بازدید 14133
۹

آخرین آمار کرونا در ایران تا دهم تیر/ ۱۲۵ بیمار دیگر بدرود حیات گفتند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۴ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۱۸۷ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۶۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 01 July 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۴ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۴۱۹ نفر دوز اول واکسن کرونا و یک میلیون و ۷۰۷ هزار و ۶۳۴ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۵۳ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۴ هزار و ۳۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۱۵۶۰ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۸۶۰ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۲۵ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۸۴ هزار و ۳۸۹ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۲ میلیون و ۸۸۹ هزار و ۹۳۹ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۱۸۷ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۲۳ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۹۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۶۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۸۴ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۰۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۸ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۲ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
مهم اینه امنیت داریم
واکسن نورا و فخرا و برکت داریم
تمام آمارها شروع به بدتر شدن کرده اند. تنها نکته مثبت اینه که آمار واکسیناسیون داره یواش یواش بالا میره.
دیگه الان کمبود واکسن به آن شدت نیست چون خیلی از کشورها واکسیناسیونشون را تمام کرده اند یا افراد با اولویت کمترشون مونده. مسائل بانکی هم که برای واردات بهتر شده. دوتا واکسن داخلی هم که مجوز گرفته. دیگه هیچ بهانه ای وجود ندارد.
دیگه الان حداقل کاری که باید کرد اینه که واکسن روزانه را به 500 هزار تا یکمیلیون در روز برسانند. تازه در آنصورت هم شر کرونا تا سه چهار ماه دیگر کم نمی شود.
مسولین نالایق ما با ادعای بهترین مدیریت در مورد کرونا به مرحله پنجم کرونا رسیدن و اکثر رقیبها در همان مرحله اول و دوم کنار رفتن. همیشه مسولین ما میخواهند اول باشند
امارها خیلی بیشتره
و ما هم چنان در حال رونمایی از انواع و اکسن و کرونا یاب هستیم
بابا هدف ایمن سازی مردم است نه ساخت واکسن. چرا تو هر چیزی می خواهید سود کنید
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
از کجا دراوردی امارهای خیلی بیشتره؟ثانیا بدون هدف ایمنی سازی مردم با محصول ایمن است. ایمن ترین مخصول آن است که خود ساخته باشی چون می دونی چی ساختی نه اینکه بخری و فردا مثل قضیه خونهای آلوده به ایدز دربیاد.
یورو 2020 همه تماشاگران با جمعیت زیاد بدون محدودیت کنار هم نشستند یا کشورهای همسایه به لحاظ واکسیناسیون خیلی خیلی جلوتر از ما هستند اونوقت اینجا تو ایران خودتون اوضاع رو ببینید فقط حرفهای بی اساس زده میشه جناب نمکی وزیر محترم بهداشت شما نمی خواد به آمریکا و هند کمک کنید شما به داد مردم خودمان برسید و دست از شــــــــــــــعار بردارید به فکر مردم و سلامتی این ملت بدبخت و بیچاره باشید واکسن در تعداد دوز بالا خریداری کنید و اجازه واردات به بخش خصوصی را بدهید تا ما به امید شما نباشیم
چرا واکسن نمیخرین
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
می سازیم. سه هزار میلیارد تومان تو برکت سرمایه گذاشتم. خودم به الشخصه 18 ماهه یه اهر هفته خونه نبودم. غر نزن
عجب معرکه ای گرفتی برای ما... آقای وزیر... معرکه مرگ...
صادر کن...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی