بازدید 5855

اعضای کمیسیون شورا‌ها از آب‌سنگین اراک بازدید می‌کنند

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس از حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه سه‌شنبه این کمیسیون و بازدید اعضای کمیسیون از تاسیسات آب‌سنگین اراک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸ 27 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، روح‌الله نجابت در توضیح جلسه امروز یکشنبه کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون براساس دستوری که از قبل اعلام شده بود به فعالیت یکساله کمیسیون اختصاص داشت. نمایندگان عضو کمیسیون ضمن بیان نقاط قوت و ضعف که مدنظرشان بود به بحث و تبادل نظر در این زمینه پرداختند.

نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: در جلسه امروز همچنین مروری بر اولویت‌های کمیسیون و آغاز یک حرکت رو به جلو و موثر از سوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس در یکساله پیشرو انجام شد.

نجابت درباره دستور کار آتی کمیسیون شورا‌ها و برنامه‌های کمیسیون در هفته جاری گفت: اعضای کمیسیون فردا (دوشنبه) بازدیدی از تاسیسات آب سنگین اراک دارند که این برنامه از صبح تا حوالی ظهر به طول می‌انجامد.

وی ادامه داد: کمیسیون شورا‌ها بعدازظهر سه‌شنبه هم دعوت از وزیر کشور درباره گزارشگیری و بحث و بررسی فرایند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورا‌های شهر در کشور را در برنامه و دستور کار خود دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان