بازدید 43213
سوژه

۳ تیم قطری بدون سرمربی: یحیی در لیگ ستارگان؟

پرسپولیسی ها نگرانند که با توجه به مشکلات مالی این باشگاه و تاخیر زیاد در پرداختی بازیکنان و کادرفنی ، پیشنهادهای نجومی تیم های قطری، سرمربی سرخ‌ها و دستیار همیشگی اش را برای رفتن به لیگ پرستاره و پرامکانات عربی ترغیب و وسوسه کند.
کد خبر: ۱۰۶۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ 01 July 2021

بدون سرمربی بودن سه تیم لیگ ستارگان قطر این شایعه را ایجاد کرده که احتمال دارد یحیی گل محمدی در پایان فصل پرسپولیس را به مقصد یکی از این سه تیم ترک کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که پیش از این هم یحیی گل‌محمدی تایید کرده بود پیشنهادهای جدی از تیم‌های عربی و خصوصا لیگ قطر داشته، حالا برخی این احتمال را مطرح کرده اند که این مربی با دانش و موفق ایرانی هم همچون کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس توافقاتی با یکی از تیم‌های قطری داشته و در پایان فصل قرمزها را ترک می‌کند!

۳ تیم قطری بدون سرمربی: یحیی در لیگ ستارگان؟

در همین حال تنها در مورد الغرافه قطر از بین این سه تیم زمزمه هایی برای فصل آتی شنیده می‌شود و گفته شده که استراماچونی سرمربی سابق استقلال گزینه جدی آنهاست.

پرسپولیسی ها نگرانند که با توجه به مشکلات مالی این باشگاه و تاخیر زیاد در پرداختی بازیکنان و کادرفنی ، پیشنهادهای نجومی تیم های قطری، سرمربی سرخ‌ها و دستیار همیشگی اش را برای رفتن به لیگ پرستاره و پرامکانات عربی ترغیب و وسوسه کند.

پرسپولیس که به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه یافته است، شهریور ماه باید در مصاف با استقلال تاجیکستان در زمین حریف به میدان برود و پروژه زمین مانده قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دنبال کند اما اکنون هیچ نشانی از اقتدار لازم برای رفع کمبودها را ندارد و گفته می‌شود چندین ستاره این تیم مانند احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در پایان رقابت های لیگ بیستم، این باشگاه را به مقصد لیگ قطر ترک می کنند. 

وضعیت تمدید قرارداد و ماندن شهریار مغانلو هم با باشگاه پرتغالی مشخص نشده و در واقع پرسپولیس منابع مالی لازم برای این کار را ندارد چرا که بخاطر تحریم ها نتوانسته جوایز دو فصل اخیرش در لیگ قهرمانان آسیا را از کنفدراسیون آسیا دریافت کند.

در همین حال روزنامه العرب قطر در گزارشی از آخرین وضعیت نیمکت ۱۲ تیم فصل آینده لیگ ستارگان نوشت: وضعیت نیمکت و فهرست بازیکنان خارجی در برخی تیم‌ها هنوز نامشخص است.

 به نقل از العرب، در حالی که تمرینات تیم‌های حاضر در لیگ ستارگان قطر از امروز آغاز می‌شود وضعیت نیمکت سه تیم هنوز مشخص نیست و برخی باشگاه‌ها در خصوص تکمیل فهرست بازیکنان خارجی خود هنوز اقدامی نکرده‌اند.

این در حالی است که برخلاف فصل گذشته باشگاه‌های قطری امکان حضور در اردوهای برون‌مرزی را خواهند داشت و با این وجود برخی از باشگاه‌ها بدون سرمربی و تکمیل فهرست بازیکنان نمی‌توانند راهی اردوی اروپایی شوند.

الغرافه نخستین تیمی است که بعد از جدایی یوکانوویچ صرب هنوز وضعیت نیمکت خودش را مشخص نکرده و سرمربی جدید این باشگاه معرفی نشده هرچند گفته می‌شود استراماچونی سرمربی جدید این باشگاه است.

العربی دیگر تیمی است که هالگریمسون ایسلندی را برکنار کرده اما هنوز سرمربی جدید این تیم هم انتخاب نشده و مشخص نیست تمرینات العربی زیر نظر کدام مربی آغاز می‌شود.

الدحیل هم با وجود انتشار اخباری در خصوص برکناری صبری لاموشی هنوز وضعیت سرمربی بعدی‌اش را مشخص نکرده و شرایط فهرست بازیکنان خارجی این تیم هم نامعلوم است.

الشمال نیز با هشام غزونی مراکشی به لیگ ستارگان قطر صعود کرده اما مسئولان این باشگاه هنوز در خصوص تمایل به حفظ این مربی یا انتخاب گزینه دیگر برای حضور در فصل آینده موضع‌گیری نکرده‌اند.

در سوی دیگر آنطور که مشخص است السد با هدایت ژاوی، الریان با لوران بلان فرانسوی، الاهلی با نیبوشای صرب، الوکره با لوییز مارکز اسپانیایی، السیلیه با سامی الطرابلسی تونسی، الخور با وینفرد شفر آلمانی، تیم قطر اف‌سی با زی ریکاردوی برزیلی و ام‌صلال با سرجیو فاریاس برزیلی آماده حضور در فصل آتی لیگ ستارگان قطر خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
تین حبرها رو از کجا در میارید آخه گل محمدی رو بزرگ میکنید کدوم تیم اومد میخواد پیروزی تو این چندسال با خواستهای بیرون زمین قهرمان شد برانکو رو گرون قیمت کرد وحالام یحیا.توکدوم بازی باهنر مربی تولیگ برنده شدند دیشب نمونش باگل گهر افسوس
پاسخ ها
Hs
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
بچه جون شما اگه واقعا فوتبال مملکت رو دنبال میکنی پوکر پرسپولیس رو نمیبینی؟
اینم بدون هیچ قهرمانی و بردی بدون مربی کار بلد پیش نمیاد، کیسه چند ساله که یه مربی به خودش ندیده واسه همین دیدن موفقیت یحیی سوزش داره ، درک میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
کاش خیلی از ما رفیقی مثل تو داشتیم
آخه قطریا ی مربی درجه 3 میخاند چیکار ، اینجا بابامسعود داره نتیجه میگیره نه مرلی تیم پیروزی
شما هم دلالیت چون یحیی بزرگ کنید تا پول بیشتر بگیرید
با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه کسی با ترازوی یحیی پیازش رو هم وزن نمی کنه چه برسه به سرمربی کشور خارجی ، اینقدر با حرف بزرگش نکنین.
سوخی و دروغ بامزه ای بود از سیزده بدر که چند ماه گذشته
اینا ک حرفشونو تو زمین میزدن چی شد. الان روزی نیس تیتر یک رززنامه ها مشکلات مالی پیروزی نباشه! . کلا عادت دارن آخرای فصل اینجور نشون میدن ک خیلی مشکل داریم ک وقتی قهرمان شدن بگن باوجود همه مشکلات و کارشکنی ها قهرمان شدیم!
مجیدی هم از بنگلادش مشتری داره مسبوق به سابقس
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
خوب محمدان بنگلادش یادتون مونده، ازون زخماس که جاش همیشه میمونه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست