بازدید 4577

اکبرپور: وقتی ماشین سازی را گرفتم، سقوط کرده بود

کد خبر: ۱۰۶۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰ 25 June 2021

علیرضا اکبر‌پور پس از شکست خانگی ۲ بر صفر تیمش مقابل نساجی اظهار داشت: بازی را دست داشتیم و حریف را به لاک دفاعی بردیم. موقعیتی به حریف ندادیم، ولی مثل بازی‌های قبل گل‌های بچه‌گانه خوردیم. برخی از بازیکنان تجربه کافی ندارند و روی توپ‌هایی که نباید گل شود، گل می‌خوریم. اگر در جریان بازی گل بخوریم ناراحت نمی‌شویم، ولی خارج از جریان گل خوردیم.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی ماشین سازی در ادامه افزود: وقتی بازیکنی چهار اخطاره یا اخراج می‌شود، بازیکن برای جایگزینی او نداریم. ما در تیم کمبود بازیکن داریم. اسدی در بازی قبل اخراج شده بود و امروز دیدید که چقدر دچار مشکل شدیم. بازیکنان جایگزین با تمام وجود بازی می‌کنند، ولی تجربه کافی وجود ندارد و روی اشتباهات بچه‌گانه گل می‌خوریم. خیلی روی این موضوعات کار می‌کنیم، ولی باز هم حواس بازیکنان در بازی پرت می‌شود و از کرنر گل می‌خوریم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی خاطر نشان کرد: در نیمه اول این بازی آنچنان خوب نبودیم، ولی در نیمه دوم دو تغییر در دفاع چپ و راست دادیم و دیدید که نیمه دوم نیمه ما بود. ما در تیم نفراتی که گلزن باشند نداریم و از اول تیم بد بسته شده است. نفر اصلی ما اگر در بازی خسته شود، برای تعویض نفری نداریم که با آن تعویض کار تاکتیکی کنیم. اگر تعویضی در بازی انجام می‌دهیم صرفاً برای خسته شدن بازیکنان است.

اکبرپور در پاسخ به این پرسش که «آیا سقوط به لیگ دسته اول را قبول کرده‌اید؟»، تصریح کرد: تیم ماشین‌سازی در ابتدای فصل و موقع بسته شدن افتاده بود. درست است کادر عوض شد و آخرش به ما رسید که در ۱۱ بازی آخر هدایت تیم را برعهده داشته باشیم، ولی با چه چیزی باید پیروز شویم؟ ما در این مدت باید مدام پیروز می‌شدیم تا به تیم پانزدهم جدول برسیم. در ادامه نیز باید تیم‌های بالای ما باخت می‌دادند و ما باز هم پیروز می‌شدیم تا بتوانیم از رده شانزدهم جدا شویم. وقتی تیم روی روند باخت می‌رود کار از لحاظ روحی سخت می‌شود. ما در دو هفته اول که آمدیم می‌توانستیم پیروز شویم که روی گل‌های مفت بازی‌ها مساوی شد.

وی درباره همکاری‌اش با ماشین‌سازی برای فصل بعدی گفت: هیچ چیزی مشخص نیست و کسی از آینده حرفی نزده است. ما از اول قولی برای بقا تیم نداده بودیم و معلوم نیست که چه تصمیمی برای آینده قرار است گرفته شود. خواهش من از مدیریت این است که هرچه سریع‌تر برای فصل آینده تصمیم بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا هنوز امیدی به ماندن ماشین‌سازی وجود دارد، ابراز داشت: شما فکر می‌کنید ماشین‌سازی می‌ماند؟ مالک باشگاه عوض شده است و افرادی که تازه آمدند باید سریع برای سال بعد تصمیم بگیرند. اگر تیم به لیگ دسته اول سقوط کند، این تیم قرار است سال بعد به لیگ برتر برگردد و باید از الان فکری شود. اگر غیر از این باشد تیم در لیگ یک هم به مشکل بر می‌خورد. باید واقعیت را قبول کنیم. اگر من بگویم تیم ما افتاده است، خیلی‌ها می‌گویند سرمربی تیم ناامید است، ولی در واقعیت شرایط سختی داشته و نیاز به معجزه داریم. این از واقعیت دور است که همه تیم‌ها ببازند و ما پیروز شویم، ولی می‌خواهیم شرافتمندانه بازی کنیم. نمی‌خواهیم برچسب بی‌خیالی روی ما باشد، هرچند در تیم برخی از بازیکنان برای‌شان مهم نیست تیم بیفتد یا خیر. البته عده‌ای هستند که سر‌شان را جلوی توپ می‌گذارند. ما امروز باختیم، ولی با همه توان بازی کردیم.

وی در خاتمه یادآور شد: ما سعی و تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در هر بازی داشته باشیم، ولی رقابت برای ما خیلی سخت شده است. همین نساجی که امروز با آن بازی داشتیم و به نوعی رقیب ما در انتهای جدول است، با پرواز چارتر به ترکیه می‌رود و اردو برگزار می‌کند. اگر پنج درصد قرارداد تیم ما پرداخت شود نهایتاً ۲۷۰ میلیون تومان می‌شود، ولی پنج درصد تیم پانزدهم جدول دو سه میلیارد خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر