن آن به رای گذاشته شده است.

پیش بینی «گلوبال تایمز» از روابط دولت رئیسی با چین و روسیه

گلوبال تایمز روزنامه چاپ حزب کمونیست چین نوشت: وقتی صحبت از سیاست خارجی دولت رئیسی می شود باید به بررسی برخورد او با غرب پرداخت. در این رابطه انتظار می رود که رئیسی در دفاع از منافع اقتصادی و امنیتی ایران موضع سختی را در پیش بگیرد. به طور مثال، وی در ژانویه 2020 گفت که ایران قصد دارد از رئیس جمهور وقت آمریکا یعنی دونالد ترامپ در رابطه با ترور ژنرال قاسم سلیمانی شکایت کند. در ژانویه 2021 ، رئیسی در مراسمی به مناسبت یک سالگی ترور سلیمانی در تهران هشدار داد که قاتلان سلیمانی در امان نخواهند بود.در ادامه این مطلب آمده است: رئیسی گفت: تصور نکنید رئیس جمهور آمریکا که به عنوان یک قاتل ظاهر شده یا دستور به یک قتل داده است، از اجرای عدالت مصون خواهد بود. هرگز این طور نیست و هیچ جرمی در روی زمین بدون عقوبت نخواهد بود.همچنین باید دقت داشت که رئیسی اهمیت زیادی برای تقویت همکاری های امنیتی و روابط مذهبی با کشورهای اسلامی قائل خواهد شد و به مسئله اسرائیل و فلسطین نیز توجه زیادی خواهد کرد.صرف نظر از خط مشی وی، اولویت اصلی رئیسی رسیدگی به مشکلات معیشتی ناشی از تحریم های ایالات متحده است. اگرچه وی مواضع محکمی گرفته و احتمال دیدار با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را رد می کند، اما این بدان معنا نیست که دولت او سیاست مقابله ای رادیکالی علیه واشنگتن را اتخاذ می کند. در واقع، پس از روی کار آمدن رسمی دولت جدید رئیسی انتظار می رود که اصولگرایان در ایران به دنبال یک توافق هسته ای جدید باشند.رئیسی به طور رسمی به عنوان رئیس جمهور ایران در 3 آگوست، هنگامی که در روابط ایالات متحده و ایران احتمالات زیادی مطرح است، آغاز به کار می کند. در مجموع، خواه دولت رئیسی این حقیقت را بپذیرد یا نه، واشنگتن همچنان یک عامل مهم و حتی اصلی تأثیرگذار بر منافع داخلی و دیپلماتیک ایران خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲۳
هنر سیاست خارجی درست در این است که از رقابت بین ابر قدرت ها برای حفظ منافع ملی استفاده کنید بدون اینکه خود تبدیل به نوکر این یا آن شوید. بر مبنای میزان جمعیت و منابع و ... ایران در شرایط ممتازی است که اگر سیاست های درست اتخاذ می کرد می توانست بجای امتیاز دادن به روسیه یا چین از اینها امتیاز بگیرد. ولی بدلیل سیاست خارجی نامشخص و شعاری حتی معلوم نیست هدف سیاست خارجی ما چیست؟ کدام رییس جمهور حتی ایده ملاقات با ریس جمهور آمریکا را بدون تامل و قاطعانه رد می کند؟ آیا اکثریت مردم (که به ریسی رای هم نداند) خواهان ادامه این سیاست ها هستند؟
اصل خبر رو من خوندم كه تدکروز گفته بود " هر توافقی با ایران را كه به تصويب سنا نرسد رادولت بعد پاره می‌کند" . ولي شما جمله اش رو به شكل " هر توافقی با ایران رادولت بعد پاره می‌کند" منتشر كردين كه درست نبود .
آقای شریعتمداری؛ تلاش شما برای حماسه خواندن انتخابات بیهوده هست
گفتید مرزها را ببندید کسی گوش نکرد؟ الان که میگن مشهد نیاید بلیط قطار نمیفروشند؟قطارها متوقف شدند؟!!!!!!!!!!!! لطفا افرادی که باید اجرا کنند و نمیکنند را معرفی نمایید تا محاکمه شوند و پاسخگوی درد و غم های جامعه و خستگی کادر درمان باشند

برای چندرغاز درآمد جان مردم و زوار را به خطر نیندازید ... تصمیم گیرندکان محترم شهر مشهد و قم ، جدا باعث تاسف است
آقای شریعتمداری راست می گوید واقعا" که این انتخابات اخیر حماسه بود البته چیزی نمانده بود که که ملت فریب همتی را بخورند ولی اکثریت نخوردند .
آیا این حسینعلی شهریاری همان نیست که برای جلوگیری از واردات واکسن های جهانی تأیید شده فریاد می کشید؟ حالا به نقض پروتکل ها اعتراض داره! آیا واکسیناسیون همگانی از اصولی ترین پروتکل های مقابله با پاندمی نیست؟ خود تو و دوستانت که از واردات واکسن جلوگیری کردید از باعثین تداوم مزمن کرونا در ایران هستید، چی داری میگی؟
ناراحتی شما از انجاست که همان هایی که فکر می کنی داخل ادم نیستند با رای ندادن نارضایتی خود را نشان دادند. انقدر که ارای باطله بعضاً از رای نفر اول هم بیشتر بود. حماسه ای در کار نبود اگر هم بود حماسه من رای نمی دهم بود.
ولایی و‌انقلابی بودن یعنی چی؟! یعنی تا الان نبودند؟!
آقای شهریاری بجای این داستان سرایی واکسن بیارین بخرین برا مردم.پول رو بزارین رو سنگ اب میشه.مگه میشه مرزها رو بست.سنفر رد بشه و مبتلا تمومه
اقای چمران .....متاسفم برای طرز فکر شما .......هر کاری تخصص میخواد .....تنها انقلابی بودن دردی را دوا نمیکند.........
شریعتنداری اگه بگه شبه باید بدونی که روزه
جریان اصلاحات از فرصت دوری از قدرت برای بازسازی خود استفاده کند
خدا رحمت کند اصلاح طلبان را
واکسن نباشه بدبختی و این ارمغان حضرات بعد از جنگ و تحریم برای مردم به بدبختی کشانده ایران است
جناب دکتر شهریاری تا اوضکع خراب تر نشده جلوی برگزاری آزمون های چند هزارنفری وزارت بهداشت رو بگیرید از جمله ارتقا و گواهینامه دستیاری پزشکی جمعه ۱۸ تیرماه جاری،،،،این کار رو که میتونید جلویش رو بگیرید شما نمایندگان
حاج حسین
سلام علیکم
طرف میگه مهم ترین معیار انتخاب شهردار پایتخت انقلابی و ولایی بوده

حرفی از علم و تخصص نیست کلا تو این مملکت
رسانه های گروهی لطفا به مردم در مورد کرونا اموزش بیشتری بدهید .
1- استفاده از ماسک مناسب .سه بعدی بهتر است .
2- حد اقل دومتر در هر شرایطی به کسی نزدیک نشوید .حتی در پیاده رو .
3- تهویه مناسب یعنی هوا از یک در وارد شود و و با سرعت از در دیگر خارج شود .
4-دستتان را به دهان و چشمتان نزنید .
5- تا می توانید در منزل بمانید .
6- افکار خاص - عمر دست خداست و.... را برای خودتان نگه دارید.و به دسترات پزشکان عمل کنید .
7- با اب نمک دهانتان را بشویید .
8- برای سلامتی یکدیگر دعا کنید.
عبدالله گنجی: ««واقعا من برای اداره کشور چه حرف و ایده ای دارم؟ مدعای انسان در خلوت تنهایی محک می خورد. شاید هم هیچی.»»
آقای گنچی پایان شب سیه سپید است.
فکر کنید که بهمن و اسفند ۵۷ بپایان رسیده و شما میخواهید بدانید که حالا چه باید کرد؟ خیلی ساده است، باید ریشه ۳۵۰۰۰۰ میلیاردر(دلاری) را بدون درنگ خلع مالکیت کرد و مفسیدین من الارض و من الشمس را سریعا اعدام کنیدر
سپس بانک های خصوصی و دست اندرکاران اصلی آنرا همراه سیف و همتی بدست مستاجرین و از کار بیکار شدگان و قراردادی های سپید امضاء داده تا خودشان امور را اصلاح نمایند.
آرزوی موفقیت برای شما در نوشتن و پیشنهاد برنامه خود به آقای رییسی را دارم.
درود
مغز بعضی هنوز تو 1400 پیش قفل شده......بعد می گویند چرا جامعه پیشرفت اجتماعی و اقتصادی ندارد
درود
واقعا چرا مرزها را کنترل نکردید....تا ویروس وارد کشور نشود.
در حالی که همه دنیا واکسن کامل زدن و در حال کم کردن محدودیت ها هستند ...تو ایران شاهد موج پنجم هستیم
اقای شریعتمداری باورکنید حماسه نبود یک تلنگر وزنگ هشداری بود ازسوی مردم حالا شما این 24میلیون رای را حماسه میدانید ان یک بحث جداست
آقای سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس
لطفا اولویت تان معیشت و بدبختی اقتصادی مردم باشد نه اینکه از روی بیکاری توی مجلس سراغ اینستاگرام برید
یه جاهایی با اجبار رفتار میکنید و صدای مردم رو در میارید اما الان که باید واقعا به صلاح مردم و سلامتی جامعه اقدام به دستور توقف قطار ها بدهید کاری نمیکنید و مردم عازم مشهد مقدس هستند ...

آقا روحانی به خصوص و سایر مسئولین ، اقلا کمی به فکر صلاح و سلامتی مردم و جامعه باشید و دستور توقف قطارها را صادر کنید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل