بازدید 14427
ضربه سنگین مالی به ورزشکارانی که ماه‌ها تمرین کردند و بلیت و هتل رزرو کردند

گرجستان تیم پرورش اندام ایران را به تفلیس راه نداد

طبق گفته های سخنگوی فدراسیون، حالا مسوولیت این ناهماهنگی و اتلاف هزینه بر عهده سفیر ایران در گرجستان است اما ابهام مهم آنجاست که چگونه سایر تیم های شرکت کننده دچار این مشکل نشدند؟ آیا آنها با تدبیر قبلی، مجوز لازم را دریافت کرده بودند؟
کد خبر: ۱۰۶۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳ 26 June 2021

کشور گرجستان از ورود تیم پرورش اندام ایران به شهر تفلیس برای حضور در رقابت‌های گرندپری یا جایزه بزرگ بین المللی جلوگیری کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نوشته سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مسعود روشنی سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص مشکل به‌وجودآمده در اعزام تیم پرورش اندام به مسابقات گرندپری گرجستان اظهار داشت: گرجستان با تغییر قوانین خود برای کنترل ویروس کرونا بسیار روی این موضوع حساسیت دارد و برای ورود به این کشور افراد یا بایستی واکسن زده باشند یا بایستی ۱۵ روز قبل از سفر از ۵ وزارتخانه آن کشور مجوز ورود اخذ کنند. با این حال تیمی که از ایران به تفلیس پرواز کرد، با هماهنگی دکتر قاسمی، سفیر ایران در گرجستان اعزام شد و حتی طبق مذاکراتی که داشتیم، ایشان اعلام کرده بودند با توجه به پیگیری فدراسیون گرجستان مشکلی برای ورود تیم ایران پیش نخواهد آمد.

طبق گفته های سخنگوی فدراسیون، حالا مسوولیت این ناهماهنگی و اتلاف هزینه بر عهده سفیر ایران در گرجستان است اما ابهام مهم آنجاست که چگونه سایر تیم های شرکت کننده دچار این مشکل نشدند؟ آیا آنها با تدبیر قبلی، مجوز لازم را دریافت کرده بودند؟

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عنوان کرد: متأسفانه برخلاف مذاکرات انجام‌شده، بعد از رسیدن به فرودگاه تفلیس از ورود تیم ایران جلوگیری به‌عمل آمد، البته این مشکل فقط مختص به تیم ایران نبود و تیم‌های قبرس و سوریه نیز به همین شکل از سوی گرجستان برگشت داده شدند. 

به این ترتیب فقط دو تیم دیگر با مشکل ایران مواجه شده اند و سایر کشورها از این مرحله عبور کردند. 

روشنی در پایان گفت: فدراسیون اجازه نخواهد داد ورزشکاران اعزامی به گرجستان، به‌خاطر مشکل به‌وجودآمده آسیب مالی ببینند و کنار آن‌ها خواهد بود. فدراسیون بعد از بررسی تمام ابعاد این ماجرا به‌زودی در این خصوص بیانیه‌ای صادر خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
مقصر خلبانه
این از آثار مدیریت جهانی مدیران قدرتمند کشورمان است.....
خیلی راحت می توانند با تزریق واکسن کو برکت مشکل را حل کنند
مشکل در افتادن با ارباب جهان فقط این نیس که میده خرمنت رو آتیش بزنن. بلکه قسمت سختش اینه که سایر رعایا هم بر شما جسور میشن. امارات هم میگه جزایر مال منن و گرجستان هم ورزشکارامونو راه نمیده........!
کار درستی انجام داد
دقیقا از نظر منزلت در بین سایر کشورها در حدودای آخرین ها هستیم با تشکر از تلاش بی وفقه مسئولین در برزگداشت مردم ایران
پاسخ ها
رض
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
خدا کنه سایر کشورها این رویه را پیش نگیرند
بهتر. من خودم اینکاره بودم و بهتون میگم که بدنسازی حرفه ای یا به اصطلاح پرورش اندام با مصرف هورمون همراه است و بسیار مضر. ابدا نباید برای این کار تبلیغ بشود.
جایگاه ایران در مراودات بین المللی در حد سومالی و سودان شده
وقتی در اوج کرونا خرید برخی واکسن های خارجی ممنوع میشود در حالیکه هنوز هم واکسن داخلی نهایی نشده است حالا باید نتیجه دهد.
گرجستانیها از کی تا حال اینقدر جسور شدن ما نمیدونستیم ؟!
یه کشور فسقلی این همه ادعا ؟!
وقتی رئیس دولت مرتکب ترک فعل شده است ، به زیر دستان نمی توان ایراد گرفت . فقط تنها چیزی که قلب آدم رو به درد میاره حیف و میل سرمایه های بیت الماله.
واکسن ایرانی هم میزدن باز هم راهشون نمیداد چون تاییدیه سازمان بهداشت جهانی رو نداره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل