بازدید 8742

مشاوره آنلاین پزشکی با بهترین متخصصان

در سامانه مشاوره آنلاین ماوراطب با انتخاب روز و ساعتی که پزشک تعیین کرده است، نوبت را دریافت نمایید و به شکل صوتی ، تصویری یا متنی با پزشک مشاوره آنلاین دریافت نمایید .
کد خبر: ۱۰۶۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ 01 July 2021

بارها برای هر یک از ما پیش آمده که در مطب پزشکان یا مراکز درمانی برای مدت زیادی معطل شده ایم.

در مطب ها یا کلینک های شلوغ باید ساعت ها منتظر بمانیم، این ساعتها انتظار علاوه بر کلافگی باعث از بین رفتن زمان ما می شود.

در سامانه ماوراطب این قابلیت ایجاد شده است که در هر ساعت از شبانه روز به آسانی بدون دردسر بتوانید تنها با چند کلیک با متخصصین و فوق تخصصین مشاوره آنلاین داشته باشید.

در سامانه مشاوره آنلاین ماوراطب با انتخاب روز و ساعتی که پزشک تعیین کرده است، نوبت را دریافت نمایید و به شکل صوتی، تصویری یا متنی با پزشک مشاوره آنلاین دریافت نمایید.

در روزهای اخیر هم با توجه به آمار سازمان جهانی بهداشت در خصوص شیوع بیشتر بیماری کرونا بهترین گزینه مشاوره آنلاین است، شاید برای شما این سوال ایجاد شود که چرا مشاوره آنلاین ماوراطب؟

ما به شما دلایل انتخاب مشاوره آنلاین ماوراطب را بیان می کنیم.

چرا مشاوره آنلاین ماوراطب

دسترسی سریع به پزشک

با افزایش سن،توانایی حضور شخص در صف های طولانی یا مراجعه به مطب های شلوغ کاهش می یابد، بنابراین برای اشخاصی که کهولت سن دارند رزرو نوبت آنلاین یک گزینه مناسب است که شخص دیگر در صف های طولانی یا مطب های شلوغ حضور پیدا نکند، رزرو آنلاین دسترسی سریع به پزشک را برای اشخاص فراهم می کند.

صرفه جویی در زمان و هزینه

در کلان شهرهایی مانند تهران، اصفهان و.. برای رسیدن به مطب پزشک ساعت ها شخص باید در ترافیک منتظر بماند، با کمک نوبت اینترنتی دیگر نیاز نیست برای رفتن به مطب پزشک شخص ساعت ها در ترافیک انتظار بکشد، بلکه با کمک نوبت اینترنتی می تواند هم در زمان و هم در هزینه های خود صرفه جویی کند.

یکسری از اشخاص هم در شهرستان هستند و تمایل دارند که حتما توسط پزشکانی که در تهران هستند، ویزیت شوند، خوشبختانه با کمک مشاوره آنلاین این امر میسر شده است.

پیشگیری از شیوع بیماری های واگیردار

در سال های اخیر بیماری کرونا جان بسیاری از اشخاص را گرفته است، برای پیشگیری از شیوع این بیماری خطرناک و در امان ماندن از مبتلا شدن به این بیماری می توان با دریافت مشاوره اینترنتی از پزشکان از به خطر افتادن جان خودمان و دیگران پیشگیری نماییم و مانع از شیوع این بیماری واگیردار باشیم.

چگونه از ماوراطب نوبت آنلاین بگیریم ؟

با عضویت در سامانه ماوراطب شما عزیزان می توانید با سرچ نام پزشک و انتخاب روز و ساعت مشاوره آنلاین خود را از پزشک دریافت نمایید.

علاوه بر آن می توانید جهت دریافت فیلم آموزشی نحوه نوبت گیری با تیم پشتیبانی ماوراطب تماس حاصل نمایید تا فیلم آموزشی را در واتساپ برای شما عزیزان ارسال نمایند.

شماره پشتیبانی تیم ماوراطب 09352194545 می باشد.

تیم پشتیبانی ماوراطب در تمام طول شبانه روز شما عزیزان را راهنمایی می کنند.

چرا سامانه ماوراطب

بدون نیاز به نصب اپلیکیشن

خوشبختانه سامانه ماوراطب نیاز به نصب اپلیکیشن ندارد، شما با وارد شدن به سایت ماوراطب بدون نیاز به نصب اپلیکیشن می توانید به آسانی نوبت اینترنتی خود را دریافت نمایید.

سازگاری با انواع سیستم عامل ها

اگر سیستم عامل اندروید یا IOS دارید، به آسانی می توانید در سایت ماوراطب نوبت را دریافت نمایید، خوشبختانه سامانه آنلاین ماوراطب با انواع سیستم عامل ها سازگار است، حتی شما عزیزان می توانید از لپ تاپ یا کامپیوتر خود استفاده و رزرو نوبت آنلاین خود را انجام دهید.

عودت هزینه

اگر شرایطی ایجاد شود که کاربر نتواند جهت مشاوره آنلاین حضور پیدا کند یا از نتیجه مشاوره رضایت را نداشته باشد و به نتیجه مطلوبی نرسیده باشد، متخصصین سامانه پس از بررسی هزینه را به کاربر گرامی عودت می دهد.

مدیریت مطب

در سامانه آنلاین ماوراطب پزشکان گرامی می توانند جهت الکترونیکی کردن پرونده ها اقدام نمایند.

الکترونیکی کردن پرونده ها دسترسی سریع وراحت سوابق بیمار را برای پزشک فراهم می نماید، همچنین اگر پزشک در خارج کشور یا مطب حضور داشته باشد با چند کلیک ساده می تواند پرونده پزشکی بیمار را بررسی نماید و راهنمایی لازم را برای درمان شخص اعلام نماید.

انجمن پرسش و پاسخ

در سامانه این امکان فراهم شده است که شخص بتواند سوالات پزشکی خود را به شکل رایگان بیان کند، پزشکان سامانه سوالات بخش انجمن را در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ می دهند.

این امکان در انجمن پرسش و پاسخ ماوراطب فراهم شده است که چند پزشک سوالات کاربران را پاسخ دهند، دریافت چند پاسخ از پزشکان می تواند جهت تصمیم گیری راحت تر در خصوص مشکل یا بیماری به شخص کمک نماید.

کادر تخصصی و فوق تخصصی

کادر پزشکی ماوراطب همگی فوق تخصص یا متخصص می باشند، این کادر پزشکی همگی جز پزشکان حاذق می باشند که در ایران و خارج از کشور فعالیت دارند.

حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص که سالها در زمینه درمان یا جراحی فعالیت دارند می تواند این اطمینان را به کاربر دهد که مشاوره آنلاین را با پزشکان حاذقی انجام می دهد که بهترین راه درمان یا روش جراحی را به وی پیشنهاد می دهند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی